arek_cccp Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 (edytowane) To lipa, w książce serwisowej tak jest napisane bodajże. Zresztą 0.7-1l na bagnecie bez znaczenia. Problem występuje skoro całego litra dolales przy takim przebiegu i ilości km przejechanych. Tak jak pisałem sprawdzić wycieki porządnie dolot od strony turba od strony przepustnicy oraz odme które w tfsi psuje się dość często . Jak wszędzie będzie sucho to albo uszczelniacze albo pierścienie niestety innej drogi nie widze. Na pewno nie jest to normalne dla tfsi w b7 zresztą wyżej userzy maja sporów większe przebiegi i oleju nie dolewaja Edytowane 25 Października 2016 przez arek_cccp
petrosdbz20 Opublikowano 25 Października 2016 Autor Opublikowano 25 Października 2016 Za tydzień jadę na podnośnik zmieniać opony, to podejrzę od dołu. sprawdzić wycieki porządnie dolot od strony turba od strony przepustnicy oraz odme które w tfsi psuje się dość często Nie jestem specem. Jeśli cieknie, to na bank będzie widać bez zdejmowania czegokolwiek?
arek_cccp Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 (edytowane) Nie do końca, trzeba dobrze obejrzeć i od spodu i z góry, osłony trzeba ściagać te od silnika i skrzyni pewnie chyba, że nie masz ich to wtedy na podnośniku obejrzeć, pokrywę silnika też wypiąć i dobrze popatrzeć wszędzie. Co do dolotu no to niestety trzeba rozbierać uklad pościagąć weże sprawdzic czy są suche i pewnie do ic zajrzeć nie pamietam jak jest dostęp przy serii ale ja na pewno bym musiał zderzak rozebrać. Edytowane 25 Października 2016 przez arek_cccp
jarek920 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Przy takim braniu oleju to pod autem by była kałuża i by to zauważył.
mateusztbg Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Bardzo ładna B7 i spory potencjał do modów Sam przesiadłem się na swoją z B5fl, więc wiem o jakiej różnicy piszesz - kosmos. Przy okazji zapraszam do siebie, pozdro
petrosdbz20 Opublikowano 3 Listopada 2016 Autor Opublikowano 3 Listopada 2016 Wczoraj doszły nowe ori dywaniki i komplet opon Nokian WR A4 Dywaniki wymiatają, są idealnie spasowane i nie walą gumą. Opony zakładam w sobote. W następnym tygodniu jadę zmienić Castrola na Motul X-cess 5W40. Btw, gdzie najlepiej zamówić Motula? Jakiś polecany sklep internetowy? Bo rekomendowanego dystrybutora u mnie nie ma
jaguaro Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Polecam forumowicza Dzik ze Szczecina firma Prochoice dziś zamawiasz jutro masz i to w bardzo dobrej cenie. Przy każdej wymianie biorę od niego a ze jeżdżę na takim samym Motul X-Cess 5W40 to przy okazji biorę tez filtry od niego. Rzetelna firma. 100% oryginały. tąpnięte z iPhone
petrosdbz20 Opublikowano 3 Listopada 2016 Autor Opublikowano 3 Listopada 2016 Polecam forumowicza Dzik Poszło zapytanie. Dzięki
BeyerBrown Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 (edytowane) http://galonoleje.pl/sklep/ Są na liście dystrybutorów widocznej na stronie Motula. 5-cio litrową bańkę X-cess'a mają za 127zł. Dziś zamawiałem i dostałem rabat 2% - finalnie kosztował mnie więc 124zł +wysył paczkomatem 9,20PLN Filterki w równie dobrej cenie też mają w ofercie Po ile ma Dzik? Edytowane 3 Listopada 2016 przez BeyerBrown
petrosdbz20 Opublikowano 3 Listopada 2016 Autor Opublikowano 3 Listopada 2016 GALON OLEJE S.C. A mi nic nie znalazło, jak szukałem Po ile ma Dzik? 134
BeyerBrown Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 (edytowane) poprawiłem link Olej: http://galonoleje.pl/sklep/5w40/182-motul-8100-x-cess-5w40-5l.html?search_query=x-cess&results=3 127zł Filtr oleju: Mann: http://galonoleje.pl/sklep/filtry/859-mann-filtr-oleju-hu-719-6x.html 35,50zł Knecht: http://galonoleje.pl/sklep/home/3589-knecht-filtr-oleju-ox-379d-eco.html 37,90zł (ori w ASO - 06D115562 - kosztuje niecałe 60zł ) Filtr powietrza: Mann: http://galonoleje.pl/sklep/filtry/1088-mann-filtr-powietrza-c-27-192-1.html 49,90zł Knecht: http://galonoleje.pl/sklep/filtry-powietrza/4688-knecht-filtr-powietrza-lx-819.html 47,30zł Kabinówka z węglem aktywnym: