casavio Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Skąd mam wiedzieć, który to mój kod silnika? Skoro 252 KM są dwa różne kody? Czym się różnią? Ano stąd iż sprawdzasz co masz napisane na naklejce pod maską A kody są dwa ponieważ dwa rodzaje silnika są montowane....
Blaine Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Dziękuję za gratki. Lalunie miałem fajną bo w GT z 4-control, 180KM czarna. Bardzo miło wspominam ale te plastiki.. no kurcze nie mogłem tego trzeszczenia . A Betami firmowo jeździłem. Trzema. Zresztą też na testy dużo brałem. Zastanawiałem się mocno na 430xi w Gran coupe. Ale środek Audi wygrał jednak. Z zewnątrz też Audi piękniejsza. Beta w M-pakiecie miałaby być więc też wygląd by sie wyróżniał.. Beta miała jak dla mnie trzy przewagi: Nagłośnienie harmana, dźwięk silnika zrobiony wydechem (nie głośnikami, jak niektórzy uważają). Na sporcie otwierały się klapy i fajnie mruczał. Oraz trzecia: zwykły tempomat z funkcją hamowania. W Audi ten zwykły co prawda naciska na hamulce ale bardzo delikatnie.. W Bmw można było regulować siłę przyspeszania i hamowania tempomatu. Ale Audi to Audi dlatego też mój wybór padł tutaj. No ja Lage miałem ladnych kilka lat temu, ale o plastikach złego zdania nie mogę powiedzieć, bo u mnie nie dawały dźwięków, co więcej... były miękkie Z minusów to moja wersja nie była GT, także 150KM i 9.5s do setki co przy mojej B9 też 150KM, cała sekunda na korzyść Audi Ja wiem, że wybór 1.4 tfsi to czysto budżetowa sprawa, ale w mojej sytuacji, gdzie to miałobyć drugie auto, to się wcelował i budżet domowy nie nadwyrężony Paradoksalnie przelotowa lima to benzyniak a Betka do zabawy F21 to diesel, ale cóż, takie paradoks musi się od czasu do czasu na świecie pojawić A co do tempomatów to jestem zauroczony nową E klasą biję się z myślami czy coś mam z tym fantem robić, czy nie
Kosmita Opublikowano 18 Października 2016 Autor Opublikowano 18 Października 2016 Dziękuję za gratki. Lalunie miałem fajną bo w GT z 4-control, 180KM czarna. Bardzo miło wspominam ale te plastiki.. no kurcze nie mogłem tego trzeszczenia . A Betami firmowo jeździłem. Trzema. Zresztą też na testy dużo brałem. Zastanawiałem się mocno na 430xi w Gran coupe. Ale środek Audi wygrał jednak. Z zewnątrz też Audi piękniejsza. Beta w M-pakiecie miałaby być więc też wygląd by sie wyróżniał.. Beta miała jak dla mnie trzy przewagi: Nagłośnienie harmana, dźwięk silnika zrobiony wydechem (nie głośnikami, jak niektórzy uważają). Na sporcie otwierały się klapy i fajnie mruczał. Oraz trzecia: zwykły tempomat z funkcją hamowania. W Audi ten zwykły co prawda naciska na hamulce ale bardzo delikatnie.. W Bmw można było regulować siłę przyspeszania i hamowania tempomatu. Ale Audi to Audi dlatego też mój wybór padł tutaj. No ja Lage miałem ladnych kilka lat temu, ale o plastikach złego zdania nie mogę powiedzieć, bo u mnie nie dawały dźwięków, co więcej... były miękkie Z minusów to moja wersja nie była GT, także 150KM i 9.5s do setki co przy mojej B9 też 150KM, cała sekunda na korzyść Audi Ja wiem, że wybór 1.4 tfsi to czysto budżetowa sprawa, ale w mojej sytuacji, gdzie to miałobyć drugie auto, to się wcelował i budżet domowy nie nadwyrężony Paradoksalnie przelotowa lima to benzyniak a Betka do zabawy F21 to diesel, ale cóż, takie paradoks musi się od czasu do czasu na świecie pojawić A co do tempomatów to jestem zauroczony nową E klasą biję się z myślami czy coś mam z tym fantem robić, czy nie No tak. Wiesz, w Audi też można wziąć ten aktywny ttempomat. Ale nie podoba mi się system line assist, który jednak się po chwili sam wyłącza.. Ciekawe jak będzie w nowej A6. Podejrzewam, że poprawią to. Wtedy będzie można pomyśleć aby dozamówić tych bajerów więcej. Dla sprostowania i podkreślenia bo chyba nie zwróciłeś uwagi moja GT miała 180KM,a nie 150. Właśnie dlatego była GT m. in. A Kod silnika sprawdzę dzisiaj i uzupełnię. Czym się różnią te silniki?
