Daniel85 Opublikowano 24 Września 2017 Opublikowano 24 Września 2017 W dniu 17.05.2017 o 00:26, tomcio12345 napisał: Szukam tanich opon (do 1000zl). Rozmiar 225/40/18. Rozważam opony zeetex hp 200 vfm 165zl, imperial ecosport oraz kormoran gamma B2 po 230zl oraz barum bravuris 3HM 260zl. Ceny podane za sztukę oczywiście. Które z powyższych mogli byście polecić? Nie polecam imperiala ecosport mam obecnie drugi sezon i lepiej dołozyc te pare groszy i kupic cos lepszego o ile z trwałości sa ok to na mokrej nawierzchni już trzeba naprawdę uwazac już rowerzyste miałbym na sumieniu.Jazda na nich w deszczu to tragedia i loteria opony sa nieprzewidywalne.Ruszanie ze swiateł o ile ruszy się na delikatnie jak emeryt to ok a jak już dasz więcej gazu żeby ruszyc i nie zamulac to zrywa trakcje nawet czasem do 4 biegu.Ogolnie padaka nie opona nie opisuje tu suchej nawierzchni bo na takowej to i boso się idzie dobrze
MemberA4 Opublikowano 25 Września 2017 Opublikowano 25 Września 2017 (edytowane) 21 godzin temu, Daniel85 napisał: Nie polecam imperiala ecosport mam obecnie drugi sezon i lepiej dołozyc te pare groszy i kupic cos lepszego o ile z trwałości sa ok to na mokrej nawierzchni już trzeba naprawdę uwazac już rowerzyste miałbym na sumieniu.Jazda na nich w deszczu to tragedia i loteria opony sa nieprzewidywalne.Ruszanie ze swiateł o ile ruszy się na delikatnie jak emeryt to ok a jak już dasz więcej gazu żeby ruszyc i nie zamulac to zrywa trakcje nawet czasem do 4 biegu.Ogolnie padaka nie opona nie opisuje tu suchej nawierzchni bo na takowej to i boso się idzie dobrze ja mam je u siebie tylko ze ja mam i jest całkowicie odwrotnie do tego co napisałeś auto na mokrym asfalcie idzie po sznurku, kilka razy próbowałem w zakrecie stracic trakcje lecz nic z tego a ze skrzyzowania przy ostrym ruszaniu żeby wciśnąć się "przed wolniej jadącym" wystrzela jak z procy praktycznie bez buksowania miałem wcześniej vredesteiny 235/40r18 to na nich jak na łyżwach jeździłem tylko że miały już bieżnik blisko 5mm wniosek jest jeden, różnica napedów prowadzi do tego że te same opony można różnie oceniać Edytowane 25 Września 2017 przez MemberA4
Daniel85 Opublikowano 25 Września 2017 Opublikowano 25 Września 2017 7 godzin temu, MemberA4 napisał: ja mam je u siebie tylko ze ja mam i jest całkowicie odwrotnie do tego co napisałeś auto na mokrym asfalcie idzie po sznurku, kilka razy próbowałem w zakrecie stracic trakcje lecz nic z tego a ze skrzyzowania przy ostrym ruszaniu żeby wciśnąć się "przed wolniej jadącym" wystrzela jak z procy praktycznie bez buksowania miałem wcześniej vredesteiny 235/40r18 to na nich jak na łyżwach jeździłem tylko że miały już bieżnik blisko 5mm wniosek jest jeden, różnica napedów prowadzi do tego że te same opony można różnie oceniać Być może tak jak Marcin opisujesz całkiem inaczej spisuje się ta opona w napedzie quatrro a inaczej w napedzie przednim.Jeszcze jak ja założyłem jako nowa i pierwszy sezon przejechałem na nich w miare ok bez większych zarzutow tak obecnie ja bym jej nie polecił naprawdę musze na nich uwazac jak jest mokro szału nie ma a będą miały przejechane cos kolo 23 tys pozdrowki Marcin i przyczepnosci
PawelVK Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 Panowie troszkę z boku tematu mam pytanie: Mam opony 235/35/19 Uniroyal Rainsport 3 jakim ciśnieniem powinienem je pompować w B7 2.0tdi brd quattro? Szukałem po necie i różnie podają dla tego auta a w tabliczce znamionowej nie ma takiego rozmiaru felgi i opon. Póki co pompuję wszystkie cztery na 2.4 czy to prawidłowe ciśnienie?
adadur Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 Panowie troszkę z boku tematu mam pytanie: Mam opony 235/35/19 Uniroyal Rainsport 3 jakim ciśnieniem powinienem je pompować w B7 2.0tdi brd quattro? Szukałem po necie i różnie podają dla tego auta a w tabliczce znamionowej nie ma takiego rozmiaru felgi i opon. Póki co pompuję wszystkie cztery na 2.4 czy to prawidłowe ciśnienie?Ja bym pompowal min 2.8 max 3.1Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
adadur Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 Vredestein Ultrac Satin - polecam zdecydowanie, fajne opony za fajne pieniążki u mnie akurat 18" 225/40 świetnie radzą sobie na mokrym jak i na suchym, a do tego nie hałasują [emoji4] W poprzednim aucie (mocne fwd) miałem Ultrac Sessanty i tak samo polecam [emoji4]Pisalem podobnie na poczatku lata o satin ... tez poprzednio sesanta ... zdecydowanie polecam !!! Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
PawelVK Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 20 godzin temu, adadur napisał: Ja bym pompowal min 2.8 max 3.1 Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Jakbyś mógł uargumentować to byłbym mega wdzięczny, na wulkanizacji nabijali mi też po 2.4
adadur Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 19 godzin temu, PawelVK napisał: Jakbyś mógł uargumentować to byłbym mega wdzięczny, na wulkanizacji nabijali mi też po 2.4 Mam 235/40R18 Vredki i na stronie producenta nominał ciśnienia to 2.7 ... masz rozmiar większą i o niższym profilu to dałbym trochę więcej. Te informacje powinieneś znaleźć na stronie producenta bo są warunkiem honorowania gwarancji - jeśli nie dzwoń do wsparcia technicznego.
