Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B6 2.0 ALT wibracje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Skasuj korekty, odpal motor na jałowym od zimnego do pełnego rozgrzania i zloguj podczas rozgrzewania grupy 002+033+032. Potem te same grupy zloguj dynamicznie.

Możesz dać logi grupy 14+15+16 - zobaczymy czy zapłony nie wypadają... oraz 20+91 od faz rozrządu. W 15-Readiness masz same 0 ?

Ubogo jest wtedy gdy jest za duzo powietrza względem paliwa, więc jak przepływka OK to może problem z samym dostarczaniem paliwa ? ? ? Daj logi popatrzymy :)

Zrobiłem logi statyczne i dynamiczne po kilku adaptacjach, wywalało ją w 15-redlines. Narazie są w kompie, ogarnę w środę. Wywalało sporadyczne wypadanie zapłonu na 1 i 4 ale tylko w 14-16. Z niepokojących to korekta 6% i 1.7v i więcej. Silnik rozgrzany po skasowaniu nastawów, jakby wtrysk dawał ciała... Edytowane przez xsebo1
Opublikowano

Cały czas jest ubogo, wysokie korekty sondy lambda.

Mógłbyś powiedzieć na jakim % poziomie masz te korekty ?

Opublikowano (edytowane)

6% z tego co pamiętam

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

statyczne
http://vaglog.pl/log-032_033_002_9kRfG.html
dynamiczne
http://vaglog.pl/log-002_033_CIWl09.html

Wieczorem adoptuje odpowietrznik baku i może zaloguję. Co myślicie?

Edytowane przez xsebo1
Opublikowano

coś jest na maksa pokrzaczone ale tylko na wolnych obrotach, +6 LTFT i +25% STFT na IDLE albo gdzieś jest wielka dziura w dolocie albo faktycznie brakuje paliwa ale pod obciążeniem z kolei uklad paliwowy daje rade...

sa tu inni posiadacze ALT, przeplywka nie pokazuje za malo ?

Opublikowano (edytowane)

Masz za ubogo na jalowym. A jak robisz dynamiczne to przeciagnij auto do 6500 obr bo nie widac jak orzepkywka pokazuje do konca. Do 4800obr to za malo. A reszte niech sie wypowiedzą specjalisci

Edytowane przez WYSKUN
Opublikowano

Przepływka nówka boscha montowałem w lutym, sondę lambda nowke montowałem w sierpniu

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Logi niestety do poprawy, podciąg jak koledzy pisali do tych 6500 chociaż. Pierwsza sprawa przed logiem statycznym skasuj błędy - nawet jak nie ma - zresetują się korekty. Odpal i zloguj przez minutę chociaż 002+033+032. Po nagrzaniu fury przejedź się dynamicznie - zrób 002 + 033 + 031.

Czasy wtrysku lekko przydługie przy obciążeniu - mierzyłeś w końcu to ciśnienie paliwa pod obciążeniem ? ? ? Filtr paliwa zmieniałeś kiedyś ? Może być jeszcze wtryskiwacz, wyciąg listwę i kręć rozrusznikiem i zobaczysz czy dobrze rozpyla...ale najpierw ciśnienie do sprawdzenia. Jak dostarczenie paliwa jest OK to nie ma bata i ssie lewusa.

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano

Logi były oczywiście robione po skasowaniu nastawów kasowaniem błędów. Wywala błąd sondy, sonda diagnostyczna kata jest za emulatorem. W kanałach 14-16 na 1 i 4 wywala sporadyczne wypadanie zapłonu, bardzo szybko je nalicza. Świece nowe, podejrzewam wtryskiwacze. Zamówiłem używki za grosze. Filtr paliwa zmieniam co pół roku, logi dynamiczne musiałem przerwać bo skończyła się prosta droga w mieście :-)

Zaczęło się pierdzielic po drugim remoncie, nie wierzę że dwie cewki padły więc podmienie wtryski. Dziś założyłem używany zawór odpowietrzania baku, też nie działa. Stary na krótko pod zasilaczem działa, czyżby instalacja nie łączyła?

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Logi były oczywiście robione po skasowaniu nastawów kasowaniem błędów. Wywala błąd sondy, sonda diagnostyczna kata jest za emulatorem. W kanałach 14-16 na 1 i 4 wywala sporadyczne wypadanie zapłonu, bardzo szybko je nalicza. Świece nowe, podejrzewam wtryskiwacze. Zamówiłem używki za grosze. Filtr paliwa zmieniam co pół roku, logi dynamiczne musiałem przerwać bo skończyła się prosta droga w mieście :-)

Zaczęło się pierdzielic po drugim remoncie, nie wierzę że dwie cewki padły więc podmienie wtryski. Dziś założyłem używany zawór odpowietrzania baku, też nie działa. Stary na krótko pod zasilaczem działa, czyżby instalacja nie łączyła?

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Logi były oczywiście robione po skasowaniu nastawów kasowaniem błędów. Wywala błąd sondy, sonda diagnostyczna kata jest za emulatorem. W kanałach 14-16 na 1 i 4 wywala sporadyczne wypadanie zapłonu, bardzo szybko je nalicza. Świece nowe, podejrzewam wtryskiwacze. Zamówiłem używki za grosze. Filtr paliwa zmieniam co pół roku, logi dynamiczne musiałem przerwać bo skończyła się prosta droga w mieście :-)

Zaczęło się pierdzielic po drugim remoncie, nie wierzę że dwie cewki padły więc podmienie wtryski. Dziś założyłem używany zawór odpowietrzania baku, też nie działa. Stary na krótko pod zasilaczem działa, czyżby instalacja nie łączyła?

