arre Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Nadal uważam, że 3500zł za instalację do 1.8T to za drogo. tez uwazam ze duzo nawet za idealne wykonanie... chyba ze w to wchodza jeszcze prace mechaniczne nad silnikiem typu szczelnienie logowanie itp... za 3500 mam do v6 2.4 instalacje na butli 60l stagu silverze hanach i faro u goscia co zapisuje juz na 10 lipca...
tom5151 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2016 Jak już to wezmę opcję za 3300 czyli pod większą moc ale ze zbiornikiem 55L. Narazie jeszcze musze sie dowiedzieć czy pękła mi turbina czy kolektor wydechowy, a może tylko uszczelka, bo gwiżdże mi coś przy gwałtownym gazie zaraz po odpaleniu ciepłego czy zimnego auta
erchi Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Za 2800zł mam pod jeszcze większą moc i z większą butlą (72l), a z tego co wiem zbliżony zestaw klubowicze zakładali w niższych cenach. Ale może takie ceny panują we Wrocławiu, ktoś się wypowie?
grubcio1980 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 A ja proponuje ci dołożyć większą butlę. Jak zakładałem do siebie parę lat temu to nie wiedziałem że wchodzi większa. Choć czasami myślę nad zamianą. Tylko pewnie nowe dziury w podłodze i to mnie odpycha
tom5151 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2016 A ja proponuje ci dołożyć większą butlę. Jak zakładałem do siebie parę lat temu to nie wiedziałem że wchodzi większa. Choć czasami myślę nad zamianą. Tylko pewnie nowe dziury w podłodze i to mnie odpycha Mocno Ci przeszkadza mniejsza pojemność?
ganjaq Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 1800 Pln tyle kosztuje zestaw na 230 koni i to na droższych podzaespołach. Reszta to narzut gazownia
azure Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 3500 to drogo, ale sławny w internetach Pan Rogowski bierze jeszcze więcej :-) i nawet uszczelkę pod kolektor wartą max 50zł klient sam musi sobie kupić. Za ten zestaw na dużej butli nie powinno więcej być jak 3000zł.
grubcio1980 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 A ja proponuje ci dołożyć większą butlę. Jak zakładałem do siebie parę lat temu to nie wiedziałem że wchodzi większa. Choć czasami myślę nad zamianą. Tylko pewnie nowe dziury w podłodze i to mnie odpychaMocno Ci przeszkadza mniejsza pojemność?Ja wiem, może nie tak bardzo. Wchodzi mi 45 litrów a robię 350 km. Tylko z moją jazdą to muszę tankować co 4-5 dni, czasami częściej. Nie pomyślałem o tym wcześniej. Teraz bym się nie zastanawiał. Wygoda i tyle
Kubal2216 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Bierz większą butle i się nawet nie zastanawiaj.
tom5151 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2016 Mam jeszcze jedno dość mocno nurtujące mnie pytanie, mianowicie: Jak jest z trwałością poszczególnych podzespołów instalacji? Czy np jakie elementy ( nie licząc filtra ) należy wymieniać okresowo, np. wtryski co 100tys czy coś w tym stylu? Nie chciałbym płacić 3500zł a po dwóch latach kolejne tyle bo wszystko sie rozsypie
erchi Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Obarczone złą opinią niebieskie Hany zaczęły siadać po niespełna 40tys km. Koszt wymiany na Baracudy - ok.85zł/szt.
tom5151 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2016 (edytowane) Obarczone złą opinią niebieskie Hany zaczęły siadać po niespełna 40tys km. Koszt wymiany na Baracudy - ok.85zł/szt. Gazownik u którego byłem takie właśnie wtryskiwacze proponuje, Barracudy. Czyli rozumiem, że nie ma okresowych wymian tych podzespołów tylko jeżeli wtrysk sie zepsuje czy wąż pęknie to wtedy wymieniamy? Edytowane 4 Czerwca 2016 przez tom5151
X18XET Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 (edytowane) Przegląd co 10 tys. (filtry, sprawdzenie szczelności i map), reszta jak padnie. U mnie np. zielone Hanki zaczęły stroić fochy przy 55 tys. km, ale akurat miałem jeszcze końcówkę gwarancji (2 lata), więc mam nowe . Edytowane 4 Czerwca 2016 przez X18XET
erchi Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Tak, okresowo tylko wymiana filtrów, reszta dopóki nie padnie Co prawda Hany były jeszcze na gwarancji, ale wolałem przesiąść się na Baracudy niż po kolejnych 40tys km znów mieć problemy.
grubcio1980 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Moje też zdechły po 40, ale jeszcze gwarancję zachaczyły. Kumpel przeskoczył na barakudy i mówi że sporo lepiej i mniej kłopotów.
erchi Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Właśnie żałuję, że od początku nie wrzucili Baracud. Miałbym spokój.
mati008 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Kolego też miałem taki problem czy kupić w mojej audi niestety wyszło tak że musiałem sprzedać. Mam Vectra B w gazie od roku i wiem jak z gazem jest więc kladz i się nie zastanawiaj. Nie oszczędzaj na częściach wtryski Hana parownik mocniejszy o parę dobrych koni byle w koło wlew ukryty pod klapka gaz polecam staga tylko żeby włożył ci ktoś kto to ogarnia bo jak pojedziesz do byle kogo to do końca życia będziesz przeklinać gaz. No i tak jak będziesz miał słabsze świece to na gazie ci prędzej pokaże Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
tarkot Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Tez zastanawiałem sie nad gazem.teraz juz rok jeżdze na podtlenku i była to bardzo dobra decyzja o założeniu. Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
kreczi Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Witam. Też mam lpg u siebie, zrobiłem już ponad 30tyś, zero problemu itd,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się