Mariox37 Opublikowano 7 Października 2017 Opublikowano 7 Października 2017 Ja wczoraj zakupiłem Toyo progres 18" 225/40 T1-R wyglądają kozacko mam nadzieję że będą się fajnie prezentować na aucie
pajda Opublikowano 7 Października 2017 Opublikowano 7 Października 2017 Nie wygląd tu jest najważniejszy pamiętaj o tym!
turek 73 Opublikowano 7 Października 2017 Opublikowano 7 Października 2017 Pireli P Zero Nero bardzo dobra opona na suchym i mokrym. Jedyny minus to jest trochę głośna
Mariox37 Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 21 godzin temu, pajda napisał: Nie wygląd tu jest najważniejszy pamiętaj o tym! No masz oczywiście racje ale już na aucie więc muszą być, jak na razie w porównaniu z tymi co były a raczej już ich nie było jest b. dobrze
mix99 Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 Panowie, po zmianie hamulców na 320/288 zimówki na 16 stalowych już nie wejdą i teraz się zastanawiam czy na zimę wrzucić znowu 16 tylko alu czy 17... jeśli 16 to muszę kupić i felgi i opony, jak 17 to tylko opony felgi mam. Drogi mam dobre i raczej odśnieżone, skłaniam sie ku 17. Jakieś rady?
adadur Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 Panowie, po zmianie hamulców na 320/288 zimówki na 16 stalowych już nie wejdą i teraz się zastanawiam czy na zimę wrzucić znowu 16 tylko alu czy 17... jeśli 16 to muszę kupić i felgi i opony, jak 17 to tylko opony felgi mam. Drogi mam dobre i raczej odśnieżone, skłaniam sie ku 17. Jakieś rady?Zostan przy 16 wiekszosc pasuje w razie poslizgu uszkodzenia felgi opon nizsze koszty chyba ze chodzi ci o wygladWysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
jacek70 Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 W dniu 7.10.2017 o 11:59, Mariox37 napisał: wyglądają kozacko Owszem wyglądają . Ciekawe tylko czy będą trzymać ???
Mariox37 Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 1 godzinę temu, jacek70 napisał: Owszem wyglądają . Ciekawe tylko czy będą trzymać ??? Za dużo nie polatałem ale jest niebo a ziemia w porównaniu do starych na szybko 2 fotki .
PawelVK Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 (edytowane) W dniu 6.10.2017 o 08:35, adadur napisał: Mam 235/40R18 Vredki i na stronie producenta nominał ciśnienia to 2.7 ... masz rozmiar większą i o niższym profilu to dałbym trochę więcej. Te informacje powinieneś znaleźć na stronie producenta bo są warunkiem honorowania gwarancji - jeśli nie dzwoń do wsparcia technicznego. Ok poszukam jeszcze na stronie producenta, dzięki za info No i d*pa na stronie producenta nie ma nic o ciśnieniu https://www.uniroyal.pl/samochod Edytowane 9 Października 2017 przez PawelVK
adadur Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 41 minut temu, PawelVK napisał: Ok poszukam jeszcze na stronie producenta, dzięki za info No i d*pa na stronie producenta nie ma nic o ciśnieniu https://www.uniroyal.pl/samochod Wg Vredestein jest tak: dla opony Satin o rozmiarze 235/40R18 w A4 avant 1.9 podaje przód i tył na 2,7 bar (dla ciekawości dla B7 2.0 TDI podaje 2,6 bar i 2,7 na tyle, albo inne S4 avant (B6) tu podaje 2,8 bar z przodu i 3.0 z tyłu .... Z S-ką rozumiem bo V8 i Q co daje lekko dodatkowe 150 kg albo lepiej) - jak załadowane latem to pompuję więcej tak 2.9-3.0. a dla twojego auta i twego rozmiaru opon vredestein proponuje pompować przód 3.0 a tył na 3.1 - tak czy inaczej to sporo więcej niż to pompowałaś (2,4)
PawelVK Opublikowano 13 Października 2017 Opublikowano 13 Października 2017 (edytowane) Zdublowało, proszę o usunięcie Edytowane 13 Października 2017 przez PawelVK
PawelVK Opublikowano 13 Października 2017 Opublikowano 13 Października 2017 W dniu 9.10.2017 o 13:12, adadur napisał: Wg Vredestein jest tak: dla opony Satin o rozmiarze 235/40R18 w A4 avant 1.9 podaje przód i tył na 2,7 bar (dla ciekawości dla B7 2.0 TDI podaje 2,6 bar i 2,7 na tyle, albo inne S4 avant (B6) tu podaje 2,8 bar z przodu i 3.0 z tyłu .... Z S-ką rozumiem bo V8 i Q co daje lekko dodatkowe 150 kg albo lepiej) - jak załadowane latem to pompuję więcej tak 2.9-3.0. a dla twojego auta i twego rozmiaru opon vredestein proponuje pompować przód 3.0 a tył na 3.1 - tak czy inaczej to sporo więcej niż to pompowałaś (2,4) Hmm no to spróbujemy może 2.7 do 2.8 i zobaczymy jak to będzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się