Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Avant CAGA, heble S5 345/330, zawias Eibach Bilstein B12, 176KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
20 godzin temu, OficeR napisał:

Dobra decyzja z wyrzuceniem automatu

Wiem :). Co na zloty nie przyjeżdżasz? 

13 godzin temu, golden87 napisał:

Kolega DanielStol w watku B7

No, przejrzałem to. Turbawka faktycznie chodzi fajnie. Na taki wydech jak on bym się nie zdecydował, ale turbo kusi. Zastanawiam się na ile jest zasadne przy napędzie na ośkę. Ale kusi. Póki co mam chwilę spokoju od nowych tematów, bo felgi rzeźbię na zimę. Odebrane po podkładzie do podszlifowania. Z tydzień mi zejdzie, ale są idealne :)

 

1.jpg

2.jpg

Opublikowano

Trzeba miec czas i pinindze na to [emoji6] ostatnio zderzak wyrwalem na krawezniku i jak probowalem poskladac to sie okazalo ze spinki slizgow przy blotniku sie rozsypaly ze starosci i nie moge zderzaka chociaz normalnie spasowac [emoji28]

 

 

Opublikowano
W dniu 26.10.2017 o 21:52, Tomasz Krajewski napisał:

Inspirujesz, inspirujesz ;). Na szybko przejrzałem info. Wychodzi, że bez modyfikacji układu paliwowego da się wyciągnąć 260KM i około 500 Nm. 

Ale mało informacji na ten temat tak na szybko. Nie ma nic o tym, czy ktoś to robił bez modyfikacji za silnikiem, co z chłodzeniem (ic) itd. Ale jest o czym czytać w te długie jesienne wieczory ;)

Text: Odpowiedz od Froga:
Da rade juz kiedys wkladalem. Roboty wciul, kasowo w cholere w porownaniu do 1.9 i 2.0 na pompkach. Kolejna sprawa ze seryjnie paliwa na 240ps i potem trzeba budowac pompe cr nowa. Dla mnie bez sensu i nie podejme sie bo nie chce mi sie znowu z tym dupic. Do vklr musi:
-sprzeglo
-ic
-wydech
-tip
-pompe cr
-soft
-vklr 
To z 17-20tys nie jego
Za ta kase to juz wlozy 3.0tdi:)
Jak chce ok 230ps to trzeba kupic turbo ze 170 i zrobic hybryde. Wyjdzie taniej. Ale z gory mowie ze mi sue nie chce:/

 

Koleś napisał że ma kompletny SWAP 3.0tdi, 2015r 30k km nalotu za 10K bez ECU.

 

Opublikowano

Ale pomysłów ;)

Mnie trochę martwi, że boję się ruszać tematów za silnikiem. Chodzi mi o wydech właśnie wraz z całą ekologią. Często bywam za granicą i mam lęki przed ruszaniem tego. 

W międzyczasie zmarnowałem sobotę na matowienie felg. Paluchy odpadają, ale zapowiada się nieźle ;)

3.jpg

Opublikowano
3 godziny temu, Tomasz Krajewski napisał:

Ale pomysłów ;)

Mnie trochę martwi, że boję się ruszać tematów za silnikiem. Chodzi mi o wydech właśnie wraz z całą ekologią. Często bywam za granicą i mam lęki przed ruszaniem tego. 

W międzyczasie zmarnowałem sobotę na matowienie felg. Paluchy odpadają, ale zapowiada się nieźle ;)

3.jpg

nie wiem jak u Ciebie ale na Śląsku malowanie proszkowe 18 to koszt 500zł więc szkoda czasu i roboty lepiej oddać do warsztatu co się tym zajmuje.

Opublikowano
21 godzin temu, l.e.s.t.e.r napisał:

malowanie proszkowe

Proszkowe nie da takiego efektu jaki chcę osiągnąć

Poza tym coś trzeba robić z rękami, coby nie nosiło ;)

Opublikowano (edytowane)

Pojawił się dzisiaj nowy temat: usportowienie i obszycie nową skórą kierownicy. Wyłapałem dzisiaj na targach Warsaw Moto Expo firmę, która takie patenty ogarnia w niedużych pieniądzach :)

zostawię to sobie tutaj, żeby nie zgubić:
http://allegro.pl/uzytkownik/PFI

Edytowane przez Tomasz Krajewski
Opublikowano

Pojawił się dzisiaj nowy temat: usportowienie i obszycie nową skórą kierownicy. Wyłapałem dzisiaj na targach Warsaw Moto Expo firmę, która takie patenty ogarnia w niedużych pieniądzach [emoji4]

zostawię to sobie tutaj, żeby nie zgubić:
http://allegro.pl/uzytkownik/PFI

http://www.bmcustoms.pl/informacje.html
Polecam również zajrzeć tutaj
Opublikowano

