H4mm3R 267 Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 37 minut temu, kamelus_ napisał: No faktycznie ale jesteśmy wścibscy. To straszne zapytać na forum jaki kolega wynegocjował rabat. Straszne. Tak mi wstyd... Nie rób z siebie ofiary sam piszesz że Cię pewne rzeczy "rozwalają", nie chce powiedzieć w prost to widocznie ma powód i kropka. Skoro aż tak musisz wiedzieć, to napisz na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmita 60 Opublikowano 27 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 26 minut temu, H4mm3R napisał: Skoro aż tak musisz wiedzieć, to napisz na PW. O dokładnie To nie jest tajemnica poliszynela ale tu o tym pisać nie chciałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 W dniu 26.03.2019 o 17:00, marcin_o23 napisał: hehe, no to wiadomo , jeśli chodzi mo rodzinę 8W to A5 miażdży wyglądem A4, szkoda tylko że środek taki sam Różnica bedzie spora mimo ze layout ten sam zgłasza po naciśnięciu start. Jest w brew pozora sporo detali różniących kabiny zwychlych A4 czy A5 od RSow chociażby zaczynajac od bardzie rozbudowanego VC na fotelach i innych materiałach wykończenia kończąc.Nie potrzeba duzo czasu zeby sie zorientować ze jest sie w czym innym niz zwykle A4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonDżonson 30 Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 A fotele są faktycznie inne, prócz oczywiście innych tapicerek. W budowie chyba są takie same, S sport ze zintegrowanymi zagłówkami i tak samo sportowe w jednym i drugim chyba się nie różnią. VC faktycznie inny, już w Skach się trochę różni, w RSach jeszcze bardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamelus_ 277 Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 (edytowane) 24 minuty temu, DonDżonson napisał: VC faktycznie inny, już w Skach się trochę różni, w RSach jeszcze bardziej. To tylko kwestia kodowania. Każdy w 1.4 z VC może mieć blat z RS Edytowane 27 Marca 2019 przez kamelus_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny69 27 Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 8 minut temu, kamelus_ napisał: To tylko kwestia kodowania. Każdy w 1.4 z VC może mieć blat z RS Ja mam u siebie w A5 zegary z RS Nie ma tylko opcji centralnego obrotomierza nad czym ubolewam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonDżonson 30 Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 Godzinę temu, kamelus_ napisał: To tylko kwestia kodowania. Każdy w 1.4 z VC może mieć blat z RS nie no oczywiście, cyfrowe zegary dają nieograniczoną możliwość konfiguracji. Jakby chcieć można by mieć wizualnie zegary z pierwszych automobili. Chodzi mi o seryjne dostępne opcje, chyba że w Audi można dokupić pakiet zegarów RS. Choć pewnie zażyczyliby sobie niemałe pieniądze kiedy faktycznie sam proces trwa koło 5 minut, wpiąć wtyczkę, wgrać i koniec roboty. Jedyne nie wiem co chyba nie da rady, przynajmniej samym softem, to kontrola ciśnienia w oponach, bo nie sądzę że wkładają moduł odbiornika z czujników, więc nie wystarczy dołożenie czujników w kołach i wgranie softu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 28 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 W dniu 27.03.2019 o 19:34, czarny69 napisał: Ja mam u siebie w A5 zegary z RS Nie ma tylko opcji centralnego obrotomierza nad czym ubolewam. No czyli masz ale nie do końca.Temperatury oleju tez nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny69 27 Opublikowano 29 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2019 11 godzin temu, turdzi napisał: No czyli masz ale nie do końca.Temperatury oleju tez nie ma. Temperaturę oleju i lap timer mam. Nie działa G-sensor bo nie ma odpowiednich czujników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dead_beat 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 jak zaczalem jezdzic normalnie swoim ( bo jednak staralem sie delikatnei na poczatku ) to teraz troche zazdro tego znaczka "Q" z tyłu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimazz 16 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 W dniu 8.03.2019 o 21:07, Kosmita napisał: Tu w świetle dziennym ale przed umyciem felg.. Felga MAM A5 et 35? Ładnie się zagrała z pakietem czerń 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmita 60 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Pożyczyłem od @black4. Także było fajnie ale na chwilę. Teraz wpadły ori po regeneracji. Zresztą felgi widziane na zdjęciu też już są po regeneracji w wysokim połysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black4 197 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Kolego Qlimazz, Dzięki za miłe słowa, Tak to MAM A5 czarna satyna 8x19" ET30. Tak jak pisze Paweł na sezon poszły w czarny połysk. Pozdrawiam ☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmita 60 Opublikowano 13 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Mam nadzieję, że ta moja skrzynia wytrzyma jeszcze miesiąc W każdym razie jak ktoś chce coś więcej o nowej