Langista Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Przy tej pompie musisz wymienić cały wkład, nie da rady samego silniczka. Ma ona od spodu zespolony smok/sitko które uniemożliwia wyciągnięcie samego silniczka. Szukaj pompy z Continental, bo VDO należy teraz do nich, mnie udało się kupić cały wkład za 780 zł, na pompie logo Audi zeszlifowane.
maniek1983 Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Opublikowano 2 Sierpnia 2021 3 godziny temu, Langista napisał: Przy tej pompie musisz wymienić cały wkład, nie da rady samego silniczka. Ma ona od spodu zespolony smok/sitko które uniemożliwia wyciągnięcie samego silniczka. Szukaj pompy z Continental, bo VDO należy teraz do nich, mnie udało się kupić cały wkład za 780 zł, na pompie logo Audi zeszlifowane. ?czyli muszę kupić cały wklad? Masakra? A ty Langista skąd dorwałeś pompę allegro?
Langista Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Czysty fart, szukałem i znalazłem pojedynczą aukcję.
maniek1983 Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Na szrocie mają za 250zl niby taka sama. Chciałem porównać i wyjąć swoją ale za nic nie mogę jej wyciągnąć z koszem ze zbiornika. Nie mogę otworzyc zdjęć autora tematu bo podobno jakiś klucz skonstruował. Ma ktoś zdjecie tego klucza?
Langista Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Wyglądają różnie : Ogólnie nie polecam wyciagać pompy ze szrotu, stała mega długo z syfem w środku, załatwisz sobie cały układ.
maniek1983 Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Kolego Langista dzieki za pomoc a co powiesz o tej aukcji? allegro.pl ALLEGRO.PL
Langista Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Wygląda ok, moja przyszła oryginalnie zaplombowana, ta też powinna.
Langista Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Dzisiaj ja wymieniałem to poradziłem sobie bez klucza do pomp paliwa. Wziąłem otwarty klucz 17x2 i zaparłem je o trzpienie: Wyszło bez najmniejszego problemu, oczywiście wcześniej próbowałem inaczej i widać zaraz obok klucza jaki kawałek plastiku pływa sobie w baku ?
maniek1983 Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Opublikowano 4 Sierpnia 2021 No zrobiłem podobnie i też kawałek plastiku sobie plywa?
maniek1983 Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Opublikowano 9 Sierpnia 2021 A więc zamówiłem pompę vdo continental za 730zl niby ori. Ale do rzeczy otrzymałem pompę zamontowałem trwało to 10 minut i auto dziala????? Dodam tylko że stara pompa była cichutka nie było jej słychać, nowa jest.tak samo cicha wogole nie słychać żeby coś tam bzykalo?. Ogólnie jak wyciągnęłam starą pompę i sprawdzałem na krótko to zawsze dzialała? poprostu zamontowana w zbiorniku zawieszała się i dlatego nie chciało auto zapalać na benzynie.
Tamek141 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Jakby ktoś szukał tańszego i wydajniejszego rozwiązania niż VDO to polecam np wkład Walbro255. Po lekkiej modyfikacji układu paliwowego zamkniemy się w 500zl z układem paliwowym baardzo przyszłościowym. Później niemałe oszczędności na filtrach paliwa oraz bez ryzyka że kupimy trefny co się bardzo często zdarza. Przy takim zabiegu przechodzimy na zwykły filtr za 30zl.
Pieterb Opublikowano 17 Października 2022 Opublikowano 17 Października 2022 (edytowane) Panowie i mnie czeka wymiana pompy paliwa. Przejrzałem już kilka tematów i jedni piszą że da się wymienić sam wkład a w innych się nie da i teraz mam pytanie czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć czy do mojego bfb z 2007 rok ośka, da się sam wkład czy muszę szukać całej z koszem? Czy jakoś po vinie da się to ewentualnie zweryfikować? Bo w swojej etce nie widzę w ogóle samego wkładu tylko całą nr 8E0919051CJ. A wolałbym się wczesniej zaopatrzyć zanim zacznę rozbierać. Edytowane 17 Października 2022 przez Pieterb
Langista Opublikowano 17 Października 2022 Opublikowano 17 Października 2022 Teoretycznie w każdej da się wymienić sam wkład, tyle że w niektórych jest zwyczajnie łatwiej, zaś niektóre są zatopione w obudowie i jedyna opcja to cięcie tej obudowy. Musiał byś odkręcić dekiel i samemu sprawdzić, innej opcji nie ma.
Pieterb Opublikowano 17 Października 2022 Opublikowano 17 Października 2022 Ok, no to będę rozkręcał w najbliższym wolnym czasie o zobaczę co tam siedzi. A jeszcze tak zapytam czy da radę gdzieś zmierzyć ciśnienie paliwa?
krzysiekml Opublikowano 17 Października 2022 Opublikowano 17 Października 2022 7 minut temu, Pieterb napisał: Ok, no to będę rozkręcał w najbliższym wolnym czasie o zobaczę co tam siedzi. A jeszcze tak zapytam czy da radę gdzieś zmierzyć ciśnienie paliwa? Normalnie wymieniasz sam wkład, pompa ma przyłącze na klipsa i takiej szukaj ewentualnie zwykła też pasuje tylko wtedy trzeba kawałek przewodu paliwa obciąć i tyle
pelonek1 Opublikowano 17 Października 2022 Opublikowano 17 Października 2022 13 minut temu, Pieterb napisał: A jeszcze tak zapytam czy da radę gdzieś zmierzyć ciśnienie paliwa? Da radę, na listwie.
Pieterb Opublikowano 17 Października 2022 Opublikowano 17 Października 2022 2 godziny temu, pelonek1 napisał: Da radę, na listwie. Ale to trzeba sobie jakąś przejściówkę naszykować pewno, no ale coś pokombinuję. krzysiekml Dzieki
Pieterb Opublikowano 28 Października 2022 Opublikowano 28 Października 2022 Panowie rozumiem że tu jest pomiar ciśnienia paliwa, tylko jak by ktoś powiedział co tam za końcówkę trzeba mieć. Mam manometr taki uniwersalny ale przejściowej takich tam nie mam, tym bardziej że tu jest jakiś zaworek chyba jeszcze.
przem8 Opublikowano 28 Października 2022 Opublikowano 28 Października 2022 Wykręcasz jak wentyl i nakładasz wąż z obejmą.
Pieterb Opublikowano 28 Października 2022 Opublikowano 28 Października 2022 No dobra ale tam jakiegoś zaworka nie ma?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się