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Cewki podmieniales miejscami?

Opublikowano

Seba zrob log do 6500 zobaczymy jak z czasem wtrysku... Misie wydaje ze albo pompa albo wtryski...

Opublikowano

Witam po dłuższej nieobecności.

Widzę, że temat się rozwija ale jak na razie bez szczęśliwego zakończenia. Nie odzywałem się gdyż czekam na zamówiony kabel do VAG-a bo bez tego jak sam widzę nie dojdę co jest przyczyną moich wibracji. Widzę też zasadniczą różnićę pomiędzy moją przypadłością a problemem kolegi xsebo1, U mnie wibrator działa zarówno podczas jazdy jak też na jałowym natomiast u kolego xsebo 1 tylko na jałowym. U mnie nie stwierdzono wypadania zapłonów, tak więc podejrzewam że mamy różne przyczyny tego samego zjawiska. . .

Opublikowano (edytowane)

Każdy przypadek może być odosobniony, a kabel i vag/vcds to niezbędnik kierowcy :-)

Nie zaszkodzi osobiście zrobić diagnostykę, kamil-vag wszystko ładnie opisał. Mi spec grzebał w kompie i nic nie zauważył, może nie chciał widzieć?

Dziś przyszła listwa wtrysków, dziś będę grzebał przy okazji uszczelki pod pokrywą. Najbardziej mnie ciekawi jak to będzie sikać po wymontowaniu

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez xsebo1
Opublikowano

Każdy przypadek może być odosobniony, a kabel i vag/vcds to niezbędnik kierowcy :-)

Nie zaszkodzi osobiście zrobić diagnostykę, kamil-vag wszystko ładnie opisał. Mi spec grzebał w kompie i nic nie zauważył, może nie chciał widzieć?

Dziś przyszła listwa wtrysków, dziś będę grzebał przy okazji uszczelki pod pokrywą. Najbardziej mnie ciekawi jak to będzie sikać po wymontowaniu

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Kurde brak mi już sił do tego auta. Wczoraj wymieniłem czujnik klimy G65 i znów 250 zl pękło. Ten kabel co go kupiłem też chyba niepotrzebnie bo za cholerę nie kumam tych pomiarów i diagnostyki. Te auto to jakiś cholerny Adam Słodowy i jego program "Zrób to sam". Dziś jadę oglądać Hondę Accord z 2004r i kto wie może to będzie jedyny sposób na Audi...

Opublikowano (edytowane)

Kurde brak mi już sił do tego auta. Wczoraj wymieniłem czujnik klimy G65 i znów 250 zl pękło. Ten kabel co go kupiłem też chyba niepotrzebnie bo za cholerę nie kumam tych pomiarów i diagnostyki.

Chyba każdy to przechodzi,przechodził bądź będzie przechodził. Zainstalowałeś program VAG 311.2 ? Jeśli tak to go odpalasz wchodzisz w Engine potem w FAULT Codes zapisujesz sobie na kartce błędy, a potem je kasujesz i wchodzisz w Measuring blocks ustawiasz sobie grupy te , które podał kamil-vag, wyjeżdżasz na długą prostą wciskasz LOG, potem START i na biegu 3 od 1,5tys. obrotów ruszasz z pedałem do ziemi, aż do 6,5tys, potem STOP i tak za każdym razem.

Hondę Accord z 2004r i kto wie może to będzie jedyny sposób na Audi...

Miałem kiedyś hondę, silniki super, niezniszczalne, ale blacha pozostawia wiele do życzenia, tym bardziej w 12 letnim aucie...

Edytowane przez donalex
Opublikowano

Nie u mnie, zawory nowe dotarte i szczelne. Spalanie stukowe nie występuje

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Generalnie z tego cytowanego wątku mam jeden wspólny objaw po rozgrzaniu silnika wibracje nieco mniejsze. Natomiast od zimnego motoru auto zbiera się do galopu, nie gaśnie nie miga check itd. Na zimnym mam efekt "buczenia" w kabinie który wraz z rozgrzewaniem robi się coraz słabsze. Generalnie w tej klasie auta silnik powinien być ledwo słyszalny w kabinie natomiast mój zawsze mruczy takim niskim basem jakby miał ze 100 Hp więcej :) przy tym to mruczenie czuć w całej kabinie. Po rozgrzaniu wibracja zanika z foteli a zostaje na kierownicy. Obecnie czekam jeszcze na kabelek do VAGA zobaczę co wyjdzie jak go podłącze, jakie błędy wywali. Odezwę się niebawem.

Edytowane przez Ddarecki
Opublikowano

Witam

Listwa wtryskowa wymieniona, uszczelka pokrywy poprawiona i objawy bez zmian. Po skasowaniu błędów losowe wypadanie zapłonu na 1 i 4. Kolega twierdzi że druga sonda za katem również mierzy ilość tlenu i musiałbym wstawić katalizator lub czujnik wałka jest za mocno dokręcony. Obecnie jest dedykowana strumienica, za drugą sondą emulator kątowy.

Logi na razie statyczne http://vaglog.pl/log-002_033_032_Dr74y7.html

z objawów to na wstecznym podczas jazdy obroty podnoszą się do 1100 bez dotykania gazu, to normalne?

Opublikowano

Zrób ten dynamiczny do 6,5 - 7 tys i się zobaczy czy przepływka zaniża (lub nieszczelność) czy po prostu z paliwem nie wyrabia... 002 + 033 + 031

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...