Skocz do zawartości
IGNOROWANY

LPG do mojego auta czy jest sens?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Uszczelka pod głowicą to tylko jedna z wielu części eksploatacyjnych. Pod tym hasłem znaleźć możemydefinicje części na których czas oraz rodzaj eksploatacji wywiera wpływ. Druga część zdania lub wymiar stopnia natężenia eksploatacji podpowie nam że części namiętnie obciążone ulegają szybszemu zużyciu. Tu biorąc pod uwagę stan takiej części zamiennej i jej stopień zużycia możemy spodziewać się że jeżeli zwierzyny nagle stopień obciążenia może mówiąc kolokwialnie paść w każdej chwili, lpg zużywa uszczelkę stopniu większym jak benzyna,

Edytowane przez ganjaq
Opublikowano

Nie rozumiem dlaczego zakaz lpg. Czym to sie różni? A poza tym to przed wjazdem przełącz na pb i po problemie skoro lpg im przeszkadza

Drogawo.

Bardziej zależy mi na perfekcyjnym wykonaniu niż na cenie.

Witam dla mnie do twego silnika wydatek max 2500zł za bardzo dobrą instalacje to wszsytko. ważne by nie oszczędzać na podzespołach. Te silniki są idealne do gazu, sam miałem przed 2.0TFSI 1.8T i nie miałem problemu z LPG. teraz też mam LPG do bezposredniego i nie narzekam a montuje zawsze u jednego montazysty na bardzo dobrych podzespołach. Pamiętaj że instalacje też trzeba póżniej umieć ustawić i wyregulować.
Jaki koszt do 2 tfsi?

Koszt to wydatek 3500zł a nie jak tu ktoś pisze 8-9 tyś. za 3500zł masz dobraną instalkę i szczegółową regulacje na hamowni więc dostajesz auto gotowe do jazdy. tak było w moim przypadku i wielu znajomych.

Gaz trujący?? chyba pieprzowy hihih

Opublikowano

Gaz trujący?? chyba pieprzowy hihih

polecam nim trochę pooddychać skoro to takie zabawne, na pewno poczujesz się lepiej.

Przy okazji instalka 8-9k to 6 generacja bezposredniego wtrysku do TFSI/FSI itp wynalazków do których zwykła sekwencja nie podchodzi.

Opublikowano

Gaz trujący?? chyba pieprzowy hihih

polecam nim trochę pooddychać skoro to takie zabawne, na pewno poczujesz się lepiej.

Przy okazji instalka 8-9k to 6 generacja bezposredniego wtrysku do TFSI/FSI itp wynalazków do których zwykła sekwencja nie podchodzi.

to się nazywa faza ciekła bezpośredniego wtrysku

Opublikowano

zwykła sekwencja nie podchodzi.

Podchodzi. Ale masz trochę racji. Zwykła inaczej :) bo dodatkowo dotryskuje benzynę. To jest aktualnie standard do FSI w PL.



lpg zużywa uszczelkę stopniu większym jak benzyna,

Ja bym polemizował.

Opublikowano

Ja zapłaciłem 90 zł serwis po 10 tys. Instalacja qbox plus tańsza niż to co podałeś w pierwszym wątku przy butli 72litry. Stan oleju jest ok a zrobiłem na LPG od grudnia 10tys

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witajcie po przerwie. Po przejechaniu 500km dieslem na którego chciałem wymienić audi stwierdziłem że gaz chyba będzie lepszą opcją - klekotem nie da się jeździć :/ Tak więc mam dwa warsztaty we Wrocławiu które biorę pod uwagę:
1. V-Gaz Paweł Rząca -- mnóstwo dobrych opinii, długa kolejka na montaż, cena za instalację 3300-3500 w zależności od biornika
2. Alma Gaz -- też dużo dobrych opinii, kolejka długa ale chyba nie aż tak, cena 3300, bardzo miła obsługa, zaprowadzono mnie na warsztat i przez godzine tłumaczono co jak dlaczego, po co itd

A teraz coś o samych gratach. W obu warsztatach rozmawiałem o takich podzespołach:

1. Sterownik: LPGTech224 lub Stag Qbox

2. Reduktor: ACR01 250, KME Gold

3. Wtryskiwacze: Barracuda 130

Do tego zbiornik max jaki wejdzie czyli coś około 70L brutto, przewód miedź 8mm oraz wlew pod klapką, wszystkie przewody, wtryski reduktor itp ładnie ukryte.

Ogólnie najbardziej byli przy takim zestawie --> LPGTech224, ACR01 250 oraz Barracudy 130, co sądzicie o takich podzespołach?