mashet Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 (edytowane) Zajefajne auto Wpadnij dzisiaj na spota w Arkadii o 19 Edytowane 18 Października 2016 przez mashet
Blaine Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 (edytowane) Dla sprostowania i podkreślenia bo chyba nie zwróciłeś uwagi moja GT miała 180KM,a nie 150 No wiem, dlatego napisałem Z minusów to moja wersja nie była GT, także 150KM i 9.5s do setki Nie ma 150KM wersji GT Edytowane 18 Października 2016 przez Blaine
Kosmita Opublikowano 19 Października 2016 Autor Opublikowano 19 Października 2016 Dla sprostowania i podkreślenia bo chyba nie zwróciłeś uwagi moja GT miała 180KM,a nie 150 No wiem, dlatego napisałem Z minusów to moja wersja nie była GT, także 150KM i 9.5s do setki Nie ma 150KM wersji GT zrozumiałem źle słowo 'także' . Już wszystko ok. Na spota postaram się wpaść w któryś wtorek ale te wtorki dla mnie ciężkawe są.
arek_cccp Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 (edytowane) No pytałem czy masz zawieszenie sline w pakiecie dobrane czy po prostu standardowe czy regulowane ? Bv/be to oznaczenie slajnowskiego zawiasu w starszych tak było . Chyba ze w b9 zmienili coś i sa inne? ;)' a pytam bo stoi wysoko i mnie ciekawi rodzaj zawieszenia. Edytowane 20 Października 2016 przez arek_cccp
Kosmita Opublikowano 20 Października 2016 Autor Opublikowano 20 Października 2016 No pytałem czy masz zawieszenie sline w pakiecie dobrane czy po prostu standardowe czy regulowane ? Bv/be to oznaczenie slajnowskiego zawiasu w starszych tak było . Chyba ze w b9 zmienili coś i sa inne? ;)' a pytam bo stoi wysoko i mnie ciekawi rodzaj zawieszenia. ok Mam zawieszenie sportowe s-line czyli obniżone o 20 mm. Ale nie wziąłem regulowanego ponieważ w A4 regulowana jest tylko twardość amortyzatorów, a mianowicie są one jeszcze bardziej utwardzane (nie można ich zrobić bardziej komfortowymi). Dlatego twardość tego zawieszenia mi w zupełności wystarczała (nie potrzebuję żeby samochód się jeszcze bardziej utwardzał). Regulacji prześwitu w A4 nie można zamówić.
Czaki89 Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Robi wrażenie nie ma co !
wrclaguna Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 No pytałem czy masz zawieszenie sline w pakiecie dobrane czy po prostu standardowe czy regulowane ? Bv/be to oznaczenie slajnowskiego zawiasu w starszych tak było . Chyba ze w b9 zmienili coś i sa inne? ;)' a pytam bo stoi wysoko i mnie ciekawi rodzaj zawieszenia. ok Mam zawieszenie sportowe s-line czyli obniżone o 20 mm. A mozesz wrzucic kod ? masz go we wlepie ksiazki serwisowej jakos nie widze w ETCE zeby był 1BV Jest 1BA 1BE 1BD na złe drogi
kamelus_ Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Zawias s-line to -10 mm. W starszych modelach było -20 mm
Binek1.8T Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Zawias s-line to -10 mm. W starszych modelach było -20 mm Z kolei słyszałem ze zawias w nowych RS to -23mm.
