davidlive Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Mody: (Wykonanie własne) - turbo hybryda k03 robiona u TurboSpec - kolektor wydechowy chinol - wtryski 525cc - przepływka 3" -TIP całość 3" projekt własny - filtr powietrza k&n - intercooler 230mm z orurowaniem 63 mm - wydech od początku 2,75" dalej rozdzielone na 2x60mm - wałek ssący od adr - sprzęgło awx Program Gregor10 I pewnie masę innych małych gratów Szczególne podziękowania dla Gregor10 za pomoc merytoryczna i nie tylko Dla mojego kumpla Andrzeja który jak mało kto zna sie na tych autach Dla mojego spawacza Mariusza I dla innych którzy pomogli w realizacji tego małego projektu. http://www.directupload.net/file/d/4334/9u78cg2w_jpg.htm Dla początkujących w modach! Zaczynamy od opon hamulców i zawieszenia ! ! Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez davidlive
wampir Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Host wykresu beznadziejny Masz tutaj Gratulacje
davidlive Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Dzięki. A host polecany przez forum
BeyerBrown Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Dla początkujących w modach!Zaczynamy od opon hamulców i zawieszenia ! ! Czy naciągi, małe ET i negatywy się liczą? PS. Ja bym zaczął od domontowania 4x4... dla tych co go nie mają
davidlive Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2016 No nie dokładnie o to chodzi ale tez polecam Quattro tez sie przydaje
krzysiekvtec Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 pokarzesz loga 118 ? czy zakaz ? bo ciekawi mnie fakt "najmocniejsza hybryda w a4"
wampir Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Jak bedziesz mial mozliwosc to nagraj jakies 100-200 Przy okazji nagraj tez od 100 na 4tym biegu. Tylko zrob to niemieckiej autostradzie Zapewne David posłużył się pewnym uproszeniem jezykowym, że jest to najmocniejszy wzdłużny 1.8T w Audi A4 z hybrydową spreżarką na bazie k03. Obawiam się, że 118 nie da Ci za wiele jak nie będziesz znał zapłonu i innych detali. Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez wampir
davidlive Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) McGiver w a6 miał Chyba wiecej koników ale nie wiem czy to max i czy na 98 czy na 100 oktan. Ja mam ta moc ustawiona według Gregora nie na max. 300 na paliwie 100oktan nie powinno stanowić kłopotu. Logi wam mogę dać jak będę w pl. Faktycznie z ta "Naj..." Wyskoczyłem niepotrzebnie. No mocna hybryda i tyle, czekamy na wyniki innych Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez davidlive
koziol1172 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Masz moze podglad na egt? Interesuje mnie jeszcze wielkosc wirnika strony wydechowej , wgl cos wiecej na temat sprezarki
davidlive Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Dzwon do chłopaków z TurboSpec i oni wszystko Ci wyjaśnią. Średnicy Ci nie podam bo nie pamietam, kupowałem to turbo chyba 4 miesiące temu.
koziol1172 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Na egt podglad masz?? Na tych malutkich sprezarkach potrafi byc goraco...chlopaki troche popaluja i narzekaja ze im kolektory i k03 pekaja
davidlive Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Puki co podglądu nie mam. Ja auta nie upałam. Vmax tez mnie nie interesuje. Ale przydało by sie to miec. Może jak vfiza kupie to będzie. Mało tego nawet boost jeszcze nie zamontowany. Mi nie zależało aż tak bardzo na mocy max jak na dynamice i tym żeby biegami bardzo nie machać.
koziol1172 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Juz dawno bylo wiadomo ze te sprezarki nie nadaja sie na vmax ani porzadne upalanie ale do dupowozow sa idealne, do sprawnego wyprzedzania i malego pocisniecia, szybko wstaja, jeszcze taka hybryda to i gora troche moc przytrzyma
davidlive Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 I dokładnie o to mi chodziło. Miałem plany na upadlanie ale miało to iść w stronę k04-064 albo jakiegoś garetta i strokera na 2l. No ale niestety koszta już potworne chcąc to dobrze zrobić.
koziol1172 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 To co zrobiles to najlepsze rozwiazanie do 1.8 ... Chcac isc dalej to tylko 2.7 i wbrew pozorom wyjdzie w kosztach podobnie a z moca 400+ to on sie kreci na lajcie od dolu pod odcine
davidlive Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 No jak po co ? Wchodzisz do działu tuningu i pytasz po co modyfikować auta ?
arek_cccp Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 (edytowane) Też uważam, że pytanie nie na miejscu . Jeden lubi jak go wbija w fotel na 3 biegu przy wyprzedzaniu a drugi zadowoli się jazdą z punktu A do B. Czasami jakiś tor odwiedzić i dla samej frajdy ogólnie. Po to się modzi auta chyba ale co ja tam wiem . Jak już pisałem wynik bardzo fajny ! Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez arek_cccp
davidlive Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Już sie nie moge doczekać jak będę w pl i jazda !
Mozgu Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 bo ten kolega Marcin4x4 to gdzie sie nie pojawi tam sie przypierdala. Spodziewalem sie go tutaj od samego pojawienia sie postu i czekalem do czego sie przyczepi Gratki wyniku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się