Radex121 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2016 Może byc tak ze jak jest cos nie halo z pompą to spalanie będzie sporo większe ?
nik23 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Z pompą chyba nie, pompki, uszczelnienia pompek, przepływka tak na początek Komplet logow statycznych i dynamicznych zrób to napewno ktoś coś wypatrzy
Radex121 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2016 Możesz podać jakie kanały dokładnie ?
nik23 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 13 23 004 statyczne 003 008 011 dynamiczne
Radex121 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2016 (edytowane) Ok troszku mineło ale niestety byłem w rozjeździe... zrobiłem statyczne a wieczorem dodam dynamiczne 000- http://vaglog.pl/log_268032.html 001- http://vaglog.pl/log_268029.html 003- http://vaglog.pl/log_268033.html <----Tutaj statyczny jest na samym dole nie wiem czemu sie on nałożył na ten sam plik.... 004- http://vaglog.pl/log_268035.html 013- http://vaglog.pl/log_268031.html 018- http://vaglog.pl/log_268034.html 023- http://vaglog.pl/log_268036.html 013,023,004- http://vaglog.pl/log_268030.html Dynamiczne 000- http://vaglog.pl/log_268088.html 001- http://vaglog.pl/log_268087.html 003- http://vaglog.pl/log_268086.html 004- http://vaglog.pl/log_268089.html 008- http://vaglog.pl/log_268085.html 010- http://vaglog.pl/log_268084.html 011- http://vaglog.pl/log_268090.html <----- i tutaj przy 2500rpm roz.....bało mi kolanko dolotu za egierem........ ale strone wcześniej jest cały log 011 który robiłem pare tygodni temu. pomóżcie bo ewidentnie jest coś nie tak................... Edytowane 26 Czerwca 2016 przez Radex121
nik23 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Czyściłeś geometrie w turbo? Obejrzyj krzywki wałka zwłaszcza wydechowe.
Radex121 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2016 (edytowane) Nie czyściłem mam to w planach . chodzi ci o wałek rozrządu ? był wymieniany jakieś 9 tys km temu Edytowane 26 Czerwca 2016 przez Radex121
piotrsob1 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Ja tam widzę w 003 w drugim okienku prawie cały czas wartość 850, jak dobrze pamiętam , to komp taką wartość żąda gdy jest problem z przepływomierzem Nie ma żadnych błędów związanych z przepływką , bo według mnie jest zdechnięta Chyba że tego loga robiłeś z rozpiętym dolotem
Radex121 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2016 (edytowane) No własnie problem taki ze błędów nie ma..... Tak jak pisałem wcześniej dolot rozpinało mi zaraz za EGR na kolanku ale złączyłem go na szybko złączki i trzymało na spokojnej jeździe ale wczoraj przy logach pościło możliwe ze w tym miejscy była jakaś nieszczelność ale na pewno minimalna nie duża. Z tego co przeglądam google to wartość 850 jest normalna gdy mamy wciśnięty gaz do dechy bardziej mnie interesuje dlaczego obok jest gdy komputer chce dawke 850 a on dostaje po 1000-1100. W statycznym ma cały czas wartość 250 na postoju. A przepraszam wyskakuje tylko błąd poduszki silnika ten z czujnikiem jest nowa i wywala błąd ale raczej wątpie aby to przeładowanie było od niej....... Edytowane 27 Czerwca 2016 przez Radex121
piotrsob1 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 No faktycznie to 850 z przepływomierza jest wartością normalną przy dużym obciążeniu Pisząc posta o wpół do czwartej rano pasowało by zweryfikować co zaspana mózgownica podpowiada Powtórz loga 011 na piątym biegu od 1900 obrotów do tylu ile się da , może brakuje mu paliwa ?
Radex121 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2016 Powiem tak nie wiem czy problem jest jeden czy kilka auto od czasu do czasu chodzi lepiej raz gorzej o czym pisałem na początku jak chodzi lepiej widzę różnice w pracy silnika spalanie spada o dwa litry i auto ciszej pracuje a jak jest gorzej to na odwròt. Ale naprawdę nie wiem czy jest to związane z tym przeladowaniem, starałem się sprawdzić zaobserwować co powoduje te różnice w pracy silnika ale naprawde jest to loteria. Postaram się zrobić ten log 11 ale boję się że tym razem strzeli ale coś innego....... przepraszam za błędy pisze z telefonu Mi chodzi po głowie cały czas pompa vacum.... miałem luźny kruciec ale go zakleiłem. Ale zdrògiej strony jak by pompa była padnięta to nie robiło by takiego ciśnienia że by turbo przeladowywalo...
