Kowi87 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2009 ehhh siostra kupiła tydzień temu No mi dzisiaj przyszła własnie i musze sie jej pozbyc wiec jak ktoś chetny to pisać napewno sie dogadamy
Piterex Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Nie mów, że będziesz próbował się wepchać do Kazimierza? Ja to omijam te rejony. Korek mnie przeraża._________________________________________________ Pany, a nie wiecie gdzie u nas można napompować koła azotem? W Puławach na Składowej - Autokompleks Klikawa na Radom po lewej chyba firma Mado Boczna Słowackiego nie kojarze ulicy - też Tam napełniałem...
bigos_s Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Oświećcie wujka Bigosa po co Azotem ?
Armi Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Za stosowaniem azotu przemawia to, że jest gazem obojętnym chemicznie. Nie wchodzi w reakcje z materiałami, z których jest zbudowana opona, ogranicza korozję, a także utlenianie obręczy kół. Opona napompowana azotem jest mniej podatna na małe ubytki ciśnienia przez mikroszczeliny w ogumieniu. Ponadto azot nie zmienia swojej objętości pod wpływem temperatury. Gwarantuje to, że ciśnienie w oponie jest cały czas stałe (właściwe), co przekłada się na wolniejsze zużycie opon i oszczędność paliwa. http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t7875.0.html;highlight=azot _________________________________________________ Nie mogę sobie w pracy sprawdzić dolotu/turbo bo się sępy zlecą Dopiero po 15. To wiadomość przede wszystkim dla Kowiego.
bigos_s Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Yhy to takie jabłka. A jakie są koszty?
Armi Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 W sumie to nie wiem ile to kosztuje, brat mi to zawsze załatwiał.
Piterex Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Od kiedy używam azotu nie musze uzupełniać powietrza w kołach stałe ciśnienie przez sezon, mniejsze ryzyko zapłonu opony podczas "wystrzału" azot nie jest palny. Azot nie wchodzi w reakcje chemiczne z metalami w wyniku czego znacznie spada ryzyko korozji i utleniania się felg w samochodzie.
Kowi87 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Armistead i ja tam sprawy wyglądają?? patrzyłeś na oferte z linka??
Armi Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Eh tam. Mechanik przyjmie mnie dopiero jutro a ja dostaję szału. Nic nie wiem, na moje oko z turbiną wszystko ok, węże posprawdzałem i nic nie znalazłem. A świst jest dalej. Nie podobają mi się te wycieki:
rafalekx Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 armistead a sprawdzałeś czy ta guma jest cała? na moje oko to ona jest pęknięta I na niej traci się moc itd. itd. Jedź do jakiegoś sklepu dla rolników i kup za 5 zeta taka gumę o identycznej średnicy
Kowi87 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Nieźle Ci sie poci ta guma, dla spokoju moze ją wymień, moze akurat to bedzie przyczyna tych gwizdów
Armi Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 armistead a sprawdzałeś czy ta guma jest cała? na moje oko to ona jest pęknięta I na niej traci się moc itd. itd. Jedź do jakiegoś sklepu dla rolników i kup za 5 zeta taka gumę o identycznej średnicy A która guma jest wg Ciebie pęknięta? Mam nadzieję, że to tylko guma.
Kowi87 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Sprawdź kawałek rurki pomiedzy kolektorem ssącym a rurą plastikową, taki najmniejszy element gumowy na dwie opaski Ja zobacze u siebie czy czasem nie wcisne tam kawałka tej niebieskiej rury co Ci wczoraj pokazywałem
rafalekx Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 A która guma jest wg Ciebie pęknięta? Mam nadzieję, że to tylko guma. Chodzi o tą, którą pokazałeś na pierwszej fotce, tak jak Kowi napisał można ją zastąpić tanim zamiennikiem z ciągnika
Armi Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Mechanik powiedział, że to NIE turbina Najprawdopodobniej wąż przy IC.
Kowi87 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Mechanik powiedział, że to NIE turbina Najprawdopodobniej wąż przy IC. To dobrze Ja dzisiaj ogarnałem temat tego tylnego wachacza, toszto masakra była od 12 do 18:30 u mechaniora, tym razem u Lesisza w Dęblinie :gwizdanie: na zbierzności miałem 13mm róznicy miedzy ustawieniem wymaganym
Armi Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Mechanik powiedział, że to NIE turbina Najprawdopodobniej wąż przy IC. To dobrze Ja dzisiaj ogarnałem temat tego tylnego wachacza, toszto masakra była od 12 do 18:30 u mechaniora, tym razem u Lesisza w Dęblinie :gwizdanie: na zbierzności miałem 13mm róznicy miedzy ustawieniem wymaganym Trzeba było powiedzieć to bym Ci potowarzyszył, w końcu to moje rejony
Kowi87 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Mechanik powiedział, że to NIE turbina Najprawdopodobniej wąż przy IC. To dobrze Ja dzisiaj ogarnałem temat tego tylnego wachacza, toszto masakra była od 12 do 18:30 u mechaniora, tym razem u Lesisza w Dęblinie :gwizdanie: na zbierzności miałem 13mm róznicy miedzy ustawieniem wymaganym Trzeba było powiedzieć to bym Ci potowarzyszył, w końcu to moje rejony hehe całkiem zapomniałem, bo robota nie szła zgodnie z planem, musieli uciać mimośród trzymajacy wachacz bo z zardzewienia nie szło go wykręcić z tulei, dorobili śrube i o 17:45 wjechałem dopiero na zbierzosć :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się