zabawce to może poczytać tutaj: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vvalery 116 Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 (edytowane) W dniu 10.10.2016 o 11:21, Kosmita napisał: Koledzy, Faktura z ubezpieczeniem na 280 tysięcy i do tego jeszcze opony zimowe zakupiłem od razu więc ok. 287 tys. Audi zakupione w APL więc bez rabatów. Wyjaśniając kwestie zegarów.. To samo sprzedawcy mi mówili, że Virtual lepszy itd.. okazało się, że nie widzieli bogato wyposażonego Audi z klasycznymi zegarami. Sami przyznali, że super wybór. Co ciekawe, mam te same funkcje co w Virtualu. Jest naprawdę duży wyświetlacz pomiędzy zegarami, na którym również mogę sobie wrzucić mapę z nawigacji i wszystkie inne funkcje. Jedyna różnica to, że nie mogę pomniejszyć zegarów zwiększając mapę.. ale.. Zwykłe zegary są po prostu piękne.... Head Up został pominięty z uwagi na fakt, że jeżdżę w samochodzie głównie w w dzień w okularach z Polaryzacją.. Kto ma to wie, że nie widać wtedy (a przynajmniej bardzo delikatnie tylko) wyświetlanych wskazań.. trzeba głowę na bok przechylać . Dlatego zrezygnowałem. Polemizował bym z dwoma powyższymi stwierdzeniami kol. Kosmita. Vitrual kokpit to zarąbista sprawa i nie bierzcie klasycznych zegarów. Dziwnym trafem w nowym aucie kolega zamówił virtual cockpit, a jednak !.? Head Up to też fajny bajer i tak się przyzwyczaiłem ze nie wyobrażam sobie jazdy bez niego. Jak ktoś ma możliwość, to brać. Sam jeżdżę w dzień w okularach polaryzacyjnych normalnych i przeciwsłonecznych i tak samo widać jak bez nich. Nie jest prawda, ze jest coś mniej widoczne. pozdrawiam Walery Edytowane 1 Września 2019 przez vvalery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proarnes 8 Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 9 godzin temu, vvalery napisał: Polemizował bym z dwoma powyższymi stwierdzeniami kol. Kosmita. Vitrual kokpit to zarąbista sprawa i nie bierzcie klasycznych zegarów. Dziwnym trafem w nowym aucie kolega zamówił virtual cockpit, a jednak !. Kazdy moze miec tutaj swoje zdanie. Ja akurat tez uwazam ze klasyczne zegary wygladaja pieknie a VC bezplciowo...to poprostu kawal wyswietlacza. Pozatym funkcjonalnie nic nie daja ponad to co standardowe zegary (chyba oprocz temperatury oleju). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vvalery 116 Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 (edytowane) 18 minut temu, proarnes napisał: Kazdy moze miec tutaj swoje zdanie. Ja akurat tez uwazam ze klasyczne zegary wygladaja pieknie a VC bezplciowo...to poprostu kawal wyswietlacza. Pozatym funkcjonalnie nic nie daja ponad to co standardowe zegary (chyba oprocz temperatury oleju). Chodzi o to że autor zacytowanej prze zemnie wypowiedzi pisał dokładnie tak samo. Dlaczego więc zamówił do nowego RS5 Virtual Cocpit a nie klasyczne zegary ? VC jest cool ? Jest to moje zdanie i szanuję Twoje. Każdy wybierze co mu pasuje, ale uważam, że klasyczne zegary to już będzie przeszłość. Edytowane 1 Września 2019 przez vvalery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proarnes 8 Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Godzinę temu, vvalery napisał: Chodzi o to że autor zacytowanej prze zemnie wypowiedzi pisał dokładnie tak samo. Dlaczego więc zamówił do nowego RS5 Virtual Cocpit a nie klasyczne zegary ? VC jest cool ? Jest to moje zdanie i szanuję Twoje. Każdy wybierze co mu pasuje, ale uważam, że klasyczne zegary to już będzie przeszłość. Napewno tak bedzie, tak jak fizyczne przyciski w kabinie. Ale glowny powod tego trendu jest taki ze to jest poprostu o wiele tansze w produkcji. Niektore marki robia przynajmniej jakies elementy fizyczne w tych cyfrowych zegarach, aluminiowe ramki itp. i wtedy to jakos wyglada. Audi natomiast poszlo na zupelna latwizne. Ale czlowiek pewnie do wszystkiego sie przyzwyczai 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmita 60 Opublikowano 2 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 10 godzin temu, vvalery napisał: Chodzi o to że autor zacytowanej prze zemnie wypowiedzi pisał dokładnie tak samo. Dlaczego więc zamówił do nowego RS5 Virtual Cocpit a nie klasyczne zegary ? VC jest cool ? Jest to moje zdanie i szanuję Twoje. Każdy wybierze co mu pasuje, ale uważam, że klasyczne zegary to już będzie przeszłość. Jeżeli czytałeś oba wątki to wyjaśniłem tę kwestie i w tej chwili postąpiłbym tak samo - VC w modelach A wygląda ubogo i całkowicie mi się nie podoba, a zegary klasyczne z dużym ekranem (te pośrednie) spełniają wszystkie najważniejsze funkcjonalności plus estetycznie wyglądają lepiej. Układ zegarów w modelach Audi Sport jest inny i z centralnie umieszczonym obrotomierzem ma to sens. Jest to spora różnica stąd dwa różne wybory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris67 23 Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 B9 po lifcie też będzie miała więcej opcji personalizacji VC... oczywiście po dopłacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się