Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN zaślepiać egr czy nie ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy pytanie na szybkiego troche, bo mam ostatnio mało czasu, zaślepiać egr u mnie w AFN'ie czy nie? Podobno zaślepić na dole i u góry , bo są w komplecie dwie podkładki, grubsza na kolektor i cieńsza tu u góry. Co polecacie ?

Opublikowano

Zaślepiać, możesz nawet sam zrobić zaślepki z blaszki

Opublikowano

kumpel zamówił dwa komplety w tym dla mnie, są tam blaszki 2mm i 4 mm oraz uszczelki jakieś ;)

Opublikowano

spoko,ja w paru 1.9tdi zaślepiłem i same zalety.

Opublikowano

Zalety czyli co dokładnie?

Opublikowano

Największa to taka że silnik i dolot jest czystszy, oczywiście jeśli sie jeździ po trasach to problem nie występuje, co innego jazda po mieście.

Opublikowano

Ja po miescie śmigam przeważnie caly czas. To warto zaślepiać egr?

Opublikowano

Warto :)

Opublikowano

Ok a cóż wężykiem od podciśnienia? Egr jesy tym sterowany, więc trzeba by było z nim też coś zrobić

Opublikowano

Wężyk odłączyć i zaślepić.

Ja mam n18 pominięty.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A jakieś zdjęcia dokładne pokazujące co gdzie jak?

A jak go nie zaślepię tylko egr sam z dwóch stron to co?

Opublikowano

Jeżdżę z zaślepionym EGR jedynie u góry już dwa lata i jestem zadowolony :) Przewód podciśnieniowy odłączony i zaślepiony włożoną w niego śrubą.

Opublikowano

A jak zaślepoe z dwoch stron a przewód zostawię wpięty?

Opublikowano

Ja mam zaślepiony EGR i wywalony Kat.

Po zabiegu niunia potrafi zakopcić na siwo-czarno. Wcześniej nic.

Czuć gryzący zapach spalin.

Pięknie słychać turbo.....

Kolektor czysty :)

Opublikowano

jedyne minusy to wolniejsze nagrzewanie sie silnika i ciut wieksze spalanie.

poza tym same plusy

Opublikowano

Niby od dołu troszeczke lepiej się zbiera wg. niektórych co zaslepili (ja nie odczułem), no i czysty kolektor ssący i kanały dolotowe.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ja kata wcześniej wywalilem, trochę gwizdał, teraz turbo odrazu gwiżdze :)

Opublikowano (edytowane)

Wg mnie zaslepienie egr ma sens tylko wtedy jak jest jakiś problem z nim.. Zaślepiłem u siebie i silnik wogóle nie trzymał temperatury, przed zaślepieniem było ok. Mocy tez wiecej nie miał. Bez zaślepienia egr kolektor mam czysty. Czasem tylko zajrzę do niego profilaktycznie. Nie polecam zaślepienia egr na zimę bo silnik wogóle sie nie nagrzeje a jazda z wiecznie nie dogrzanym sielnikiem jest gorsza niż powrót spalin do komory spalania

Edytowane przez jospethe
Opublikowano (edytowane)

Z mojego egr olej kapał na plecionke i z nawiewu leciał smrodek palonego oleju.

Po zaślepieniu trzyma temperature.

Jeśli z zaśepionym egr Ci się w lato nie dogrzewa to winny jest raczej termostat.

W zime największy problem miałem jak było poniżej 10 stopni, wtedy zasłoniłem kartonem 3/4 chłodnicy i elegancko się nagrzewał i trzymał temperature :)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Opublikowano (edytowane)

No skoro przeciekał to tak. Znajomy ma passata 130 KM z zaślepionym i szybciej sie nagrzewa niż u mnie z niezaślepionym. U mnie termostat był wymieniany i zawsze tak samo wolno sie nagrzewał. Stawiam bardziej na padnięte podgrzewacze płynu ale to się zobaczy przed zimą.

Edytowane przez jospethe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...