Tomasz Krajewski Opublikowano 27 Października 2017 Autor Opublikowano 27 Października 2017 20 godzin temu, OficeR napisał: Dobra decyzja z wyrzuceniem automatu Wiem :). Co na zloty nie przyjeżdżasz? 13 godzin temu, golden87 napisał: Kolega DanielStol w watku B7 No, przejrzałem to. Turbawka faktycznie chodzi fajnie. Na taki wydech jak on bym się nie zdecydował, ale turbo kusi. Zastanawiam się na ile jest zasadne przy napędzie na ośkę. Ale kusi. Póki co mam chwilę spokoju od nowych tematów, bo felgi rzeźbię na zimę. Odebrane po podkładzie do podszlifowania. Z tydzień mi zejdzie, ale są idealne
OficeR Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Trzeba miec czas i pinindze na to [emoji6] ostatnio zderzak wyrwalem na krawezniku i jak probowalem poskladac to sie okazalo ze spinki slizgow przy blotniku sie rozsypaly ze starosci i nie moge zderzaka chociaz normalnie spasowac [emoji28]
l.e.s.t.e.r Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 W dniu 26.10.2017 o 21:52, Tomasz Krajewski napisał: Inspirujesz, inspirujesz ;). Na szybko przejrzałem info. Wychodzi, że bez modyfikacji układu paliwowego da się wyciągnąć 260KM i około 500 Nm. Ale mało informacji na ten temat tak na szybko. Nie ma nic o tym, czy ktoś to robił bez modyfikacji za silnikiem, co z chłodzeniem (ic) itd. Ale jest o czym czytać w te długie jesienne wieczory Text: Odpowiedz od Froga: Da rade juz kiedys wkladalem. Roboty wciul, kasowo w cholere w porownaniu do 1.9 i 2.0 na pompkach. Kolejna sprawa ze seryjnie paliwa na 240ps i potem trzeba budowac pompe cr nowa. Dla mnie bez sensu i nie podejme sie bo nie chce mi sie znowu z tym dupic. Do vklr musi: -sprzeglo -ic -wydech -tip -pompe cr -soft -vklr To z 17-20tys nie jego Za ta kase to juz wlozy 3.0tdi:) Jak chce ok 230ps to trzeba kupic turbo ze 170 i zrobic hybryde. Wyjdzie taniej. Ale z gory mowie ze mi sue nie chce:/ Koleś napisał że ma kompletny SWAP 3.0tdi, 2015r 30k km nalotu za 10K bez ECU.
Tomasz Krajewski Opublikowano 28 Października 2017 Autor Opublikowano 28 Października 2017 Ale pomysłów Mnie trochę martwi, że boję się ruszać tematów za silnikiem. Chodzi mi o wydech właśnie wraz z całą ekologią. Często bywam za granicą i mam lęki przed ruszaniem tego. W międzyczasie zmarnowałem sobotę na matowienie felg. Paluchy odpadają, ale zapowiada się nieźle
l.e.s.t.e.r Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 3 godziny temu, Tomasz Krajewski napisał: Ale pomysłów Mnie trochę martwi, że boję się ruszać tematów za silnikiem. Chodzi mi o wydech właśnie wraz z całą ekologią. Często bywam za granicą i mam lęki przed ruszaniem tego. W międzyczasie zmarnowałem sobotę na matowienie felg. Paluchy odpadają, ale zapowiada się nieźle nie wiem jak u Ciebie ale na Śląsku malowanie proszkowe 18 to koszt 500zł więc szkoda czasu i roboty lepiej oddać do warsztatu co się tym zajmuje.
