powaguspisz Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Jeśli na wszystkich cylindrach masz takie same parametry to sprawa jasna że ślinik jest ok. Natomiast jeśli na jednym cylindrze masz 7 bar, a na innych np, 11/12 no to znaczy że się ten jeden wysypał . Sprawdź np. w Auto Dacie jakie powinny być parametry dla tego silnika
grom546 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 OK wielkie dzięki, ja mam 16,5 / 17 / 17 /16,5 Pozdrawiam i życzę długiej, bezawaryjnej eksploatacji
pioteros Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 W benzynie? Dużo za dużo... Wystukane z Pegasusa
oca69 Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 U mnie 265 tyś benzin+lpg . pali od strzała i zamiata równie dobrze
mikulski53 Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Ja jestem posiadaczem 1.6 i na dzien dzisiejszy wymienilem w silniku uszczelke po pokrywa. No i rozrzad juz drugi raz no ale to standard i olej z filtrem a ma juz nalatane 256 i dodam ze ponad 65na gazie sek. I problemu z tym silnikiem nie mialem wcale(narazie) ale tez jeszcze nie taki dziadek (z moca)
C. Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Seata Toledo sprzedałem jak miał 250 tyś. i bardzo ładnie jeździł. Nie brał oleju ponad normę i jeździ do dzisiaj. Ponad 100 tyś na lpg. Pewnie ma już 270 tyś. W Audi mam 165 więc to żaden wynik.
rafal9119 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 co wy tu za przebiegi podajecie smieszne u mnie jest 325 tys i zero wkładu , pali od strzała.
lukaszek13ns Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 To i ja się pochwale, 1.8T 1999 APU kupiony w salonie w Polsce jestem drugim właścicielem kupiłem samochód od pierwszej właścicielki przy przebiegu 178tys aktualny przebieg 291tys nie kręcony, wymienione turbo przy 265tys silnik jak na razie ok, zużycie oleju około 0,1-0,2ml na tysiąc km wiec już postanowione na dniach głowica w gore i uszczelniacze zaworowe do wymiany, przy okazji przed zabiegiem zmierzę kompreche. Jeśli będzie wszystko ok to Zastanawiam się nad założeniem pod tlenku gazotu(LPG) Styl jazdy spokojny rzadko go mocno cisnę, ale zdąży się, a tak to sama eksploatacja olej wymieniany co 7-8 tys i inne części wymieniane przed czasem.
Glenroy Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 W benzynie? Dużo za dużo... Możliwe, że kolega mierzył z wpiętym układem paliwowym, wychodzi te 1.5-2bar więcej. Moje A4, 2.8 30V Quattro, rocznik 99. Ostatni przegląd w marcu 2012, w książce 345.000km [na blacie 190 ], u mnie zrobił już ponad 30.000km, w sumie będzie prawie 380tys km, w kwietniu wymieniałem sprzęgło i uszczelniacze wariatorów rozrządu. Sprężanie 12/12/12/12/12/ i tu d*pa 6 bar , ma swoje luzy, szarpnięcia i niedociągnięcia, ale jak na samochód, który dojechał na księżyc i tak źle nie jest
cabanmat Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 U mnie stuknęło 250kkm i mam wrażenie że silnik się tym dopiero tylko podjarał
FLB Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 u mnie za 4tysiące będzie przejechane 200.000 1.8 ADR. 125km
xXPiotrekXx19 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 witam ja mam a4 po lifcie z silnikiem 1.6 benzyna i od roku gaz na liczniku ma 240 tyś przejechane od puki mam to audi musiałem zrobić remont głowicy ponieważ brał olej to nie była wina gazu bo jeszcze przed montażem to zauważyłem moim zdeniem ktoś ciągał przyczepke w Niemczech bo z tamtąd sprowadziłem auto i miało już hak i widać było że był używany ale po remoncie jest ok a po za tym oczywiście kompletny rozrząd oleje filtry i płyny i teraz było wymieniane sprzęgło bo było jeszcze fabryczne
grom546 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 W benzynie? Dużo za dużo...Wystukane z Pegasusa Akurat kolego silniki FSI tym się charakteryzują . Układu paliwowego oczywiście nie odpinałem. Dla potomnych, stopień sprężania w 1.6 FSI to 12,0:1 to znaczy Pspr=0,125x12,00=1,5MPa t/j ok 15-17 bar
pioteros Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 aha to spoko, to taki pol diesel, duże sprężanie, bezpośredni wtrysk a jeździ na benzyne
sołtys85 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Moj 1,8t ajl 180 Km ma aktualnie 414kkm nalatane. Przy 150kkm zalozylem lpg. Mierzylem kompresje i na kazdym jest po 12,5 bara. Olej 0w40 mobil a od jakichs 2 lat motuln5w40. Ubywa jakies 300ml na 10000km Turbina nie ruszana przezemnie. Halasuje juz napinacz rozrzadu.
Olszak86 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Mam adr. Na szafie 284 tys, 80 tys na lpg i bez problemu, pali normalnie, oleju ubywa 200 ml na 10000 tys km, zaczyna sie odzywac visco i sprzeglo ale swoje juz to przejechalo. Wysłane z mojego LG-E610
oca69 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 U mnie 265 tyś benzin+lpg . pali od strzała i zamiata równie dobrze Na dzień dzisiejszy 280tyś , miesiąc temu mierzone ciśnienie 12.5 na każdym
wagra Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 340 000 km śmiga - oleju troszkę potrzebuje co jhakis czas dolewam ot co
baans1 Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 ja mam 305 tyś przejechane, autko 96r sam zrobiłem nim 100 tyś km, wymieniałem rozrząd, chłodniczke oleju, i regularnie olej i filtry
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się