Kosmita Opublikowano 25 Października 2016 Autor Opublikowano 25 Października 2016 (edytowane) Zawias s-line to -10 mm. W starszych modelach było -20 mm Z kolei słyszałem ze zawias w nowych RS to -23mm. Panowie, nie znam się na tych kodach i Etkach, nic mi nie mówią oznaczenia: 1BA 1BE 1BD itp. ale w konfiguratorze oraz w kodach przy zamówieniu jest kilka rodzajów zawieszenia m.in zawieszenie standardowe, dynamiczne, o podwyższonej wytrzymałości, sportowe, z układem regulacji tłumienia amortyzatorów oraz sportowe z układem regulacji tłumienia amortyzatorów. Moje jest sportowe oraz dynamiczne. Zawieszenie z układem regulacji tłumienia ma -10mm, a zawieszenie sportowe, czyli to co ja mam, ma -20mm. Tak wynika z konfiguratora i to zamawiałem i mam w papierach. Edytowane 25 Października 2016 przez Kosmita
de_montesquieu Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 (edytowane) Piekne auto. Gratulacje! :-) Ps. ceny nowych aut premium sa kosmiczne swoja droga... ps.2 wrzuc fotki wnetrza wieczorem - jak wyglada podswietlenie. szerokosci i bezawaryjnosci :-) Ja bym to ujal tak: konformizm konsumentow stymuluje system bankowy, ktory rozpuszcza producentow dobr wszelkich i vice versa. Sytuacje podobna do opisanej przez Ciebie, zastac mozna chociazby na rynku nieruchomosci. Zalozenie jest proste: dane dobro jest warte tyle, ile konsument jest w stanie za nie zaplacic. Sek w tym, ze wiekszosc konsumentow nie jest/jest, ale tylko wirtualnie, z uwagi na posiadanie zdolnosci kredytowej. Co za tym idzie - banki dbaja o podaz pieniadza, by konsument mogl nabyc dobro, na posiadanie ktorego go nie stac, a producenci widzac, ze popyt jest staly/rosnacy, uwzgledniaja w swoich kalkulacjach czynniki mikro i makroekonomiczne oraz nieskrepowana podaz srodka platniczego, co przeklada sie na ciagle stopniowe zwiekszanie ceny, jaka widzimy na metce. Chcialbym przy tym uswiadomic wszystkich, ze banki i producenci to jeden team, ktory niestety gra przeciwko nam. Samochody, czy nieruchomosci nie bylyby tak drogie, gdyby nie fakt, ze rynek pompowany jest pieniedzmi, ktorych nie ma. PS. Koszt rozwoju i produkcji ciagle spada. PS. 2. Podatki... PS. 3. Marze dealerow... Edytowane 30 Października 2016 przez de_montesquieu
Blaine Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 (edytowane) Piekne auto. Gratulacje! :-) Ps. ceny nowych aut premium sa kosmiczne swoja droga... ps.2 wrzuc fotki wnetrza wieczorem - jak wyglada podswietlenie. szerokosci i bezawaryjnosci :-) Ja bym to ujal tak: konformizm konsumentow stymuluje system bankowy, ktory rozpuszcza producentow dobr wszelkich i vice versa. Sytuacje podobna do opisanej przez Ciebie, zastac mozna chociazby na rynku nieruchomosci. Zalozenie jest proste: dane dobro jest warte tyle, ile konsument jest w stanie za nie zaplacic. Sek w tym, ze wiekszosc konsumentow nie jest/jest, ale tylko wirtualnie, z uwagi na posiadanie zdolnosci kredytowej. Co za tym idzie - banki dbaja o podaz pieniadza, by konsument mogl nabyc dobro, na posiadanie ktorego go nie stac, a producenci widzac, ze popyt jest staly/rosnacy, uwzgledniaja w swoich kalkulacjach czynniki mikro i makroekonomiczne oraz nieskrepowana podaz srodka platniczego, co przeklada sie na ciagle stopniowe zwiekszanie ceny, jaka widzimy na metce. Chcialbym przy tym uswiadomic wszystkich, ze banki i producenci to jeden team, ktory niestety gra przeciwko nam. Samochody, czy nieruchomosci nie bylyby tak drogie, gdyby nie fakt, ze rynek pompowany jest pieniedzmi, ktorych nie ma. PS. Koszt rozwoju i produkcji ciagle spada. PS. 2. Podatki... PS. 3. Marze dealerow... Kolega rozkłada dzisiejszy system na czynniki pierwsze Niestety na uczelniach jest to temat omijany szerokim łukiem... Nikt nie ma w interesie, aby to upowszechniać i koło się zamyka. Zakładając, że jest bardzo ograniczona liczba Ludzi, którzy posiadają wszystkie duże korporacje, bardzo prawdopodobne jest, że gdy chcemy kupić nowe auto biorąc kredyt, to jeśli chodzi o cyferki na ekranie pieniążki zmieniają właściciela, ale w praktyce ciężko jest sobie zapłacić za coś, co jest już twoje (kredyt bankowy- opłacenie zakupu auta). Ci co za dużo więdzą mają problemy Także jakby co to, żartowałem, haha i hihi Z drugiej strony, wiedza pozwala na akceptacje tych zachowań, niestety nie wygramy z grubymi rybami tego świata Polecam Mr Robot i sorry za offtop Edytowane 31 Października 2016 przez Blaine
paulus108 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 Piękne wozidło ^^ zadne wozidlo :-) To rydwan ;-)
Kosmita Opublikowano 8 Listopada 2016 Autor Opublikowano 8 Listopada 2016 Piękne wozidło ^^ zadne wozidlo :-) To rydwan ;-) heh.. dobre
PIXI Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Fura widziana na zywo w Arkadii ... za***ista Bezawaryjności życzę .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się