Tomasz Krajewski Opublikowano 29 Października 2017 Autor Opublikowano 29 Października 2017 21 godzin temu, l.e.s.t.e.r napisał: malowanie proszkowe Proszkowe nie da takiego efektu jaki chcę osiągnąć Poza tym coś trzeba robić z rękami, coby nie nosiło
Tomasz Krajewski Opublikowano 29 Października 2017 Autor Opublikowano 29 Października 2017 (edytowane) Pojawił się dzisiaj nowy temat: usportowienie i obszycie nową skórą kierownicy. Wyłapałem dzisiaj na targach Warsaw Moto Expo firmę, która takie patenty ogarnia w niedużych pieniądzach zostawię to sobie tutaj, żeby nie zgubić:http://allegro.pl/uzytkownik/PFI Edytowane 29 Października 2017 przez Tomasz Krajewski
pajda Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 Pojawił się dzisiaj nowy temat: usportowienie i obszycie nową skórą kierownicy. Wyłapałem dzisiaj na targach Warsaw Moto Expo firmę, która takie patenty ogarnia w niedużych pieniądzach [emoji4] zostawię to sobie tutaj, żeby nie zgubić:http://allegro.pl/uzytkownik/PFIhttp://www.bmcustoms.pl/informacje.htmlPolecam również zajrzeć tutaj
Tomasz Krajewski Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Opublikowano 4 Listopada 2017 Dzisiaj w Łodzi ładnie i słonecznie, można było skorzystać i trochę pogrzebać. Udało mi się wyrwać za grosze roletę (130zł). Dużo szczęścia Rozpędzony pozaprawiałem odpryski lakieru na dachu. Wygląda to słabo, nie mam na to pomysłu. Lakiernik oferuje lakierowanie całego dachu (super pomysł). Ogarnął ktoś co z tym zrobić? Może jakaś uszczelka między szybę i dach? W innych autach (nie VAG) często w tej przerwie jest uszczelka, od której kamienie pewnie się odbijają. A tu, takie paprochy brzydkie :/. Chyba się kiedyś przejadę do tych, co szyby wstawiają, może wymyślą jakąś uszczelkę. Albo trzeba odpuścić ciśnięcie po zderzakach po lewym pasie, to się nie będzie zbierało kamieni Pogoda ładna, więc grzebałem dalej. Tu podejrzewam, że powinien być filtr kabinowy nie? Dobrze, że zapisałem, który mechanik go wymieniał. I oczywiście za niego skasował. Najwyższy czas zmienić. Mechanika oczywiście. Filtr uzupełnić. No i najbardziej smutna historia odnaleziona tego pięknego dnia - totalnie zapocony EGR i przepustnica. W zasadzie to nie wiem, z którego to, trzeba rozebrać, wyczyścić i zobaczyć. Na szczęście dwa fajne wątki na forum, jest co czytać. I rozsypała się gąbka na osłonie silnika. Widać ogromną ilość z niej paprochów na przepustnicy:
arturek986 Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 Kolego filtr kabinowy jest od wnętrza kabiny pod schowkiem, więc może jednak mechanik nie jest taki zły Poniżej link do tematu o wymianie filtra:
zabiello Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 3 godziny temu, Tomasz Krajewski napisał: To jest miejsce na dodatkowy filtr montowany na niektóre rynki zbytu, można go dokupić i zamontować. Zbiera dużo śmieci, które nie dostają się na wentylator, jeden z bardziej przydatnych dodatków. Najtaniej jest zamówić na alli jak Ci nie zależy na czasie bo podróbka jest naprawdę bardzo dobrej jakości a filtr z plastikową ramką kosztuję około 1/3 ceny samego filtra (wkładu) w ASO...
Tomasz Krajewski Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Opublikowano 4 Listopada 2017 46 minut temu, zabiello napisał: To jest miejsce na dodatkowy filtr O kurde, dzięki. Już psy wieszałem na bogu ducha winnym, a tu patrzcie. No wentylator dmuchawy właśnie rzęzi. Pewnie coś w niego wpadło. Wypadałoby ogarnąć ten filtr, zanim dmuchawę będę ruszał.
czarek76 Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 39 minut temu, dobry1 napisał: Jakiś nr. ori. tego filtra ???? 8KD819441 Tu Aliexpress można zamówić za grosze https://pl.aliexpress.com/item/cabin-filter-for-2009-Audi-A4L-2-0L-B8-Air-conditioned-OEM-8KD819441-ST245/32693376068.html
czarek76 Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 4 minuty temu, Tomasz Krajewski napisał: O kurde, dzięki. Już psy wieszałem na bogu ducha winnym, a tu patrzcie. No wentylator dmuchawy właśnie rzęzi. Pewnie coś w niego wpadło. Wypadałoby ogarnąć ten filtr, zanim dmuchawę będę ruszał. Ale tam powinieneś mieć kratkę taką
zabiello Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 https://a4-klub.pl/topic/393808-dodatkowy-filtr-kabinowy/?tab=comments#comment-5097876 w tym temacie wstawiałem zdjęcia po zamontowaniu takiego z alli tylko wtedy jeszcze biały wkład był. 3 minuty temu, Tomasz Krajewski napisał: No wentylator dmuchawy właśnie rzęzi Wymontuj, przedmuchaj i najlepiej komutator z szczotkami wymyj sprejem do kontaktów, fajnie czyści z zastałego brudy z szczotek i kurzu, do tego możesz bezpiecznie stosować ten środek na silniku elektrycznym.
Tomasz Krajewski Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Opublikowano 4 Listopada 2017 1 minutę temu, czarek76 napisał: Ale tam powinieneś mieć kratkę taką Kratkę mam, do zdjęcia zdjąłem. Duże liście zatrzyma, ale drobne kawałki przejdą 1 minutę temu, zabiello napisał: Wymontuj, przedmuchaj i najlepiej komutator z szczotkami wymyj sprejem do kontaktów, fajnie czyści z zastałego brudy z szczotek i kurzu, do tego możesz bezpiecznie stosować ten środek na silniku elektrycznym. Dzięki. Kolejny temat do ogarnięcia
Gibons Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 Na tą kratkę przychodzi jeszcze obudowa
zabiello Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 Teraz, Gibons napisał: Na tą kratkę przychodzi jeszcze obudowa filtr z obudową zamiast tej oryginalnej kratki się montuje
Gibons Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 Ja mam tą kratke i na niej obudowę bez filtra. Chyba że w 3.0tdi jest inaczej 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się