Obsession Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Może kolega wynalazł jakiś magiczny chip i nie chce się z nami tym podzielić..
mroova81 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Raz na jakiś czas wchodzi tutaj jakiś świeżak i myśli, że błyśnie chipem w wolnossącym swoim. A więc wszem i wobec objaśniam: Primo: Silnik zasilany jest mieszanką paliwo powietrze w stosunku wagowym 14.6:1 ZAWSZE Secundo: Silnik wolnossący zassie tyle powietrza ile akurat go jest w atmosferze np dziś 1015hpa Trecero: Dlatego chip tuning w wolnossących nic nie daje, gdyż zmiana czasów otwarcia wtrysków, map etc skutkować będzie zmianą współczynnika lambda, który powinien wynosić 14,6:1 Quattr: Rządzi EDIT: Panie mod, weź to podklej może co? Chociaż w sumie... Nie będzie tak wesoło
magas Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Mroova81 ale jestes ciemniak!!! to nie chodzi o to zeby zabłysnac frajeze tylko po to zeby sie podzielic nowymi wrazeniami z jazdy!!! a nie wiesz ze podczas chipowania zmienia sie filter powietrza!!! ale ufo z ciebie!!! pozdro!!!!! tam to robiłem www.44tuning.pl[br]Dopisany: 17 Styczeń 2009, 11:10_________________________________________________podaje wykres http://img413.imageshack.us/img413/1332/dsc0511si3.jpg
mroova81 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Żal mi Ciebie jeżeli myslisz, że filtr powietrza zwiększy Ci ciśnienie w dolocie.
Sqarek Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Spokojnie panowie filterek zmienia się aby silnik mógł powietrze zasysnąć bez większych oporów, które są stawiane przy seryjnych filtrach. Ciśnienia powietrza się tym nie zmieni, tu tylko turbo pomoże albo kompresor ale to już inna historia i koszty . Dzięki za wykresik i link do wykonawcy, napewno się przyda . wracając do tematu, wrażenia z jazdy V6 bezcenne Pozdrawiam.
magas Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 koszt ok 2500zł. z wymiana filtra,jesli dojdzie do wymiany dolotu to koszt bedzie ok 3300 zl pozdrawiam
Suli Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Mroova81 ale jestes ciemniak!!! to nie chodzi o to zeby zabłysnac frajeze tylko po to zeby sie podzielic nowymi wrazeniami z jazdy!!! a nie wiesz ze podczas chipowania zmienia sie filter powietrza!!! ale ufo z ciebie!!! pozdro!!!!! tam to robiłem www.44tuning.pl[br]Dopisany: 17 Styczeń 2009, 11:10_________________________________________________podaje wykres http://img413.imageshack.us/img413/1332/dsc0511si3.jpg Hmmm... ciekawe, ciekawe Czyżby oryginalnie mapy ECU były tak kiepskie, że samym programem da się aż tak poprawić osiągi silnika :?:
mroova81 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Ciii zapłacił 3 koła, nie odbieraj mu tego!
loco87 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 mroova81 ale przyznasz ze glupio Ci sie zrobilo jak pokazal wykres z wolnossacego auta tyle mocy wycisnąć .... niezle
Obsession Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 No musze przyznać, że mnie zatkało po obejrzeniu wykresu.. przygladałem się parę minut.. O ile ten wykres jest autentyczny.. aż mi się wierzyć nie chce
tomek a4 2.8 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Magas, ale powiedz tak szczerze, spalanie teraz to ma pewnie takie jak 4.2, co? No może przesadziłem, ale w to że jeszcze mniej pali to nie moge uwierzyć...
Sqarek Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Jeśli to prawda co kolega pisze, że przy wzroście mocy o 30 kucyków spalanie jest mniejsze, to znowu zacznę wierzyć w cuda coś za coś, Nie będzie siły bez jedzenia . Więc kolego sprawdź ile pali samochodzik i podaj na forum. Może faktycznie spece coś wymyślili do V6, jeśli tak to będą mieli ruch w interesie.
michuNS Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 ciekawe ile kunia z w moim zostało po 200 000
mroova81 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 mroova81 ale przyznasz ze glupio Ci sie zrobilo jak pokazal wykres z wolnossacego auta tyle mocy wycisnąć .... niezle Wiesz, może dostane za to ostrzeżenie, albo coś, ale gdyby ja miał warsztat tuningowy i przyjechałby mi podjarany na maxa goguś z wizją tuningowania swojej wolnossącej V6tki, to co myślicie bym zrobił? Jasne, że bym tuningował, a wykres to bym taki narysował, że nawet na forum onetu by wiara pokłony biła. Powtórze jeszcze raz: mieszkanka paliwo powietrze musi być cały czas w jednakowych proporcjach. Jeżeli nie ma co dmuchnąć tego powietrza, to nie można dawać więcej paliwa. Z mojej strony koniec na temat pierwszego na świecie poprawnie zchipowanego wolnossaka.
magas Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Panowie!!! uwazam ze na wszelkie wasze pytania i watpliwosci odpowie ktos kto sie bardzo dobrze zna na tym! www.44tuning.pl wystarczy 1 telefon i wszelkie wasze watpliwosci zostana rozwiane. pozdrawiam
konradzed Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 Ten wzrost mocy jest niebywały, ale może faktycznie da się tak podrasować ten motor. Ja na swoje 165KM nie narzekam, bo dynamika jest bardziej niż zadowalająca. :>
Sqarek Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Mi również 165 wystarczy :> jeśli będę potrzebował więcej to kupie niunie z mocniejszym silnikiem
Obsession Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 mroova81 ma rację. Bo skoro zwiększono ilość wtryskiwanego paliwa to w jaki sposób bez kompresora zostanie podana większa ilość powietrza? A przecież do spalenia większej ilości paliwa jest potrzebna większa ilość powietrza.. Nie podważam tego wykresu, ale ciekawy jestem jak wyglądałby wyciąg z innej hamowni
konradzed Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Opublikowano 5 Marca 2009 Dawno mnie tutaj nie było. :gwizdanie: Jak będę po wymianie rozrządu, to zrobię wpis co i jak. Jeśli ktoś chciałby się podzielić opiniami, to zapraszam.
michalb007 Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 jak dla mnie świetny silnik, mam przebieg 262 tyś km, podczas jazdy czuć że się ma pod maską coś więcej niż 4 cylindry szczególnie gdy silnik wejdzie na swoje odpowiednie obroty , a dźwięk silnika jest bezcenny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się