Braliśmy pod uwagę żeby w przyszłości mozna było zrobić moda na 190KM BEX. Ceny może nie są małe, czytając posty innych forumowiczów ale zależy mi na perfekcyjnym montażu i późniejszej obsłudze instalacji żeby nic nie śmierdziało, prychało czy przerywało :)

Opublikowano

Zestaw ok ale reduktor lepszy weź np kme gold

Opublikowano

Zestaw ok ale reduktor lepszy weź np kme gold

Nie biorę pod uwagę mocy powyżej 200km, nadal jednak lepiej KME Gold?

Opublikowano

z tego co słyszałem to ac01 jest albo awaryjny albo problematyczny. a na lepszym reduktorze da ci konkretne cisnienie i bedzie jak skała

Opublikowano (edytowane)

do takich mocy polecam jednak AC R01, chyba że gazownik zapewni Cię że KME (Gold, Tur, Twin) nie będzie CI buczało pod maską

cena trochę przesadna... to u mnie można powiedzieć że za darmo jest :)

Edytowane przez soul87
Opublikowano (edytowane)

z tego co słyszałem to ac01 jest albo awaryjny albo problematyczny. a na lepszym reduktorze da ci konkretne cisnienie i bedzie jak skała

U mnie jakoś, odpukać, śmiga... :-)

Za 3500 to ludzie montują do V6, i to całkiem porządnie... więc cena oderwana od chmur.

Edytowane przez azure
Opublikowano

Za 3500 to ludzie montują do V6, i to całkiem porządnie...

Dla mnie musi być perfekcyjnie zamontowane a nie całkiem porządnie :P 3200-3300 taką opcję raczej przyjmuję. Mysle ze zestaw ac250, barracudy 130 i któryś ze sterowników które podałem to i tak zestaw lekko na wyrost bo szansa że będę modził auto jest niska - służy mi jako środek transportu, a nie na wyścigi uliczne :)


Jeszcze takie pytanko, czy czuć u was w autach zapach gazu pod maską albo przechodząc obok np po dłuższej jeździe?

Umowiłem sie na montaż: LPGTech224, AC250, Barracuda 130, faro pod autem, miedz do zbiornika, zbiornik Stako 70l, wlew pod klapką

Opublikowano

Jeszcze takie pytanko, czy czuć u was w autach zapach gazu pod maską albo przechodząc obok np po dłuższej jeździe?

U mnie nic nie czuć. Jak czuć zapach LPG, to szczelność instalacji do sprawdzenia ^^.

Opublikowano

15k nalatane. nic nie czuć nigdzie. tylko jak tankuje i odczepam pistolet ;)

Opublikowano (edytowane)

15k nalatane. nic nie czuć nigdzie. tylko jak tankuje i odczepam pistolet ;)

I o taką odpowiedź mi chodziło :)

Jeszcze tylko chciałem zapytać o moc, czy odczuwalnie jest mniejsza? Czy w aucie z turbinką te spadki są mniejsze. Bo szczerze powiedziawszy gdyby na LPG ze 163 zrobiło sie 150, na pewno bym to odczuł.

Edytowane przez tom5151
Opublikowano

ja mam chipsa i graty gazowe na 300+ (no, poza wtryskami bo to byłby bez sens obecnie) i jak mi sie bron boze gaz skonczy to nie czuje momentu przełączenia ani w trakcie jazdy i tu i tu idzie jak zły. kwestia wystrojenia.

Swoją drogą, Gregor jak stroi fury to na lpg ma 2-3 KM wiecej vs pb95.

Opublikowano

Przy chipie to pewnie nie odczuwalne a podobno nawet na gazie wiecej KM wychodzi. Może jak już bede jeździł na błękitnym paliwie to zawitam u Gregora bo coś $ odłożę. Ale w FWD to nie ma co wiecej jak 190Km robic.

Opublikowano

Miałem na lpg 230 koni w ośce a znajomy na 250 tyle że w benzynie. Pomijam, że moje na gazie szło jak głupie, raczej kładę nacisk na to że moje mieszadło jak głupie a jego prawie nigdy nie zrywało przyczepności. Tłumacze to kołami, ich szerokością, ja 8 on 9 cali na 19'stkach i pewnie opony.

Opublikowano

Gaz zrobiony w Alma Gaz, zrobilem już jakies 2-3 tys km o jestem zadowolony. Do butli wchodzi mi ~50L gazu, robie na tym tak do 500km, nic nie śmierdzi, wszystko bardzo ładnie położone, przy przełączaniu benzyna-gaz i odwrotnie nic nie czuc. Moc mozliwe ze troche zmalała, jakies 5km, znam to auto i odczuwwm takie spadki. Ogolnie jestem zadowolony i mam nadzieję że nie zacznie sie to psuć zaraz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...