http://galonoleje.pl/sklep/filtry/3784-mann-filtr-kabinowy-cuk-3037-weglowy.html 69,90zł Do kompletu dobra płukanka: Motul: http://galonoleje.pl/sklep/-plukanki-silnika/444-motul-engine-clean-300ml-.html 34,50zł Liqui Moly: http://galonoleje.pl/sklep/dodatki-do-olejow-paliw-chlodnic/424-liqui-moly-proline-motorspulung-500ml-2662-plukanka.html 31,20zł A po wszystkim warto zaaplikować CeraTec'a: http://galonoleje.pl/sklep/-silnikowego/395-liqui-moly-cera-tec-300ml-3721.html 63zł lub MotorProtect'a: http://galonoleje.pl/sklep/-silnikowego/4014-liqui-moly-motor-protect-500ml-1018.html 99,90zł te specyfiki moim zdaniem działają za to wszystko wysyłka od 9,20 PLN Jedynie z filtrem paliwa będzie problem, bo nie mają... a Ty masz widzę filtr o 3 króćcach z wbudowanym regulatorem ciśnienia, nr OE: 4F0201511E, 149zł w ASO Mann: WK720/4 (Dzik ma w ofercie za 69zł ) Knecht: KL571 Edytowane 3 Listopada 2016 przez BeyerBrown
petrosdbz20 Opublikowano 4 Listopada 2016 Autor Opublikowano 4 Listopada 2016 Się rozpisał Dzięki, przyda się na przyszłość, bo już wszystko u dzika wziąłem Zastanawiam się, czy zmienić olej na tego Motula i poczekać, zobaczyć, jak będzie wyglądać jego ubywanie, czy może od razu przy wymianie zlecić mechanikowi przegląd, gdzie go może brać?
jaguaro Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 Tak jak pisałem sprawdzić wycieki porządnie dolot od strony turba od strony przepustnicy oraz odme które w tfsi psuje się dość często . Jak wszędzie będzie sucho to albo uszczelniacze albo pierścienie niestety innej drogi nie widze.Dostosuj działanie do tego wpisu. Kolega dobrze radzi. Jeśli poszły Ci pierścienie to zalanie nowym olejem wyrzucisz kasę w błoto. Najpierw niech dobry spec zlokalizuje ubytki. Dopiero później zabieraj się za wymiankę. Swoją drogą odma to najczęstsza przypadłość ale mimo wszystko sprawdź szczelności na przelotach i dolotach turba. tąpnięte z iPhone
BeyerBrown Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 Hehe, miałem natchnienie i odpaloną ETKĘ Generalnie wychodzi tu i tu +/- w jednych pieniądzach A na te odmy to nie wiem czy czasem nie było akcji serwisowej... Zapytaj w ASO.
Quattro200HP Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Wylewaj tego Castrola, swojego też zaraz po zakupie wywaliłem mimo że miał przejechane 4000km. Polecam Motul Specific, pobór oleju zerowy. Odmy też nie zaszkodzi wymienić, sprawdź też czy przy chłodniczce oleju nic nie cieknie, gdzieś czytałem że tam lubi przeciekać
BeyerBrown Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Na Motula Specific moim zdaniem szkoda siana, równie dobry (jak nie lepszy, przynajmniej jeśli chodzi o dane techniczne) jest uniwersalny i tańszy Motul X-cess 5W40 Rzecz jasna spełnia on normę VW502 00, przewidzianą dla silnika 2.0TFSI Chociaż moment... oba oleje są w tych samych pieniądzach widzę
petrosdbz20 Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Właśnie w piątek wymieniam na X-cess. Jestem w tej chwili w trakcie drugiej dolewki (nie Castrol) do tego Castrola i jeszcze jej nie skończyłem, ale wychodzi na to, że tym razem starczy na dłużej. Może kwestia stylu jazdy. Zobaczymy, co będzie po wymianie Edytowane 23 Listopada 2016 przez petrosdbz20
DarePB Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Bardzo ładna b7 ! Potencjał jest ! A jak sprawa z tym poborem oleju ?
petrosdbz20 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2016 A jak sprawa z tym poborem oleju ? Zalałem Motula X-cess i obserwuję. Po 700km poszło na oko 200ml. Dokładne dane będę miał, jak zacznę robić dolewki, jednak już widzę, że jest lepiej
petrosdbz20 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2017 Po wielu przygodach w końcu udało mi się dorobić drugi pilot (przypłynął używany ze stanów) . Przy okazji dorobiłem zwykły klucz, bo po co ryzykować Już się bałem, że nie obejdzie się bez ASO, ale jednak znalazłem fachowca, do tego tanio Teraz przydałoby się jakoś zdjąć w końcu starą gałkę z tiptronica
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się