dawid195a Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 Noi gites foty , golf marnie wygląda przy tej audi
szymeniu Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 Koniecznie wyczyść kolektor, przy tym przebiegu ubytek jest pewny i wynosi około 50-60 PS, do tego olej w skrzyni biegów bo Stronici nie lubią słabego smarowania. Poza tym nic tylko śmigać
Bristol Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 (edytowane) przy tym przebiegu ubytek jest pewny i wynosi około 50-60 PS Mojego kuzyna RS5 przy przebiegu 63kkm wypluła na hamowni 407 PS Po pozbyciu się nagaru wyszło dokładnie 455 PS Edytowane 30 Września 2016 przez Bristol
griga-st Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 Koniecznie wyczyść kolektor .... a po wyczyszczeniu koniecznie: skutecznie minimalizuje interwały czyszczenia w. wymienionego. W FSI/TSI BEZ wtrysków w kolektorze to obowiązek.
Kopter Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 Koniecznie wyczyść kolektor .... a po wyczyszczeniu koniecznie: skutecznie minimalizuje interwały czyszczenia w. wymienionego. W FSI/TSI BEZ wtrysków w kolektorze to obowiązek. Co to za wynalazek ? Jakiś Catch Tank ?
P.K Opublikowano 5 Października 2016 Autor Opublikowano 5 Października 2016 Dzisiaj przyjechał pierwszy klient i wpłacił zadatek chciałem 22tys odstępnego i 53tys zostało do spłaty.
griga-st Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Co to za wynalazek ? Jakiś Catch Tank ? Tak. Tu jest prosta sprawa. Schody są w Tfsi bo tam jeszcze idzie za turbinę drugie wyjście. Nie eliminuje całkowicie problemu nagaru, ale redukuje go bardzo.
edraven Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Ale TFSI nie jest tak wrazliwe tez na zaleganie nagaru jak FSI bo ciśnienie przegania go do komory
mumen Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Piękne jest . Kilka dni temu miałem okazję z bliska obejrzeć takie coś i rzeczywiście przyciąga mega uwagę. Faktycznie wklęsły rotor 20 cali tam musi w końcu trafić bo ten rodzaj felg do tego koloru jest pk prostu strzałem w dychę. Co do spalania to faktycznie jak by to na baku zrobiło 400 km przy normalnej jeździe to za ten ryk warto ale ze Gofer 200 to jest szok ile to na 100 paliło 30 litrów ... Masakra
Binek1.8T Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Przy RS5 rownież na stacji możesz zawitać nawet po 200km
mumen Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Szukał bym dziury w baku, ja jak mam mniej niż 800 km na baku to jestem zły A tak średnio Patryk to ile Ci ten Golfik spalał, tak jeżdżąc sobie normalnie na co dzień z czasem pewnie ciężką nogą bo przecież nie da się ciągle cisnąć od świateł do świateł ... Nie do wiary aby 2.0 mógł spalić 2 x więcej niż 4.2 ...
Bristol Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 ja jak mam mniej niż 800 km na baku to jestem zły No tak ale nie porównuj ślimaka do charta
griga-st Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 W tej R-ce siedzi jeszcze pierwszy EA-113. (do droższego auta wsadzali stary silnik ) Ma sporo niższe ciśnienie na railu. Co za tym idzie mniej efektywnie rozpyla paliwo. Ciekawy jestem ile pali Siemianowi? Tu nie ma jednak cudów: lew trawy żreć nie będzie
P.K Opublikowano 16 Października 2016 Autor Opublikowano 16 Października 2016 Pewnie, że RS i 200km na baku zrobi. Jednak przy takiej jeździe mocnej RSem zrobię 300 a Golfem 200. Wydaje mi się że STAGE 3 był tak ustawiony w Golfie iż paliwo nie leciało a się lało by był momentalnym wir w baku. Auta mają podobne spalanie być może przez to iż sam dźwięk silnika robi radość z jazdy nie cisnę go tak jak Golfa i stąd niższe spalanie (odczucia). Jeżdzę autem na co dzień i spalanie RSa mieści się w przedziale 12-16l. W Golfie było to samo tylko trzymałem go ciągle na wyższych obrotach to palił 18-22l tutaj przy takiej podobnej jeździe pali jak by mniej. Druga sprawa tu wlewam 60-62l a w Golfie 50-55l. Moje odczucia są takie radość z jazdy i nie ma spalania nie wiadomo jak wielkiego. Jeśli chce się w pobawić to i jedno i drugie auto robiło na baku 200-250km ale w codziennej eksploatacji wychodzi mi że RSem robie 300-350km a Golfem 250km. Jakim olejem zalać silnik chodzi mi o jakie normy musi spełnić do Golfa lałem Motula 8100
Bristol Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Niby prawie każdy odradza i nie leje Castrola a mój kuzyn który jest już 10 lat członkiem niemieckiego klubu/forum audi i praktycznie jednym z głównych ich administratorów powiedział że tam jest wręcz odwrotnie. 90 % użytkowników czy to Audi A1 czy RS7 leją castrola i nic się nie dzieje. Nie wiem dlaczego u nas jest taki stereotyp że castrol to "syf"
carrera369 Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Siła internetu i wiara w każdą bzdurę która jest często powtarzana.
P.K Opublikowano 17 Października 2016 Autor Opublikowano 17 Października 2016 Poprzedni właściciel lał zalecanego Castrola, zdecydowałem się na Motula samochód odstawiony do serwisu na duży przegląd 60tys.
Kosmita Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 (edytowane) Poprzedni właściciel lał zalecanego Castrola, zdecydowałem się na Motula samochód odstawiony do serwisu na duży przegląd 60tys. Najpierw napiszę, że piękna RS-ka. Śliczna. Gratki zakupu. A teraz napiszę, że jestem ciekawy ile ja bym spalania w tej RS-ce wycisnął skoro moja A4-eczka, co prawda 252 KM, ale jednak 2.0 silnik, na baku po zatankowaniu ok 50-55l robi 300 km i koniec Fakt, że dynamicznie i po mieście ale jednak sporawo. Edytowane 25 Października 2016 przez Kosmita
Binek1.8T Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Poprzedni właściciel lał zalecanego Castrola, zdecydowałem się na Motula samochód odstawiony do serwisu na duży przegląd 60tys. Najpierw napiszę, że piękna RS-ka. Śliczna. Gratki zakupu. A teraz napiszę, że jestem ciekawy ile ja bym spalania w tej RS-ce wycisnął skoro moja A4-eczka, co prawda 252 KM, ale jednak 2.0 silnik, na baku po zatankowaniu ok 50-55l robi 300 km i koniec Fakt, że dynamicznie i po mieście ale jednak sporawo. Hm.. U mnie w S5 przy normalno-dynamicznej jeździe robię około 440km na baku. Ale jak to mówią, miasto miastu nie równe
Rekomendowane odpowiedzi