karaluch8 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Powiem tak nie wiem czy problem jest jeden czy kilka auto od czasu do czasu chodzi lepiej raz gorzej o czym pisałem na początku jak chodzi lepiej widzę różnice w pracy silnika spalanie spada o dwa litry i auto ciszej pracuje a jak jest gorzej to na odwròt. Ale naprawdę nie wiem czy jest to związane z tym przeladowaniem, starałem się sprawdzić zaobserwować co powoduje te różnice w pracy silnika ale naprawde jest to loteria. Postaram się zrobić ten log 11 ale boję się że tym razem strzeli ale coś innego....... przepraszam za błędy pisze z telefonu Mi chodzi po głowie cały czas pompa vacum.... miałem luźny kruciec ale go zakleiłem. Ale zdrògiej strony jak by pompa była padnięta to nie robiło by takiego ciśnienia że by turbo przeladowywalo... Kombinujesz, niepotrzebnie kase wydajesz. Zrób tego węża żeby nie wypadał to raz. Dwa sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe - jeśli po nocy jest twardy pedał - szukaj nieszczelności. Po za tym, geometria turba raczej stoi.
Radex121 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2016 Nikt tu nie kombinuje rozczepialo mi rurę załączyłem ją szybko złączami i co wczoraj przy logach rozwaliło mi kolano dolotu muszę kupić nowe. co mam zacząć kupować nowe za każdym razem? ewidentnie jest coś nie tak. Widać to na logach...
karaluch8 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Ze sterowaniem coś jest nie tak. Mi to wygląda albo na słabe podciśnienie - sprawdzić manometrem podciśnienie, bądź zacinającą się geometrie.
Radex121 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2016 (edytowane) W poniedziałek turbina będzie po kompleksowej diagnozie i będziemy coś wiedzieć więcej . No i panowie sytuacja z dziś kupiłem nowe kolanko te które wychodzi z EGR wsadziłem je w egr dodatkowo spiełem je kilkoma opaskami aby znów nie było niespodzianek... mówie jade sie przejechać dam mu troche w gaz aby sprawdzić czy trzyma, przejechałem sobie z 9km auto cały czas ma tego muła w przedziale 2000-2600 rpm dojeżdżam do postoju staje na chwile mówie sprawdze pod maske jak to wygląda to kolano oglądam wszystko ok ruszam i nie to auto wciskam gaz chwila moment i na obrotomierzu 3000rpm auto odpycha sie aż miło auto łapie chwila moment obroty bez problemu osiąga wysokie obroty bez muła bez niczego ale zobaczymy na jak długo. jechał zemną znajomy to aż w szoku był skąd taka zmiana To jest to o czym pisałem ze auto raz leci a raz nie.... Coś mi sie nie wydaje ze to turbina ale dla świętego spokoju w poniedziałek ma termin i sie wyjaśni Edytowane 27 Czerwca 2016 przez Radex121
Ralen Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Wyczyść geometrię =) może być tak ze Ci się przycina. Próbowałeś mu dołożyć trochę ognia ? tak z 15-20 KM po 3,5k obrotów ?Wpadnij na autostradę i pogoń go konkretnie
Radex121 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2016 85% mojej jazdy to sama autostrada jeździłem na piątym biegu po 3000 obrotów . nie pozostaje nic innego jak czekać na czyszczenie... nie mam innych pomysłów
machina Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 (edytowane) Wspominałeś że klapa gasząca nie działa. Sprawdź czy gaszak jest szczelny. Tapnięte z HUAWEI P8 Edytowane 28 Czerwca 2016 przez machina
Radex121 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2016 (edytowane) tzn w czasie jazdy nie jestem wstanie tego sprawdzić ale często jak sprawdzam pod maske na uruchomionym silniku to klapa jest cały czas otwarta wiem ze ona powina być otwarta ale wiem tez ze sie czasami przymyka nie całkiem chyba ze zle mówie to mnie poprawcie. Stary egr wymieniłem na nowy z tego względu ze w starym klapa gasząca była luźna i latała sobie swobodnie nie dużo ale miała bardzo spore luzy potrafiła przydławić silnik. machina powiedz prosze o jakim gaszaku mówisz ? Edytowane 28 Czerwca 2016 przez Radex121
kielbu Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Gaszak czyli ta klapa gaszącą w EGR. Po raz kolejny napiszę, mam identycznie jak Ty. To będę podciśnienia więc albo nieszczelność bądz vacum i przez to nie wysterowuję Ci prawidłowo turbo. Sprawny mechanik wyłape nieszczelność wakuomerem w chwilę. Ja lubię się bawić więc będę wszystko sprawdzał sobie sam ale na tę chwilę 2 małe córeczki dbają o to abym nie miał 15 min dla siebie Ostatecznie pompki na stół.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się