Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ALF] Wrażenie z użytkowania silnika 2.4 V6 5V


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może kolega wynalazł jakiś magiczny chip i nie chce się z nami tym podzielić.. :wink4:

Opublikowano

Raz na jakiś czas wchodzi tutaj jakiś świeżak i myśli, że błyśnie chipem w wolnossącym swoim. A więc wszem i wobec objaśniam:

Primo: Silnik zasilany jest mieszanką paliwo powietrze w stosunku wagowym 14.6:1 ZAWSZE

Secundo: Silnik wolnossący zassie tyle powietrza ile akurat go jest w atmosferze np dziś 1015hpa

Trecero: Dlatego chip tuning w wolnossących nic nie daje, gdyż zmiana czasów otwarcia wtrysków, map etc skutkować będzie zmianą współczynnika lambda, który powinien wynosić 14,6:1

Quattr: Rządzi :evil:

EDIT: Panie mod, weź to podklej może co? Chociaż w sumie... Nie będzie tak wesoło :wink4:

Opublikowano

Mroova81 ale jestes ciemniak!!!

to nie chodzi o to zeby zabłysnac frajeze tylko po to zeby sie podzielic nowymi wrazeniami z jazdy!!!

a nie wiesz ze podczas chipowania zmienia sie filter powietrza!!! :wallbash:

ale ufo z ciebie!!!

pozdro!!!!!

tam to robiłem www.44tuning.pl[br]Dopisany: 17 Styczeń 2009, 11:10_________________________________________________podaje wykres

http://img413.imageshack.us/img413/1332/dsc0511si3.jpg

Opublikowano

Spokojnie panowie :) filterek zmienia się aby silnik mógł powietrze zasysnąć bez większych oporów, które są stawiane przy seryjnych filtrach. Ciśnienia powietrza się tym nie zmieni, tu tylko turbo pomoże albo kompresor :polew: ale to już inna historia i koszty :). Dzięki za wykresik i link do wykonawcy, napewno się przyda :). wracając do tematu, wrażenia z jazdy V6 bezcenne :) Pozdrawiam.

Opublikowano

koszt ok 2500zł. z wymiana filtra,jesli dojdzie do wymiany dolotu to koszt bedzie ok 3300 zl :wink4:

pozdrawiam :good:

Opublikowano

Mroova81 ale jestes ciemniak!!!

to nie chodzi o to zeby zabłysnac frajeze tylko po to zeby sie podzielic nowymi wrazeniami z jazdy!!!

a nie wiesz ze podczas chipowania zmienia sie filter powietrza!!! :wallbash:

ale ufo z ciebie!!!

pozdro!!!!!

tam to robiłem www.44tuning.pl[br]Dopisany: 17 Styczeń 2009, 11:10_________________________________________________podaje wykres

http://img413.imageshack.us/img413/1332/dsc0511si3.jpg

Hmmm... ciekawe, ciekawe :cool1:

Czyżby oryginalnie mapy ECU były tak kiepskie, że samym programem da się aż tak poprawić osiągi silnika :?: :mysli:

Opublikowano

No musze przyznać, że mnie zatkało po obejrzeniu wykresu.. przygladałem się parę minut.. O ile ten wykres jest autentyczny.. :chytry: aż mi się wierzyć nie chce :tongue4:

Opublikowano

Jeśli to prawda co kolega pisze, że przy wzroście mocy o 30 kucyków spalanie jest mniejsze, to znowu zacznę wierzyć w cuda :polew: coś za coś, Nie będzie siły bez jedzenia :). Więc kolego sprawdź ile pali samochodzik i podaj na forum. Może faktycznie spece coś wymyślili do V6, jeśli tak to będą mieli ruch w interesie.

Opublikowano

mroova81 ale przyznasz ze glupio Ci sie zrobilo jak pokazal wykres :D z wolnossacego auta tyle mocy wycisnąć .... niezle :cool1:

Wiesz, może dostane za to ostrzeżenie, albo coś, ale gdyby ja miał warsztat tuningowy i przyjechałby mi podjarany na maxa goguś z wizją tuningowania swojej wolnossącej V6tki, to co myślicie bym zrobił? Jasne, że bym tuningował, a wykres to bym taki narysował, że nawet na forum onetu by wiara pokłony biła. Powtórze jeszcze raz: mieszkanka paliwo powietrze musi być cały czas w jednakowych proporcjach. Jeżeli nie ma co dmuchnąć tego powietrza, to nie można dawać więcej paliwa. Z mojej strony koniec na temat pierwszego na świecie poprawnie zchipowanego wolnossaka.

Opublikowano

Panowie!!! :hi:

uwazam ze na wszelkie wasze pytania i watpliwosci odpowie ktos kto sie bardzo dobrze zna na tym! www.44tuning.pl

wystarczy 1 telefon i wszelkie wasze watpliwosci zostana rozwiane.

pozdrawiam :evil:

Opublikowano

Ten wzrost mocy jest niebywały, ale może faktycznie da się tak podrasować ten motor. :mysli: Ja na swoje 165KM nie narzekam, bo dynamika jest bardziej niż zadowalająca. :>

Opublikowano

Mi również 165 wystarczy :> jeśli będę potrzebował więcej to kupie niunie z mocniejszym silnikiem :evil:

Opublikowano

mroova81 ma rację. Bo skoro zwiększono ilość wtryskiwanego paliwa to w jaki sposób bez kompresora zostanie podana większa ilość powietrza? A przecież do spalenia większej ilości paliwa jest potrzebna większa ilość powietrza.. Nie podważam tego wykresu, ale ciekawy jestem jak wyglądałby wyciąg z innej hamowni :wink4:

Opublikowano

Dawno mnie tutaj nie było. :gwizdanie: Jak będę po wymianie rozrządu, to zrobię wpis co i jak. :wink4: Jeśli ktoś chciałby się podzielić opiniami, to zapraszam. :naughty:

Opublikowano

jak dla mnie świetny silnik, mam przebieg 262 tyś km, podczas jazdy czuć że się ma pod maską coś więcej niż 4 cylindry szczególnie gdy silnik wejdzie na swoje odpowiednie obroty , a dźwięk silnika jest bezcenny :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...