Dzisiaj w Łodzi ładnie i słonecznie, można było skorzystać i trochę pogrzebać. Udało mi się wyrwać za grosze roletę (130zł). Dużo szczęścia :)
IMAG5322.jpg

Rozpędzony pozaprawiałem odpryski lakieru na dachu. Wygląda to słabo, nie mam na to pomysłu. Lakiernik oferuje lakierowanie całego dachu (super pomysł). Ogarnął ktoś co z tym zrobić? Może jakaś uszczelka między szybę i dach? W innych autach (nie VAG) często w tej przerwie jest uszczelka, od której kamienie pewnie się odbijają. A tu, takie paprochy brzydkie :/. Chyba się kiedyś przejadę do tych, co szyby wstawiają, może wymyślą jakąś uszczelkę. Albo trzeba odpuścić ciśnięcie po zderzakach po lewym pasie, to się nie będzie zbierało kamieni ;)
rdza.jpg

Pogoda ładna, więc grzebałem dalej. Tu podejrzewam, że powinien być filtr kabinowy nie? Dobrze, że zapisałem, który mechanik go wymieniał. I oczywiście za niego skasował. Najwyższy czas zmienić. Mechanika oczywiście. Filtr uzupełnić. IMAG5314.jpg

No i najbardziej smutna historia odnaleziona tego pięknego dnia - totalnie zapocony EGR i przepustnica. W zasadzie to nie wiem, z którego to, trzeba rozebrać, wyczyścić i zobaczyć. Na szczęście dwa fajne wątki na forum, jest co czytać. I rozsypała się gąbka na osłonie silnika. Widać ogromną ilość z niej paprochów na przepustnicy:

IMAG5315.jpg

Opublikowano

Kolego filtr kabinowy jest od wnętrza kabiny pod schowkiem, więc może jednak mechanik nie jest taki zły :wink:

Poniżej link do tematu o wymianie filtra:

 

Opublikowano
3 godziny temu, Tomasz Krajewski napisał:

IMAG5314.jpg

 

To jest miejsce na dodatkowy filtr montowany na niektóre rynki zbytu, można go dokupić i zamontować. Zbiera dużo śmieci, które nie dostają się na wentylator, jeden z bardziej przydatnych dodatków. Najtaniej jest zamówić na alli jak Ci nie zależy na czasie bo podróbka jest naprawdę bardzo dobrej jakości a filtr z plastikową ramką kosztuję około 1/3 ceny samego filtra (wkładu) w ASO...

Opublikowano

Jakiś nr. ori. tego filtra ????

Opublikowano
46 minut temu, zabiello napisał:

To jest miejsce na dodatkowy filtr

O kurde, dzięki. Już psy wieszałem na bogu ducha winnym, a tu patrzcie. No wentylator dmuchawy właśnie rzęzi. Pewnie coś w niego wpadło. Wypadałoby ogarnąć ten filtr, zanim dmuchawę będę ruszał. 

Opublikowano
4 minuty temu, Tomasz Krajewski napisał:

O kurde, dzięki. Już psy wieszałem na bogu ducha winnym, a tu patrzcie. No wentylator dmuchawy właśnie rzęzi. Pewnie coś w niego wpadło. Wypadałoby ogarnąć ten filtr, zanim dmuchawę będę ruszał. 

Ale tam powinieneś mieć kratkę taką

 

kratka.jpg

Opublikowano

https://a4-klub.pl/topic/393808-dodatkowy-filtr-kabinowy/?tab=comments#comment-5097876

w tym temacie wstawiałem zdjęcia po zamontowaniu takiego z alli tylko wtedy jeszcze biały wkład był.

3 minuty temu, Tomasz Krajewski napisał:

No wentylator dmuchawy właśnie rzęzi

Wymontuj, przedmuchaj i najlepiej komutator z szczotkami wymyj sprejem do kontaktów, fajnie czyści z zastałego brudy z szczotek i kurzu, do tego możesz bezpiecznie stosować ten środek na silniku elektrycznym.

Opublikowano
1 minutę temu, czarek76 napisał:

Ale tam powinieneś mieć kratkę taką

Kratkę mam, do zdjęcia zdjąłem. Duże liście zatrzyma, ale drobne kawałki przejdą

1 minutę temu, zabiello napisał:

Wymontuj, przedmuchaj i najlepiej komutator z szczotkami wymyj sprejem do kontaktów, fajnie czyści z zastałego brudy z szczotek i kurzu, do tego możesz bezpiecznie stosować ten środek na silniku elektrycznym.

Dzięki. Kolejny temat do ogarnięcia :)

Opublikowano

Na tą kratkę przychodzi jeszcze obudowa

Opublikowano
Teraz, Gibons napisał:

Na tą kratkę przychodzi jeszcze obudowa

filtr z obudową zamiast tej oryginalnej kratki się montuje

Opublikowano

Ja mam tą kratke i na niej obudowę bez filtra. Chyba że w 3.0tdi jest inaczej

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...