komoornik Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Audi twierdzi, że do 120kg (w skrajnym przypadku). Dochodzą jakieś machlojki z mniejszym bakiem itd, realnie pewnie z 50kg urwali. Ale żeby mieć jakieś odniesienie, @Kosmita powinien wybrać się na wagę.
Kosmita Opublikowano 7 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2017 Hehe. Jak mi powiecie gdzie to się wybiorę. Jutro luknę tą żaluzję. W b8 mój wariant to v6 3.2 więc siłą rzeczy musi być cięższy.. tak mi się wydaję, ponieważ ma więcej mocy od mojej a forsze osiągi katalogowo.
komoornik Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 http://www.konauto.pl/ Za całe 20 pln zważyłem u nich auto. Czynni do 21:00.
Norbas Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Na skup opału albo złomowisko i będziesz miał wynik
turdzi Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Dzięki D4nte. Może się wybiorę. Łatwiej by było gdybym znał więcej osób.. B9 daje sporo wiecej funu w jezdzie w porownaniu z B8 mimo tej samej platformy Pewny jesteś? Cytuje Audi A4 B9 będzie zbudowane na platformie MLB Evo, która pozwoli na obniżenie masy o maksymalnie 150 kg w stosunku do obecnego modelu. [/size] A odnośnie B8 Auto zostało zbudowane na nowej platformie podłogowej Volkswagen Group o symbolu MLB B8P,[/size] Jak dla mnie to właśnie potwierdzenie, że samochody są zbudowane na innych platformach i B9 jest bardziej doprecyzowana i odchudzona. Czy coś źle rozumiem? Dobrze rozumiesz ale turdzi twierdzi, że b8 i b9 maja te same platformy. B9 jest na zmodyfikowanej platformie B8. Wagowo wyglada to tak.moj avant z 6mt ważył wedle audi 1650kg.Obecne b9 tyle ze z Stronic ktore wazy ok 40-50 kg wiecej ze względu na skrzynie ma podana wagę 1615.
gados82 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Co tu mówić Liga Mistrzów Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Kosmita Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2017 A czemu trzeba ważyć? To co w dowodzie wpisane to nie jest odzwierciedlenie tego co naprawde?
komoornik Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Ja mam w dowodzie 1605kg. Z niecałą połową baku wyszło 1680kg.
mystic.pl Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Wagowo wyglada to tak.moj avant z 6mt ważył wedle audi 1650kg.Obecne b9 tyle ze z Stronic ktore wazy ok 40-50 kg wiecej ze względu na skrzynie ma podana wagę 1615. Paweł, czyli co, B8 sprzedane a B9 obecnie już jeżdżone ? Czy zamówione S4 i czekane ? Co się nie chwalisz
Kosmita Opublikowano 9 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2017 A no właśnie Czyżby już zamówiona S4 czy wzięta jednak A4-ka? Nie zwróciłem uwagi na to zdanie
TomOskroba Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 jak wszyscy dodają swoje opinie to i ja nie omieszkam. przód auta zdecydowanie na plus. jednak tył jest totalnie spieprzony. całość auta oceniam na 6/10 szału nie robi, liczyłem na coś więcej Fajna B8 bije na głowę B9
Kosmita Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2017 jak wszyscy dodają swoje opinie to i ja nie omieszkam. przód auta zdecydowanie na plus. jednak tył jest totalnie spieprzony. całość auta oceniam na 6/10 szału nie robi, liczyłem na coś więcej Fajna B8 bije na głowę B9 Heh, dzieki za szczera opinie:) na projekt nie mialem wplywu ale wersje sam konfigurowalem. O gustach sie nie dyskutuje ale jednak nie omieszkam sie odniesc do opinii.. jak chcesz porownac oba modele to najlepiej nie tylko ze zdjec (chyba ze na zywo tez oba widziales dluzej) jednak moim zdaniem jak wezmiesz wszystko pod uwage to wydaje mi sie ze b9 fajniej przykuwa uwage.. masz ostrzejsze zarysowania z tylu i np w lepszych wersjach dynamiczne kierunkowskazy.. fajnie to wszystko sie komponuje. Moim zdaniem jak mamy wybrac spaprana czesc auta z pod znaczu audi to przod nowej a5. Zeby ocenic caly samochod fajnie wziac wszystko pod uwage: wlasciwosci jezdne, mozliwosc wyposazenia, silniki, wyglad wnetrza i wyglad z zewnatrz. Jak wezmiesz wszystko pod uwage to 6/10 to malawo chyba ze faktycznie ocena dotyczy samego tylu b9..
TomOskroba Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) na pewno jest więcej bajerów, udogodnień w prowadzeniu auta. wnętrze też wygląda dużo lepiej odniosłem się tylko do wyglądu zewnętrznego zgadza się o gustach się nie dyskutuje. moim ulubionym modelem jak na razie zostaje S7 którego wyglądu nic nie przebije. bezawaryjności życzę. choć przy nowym aucie to chyba bardziej 'bezkolizyjności' pozdrawiam Edytowane 10 Stycznia 2017 przez TomOskroba
Kosmita Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) Heh:) no dzieki. To mamy podobne gusta tyle ze ja celuje w RS7 - moje marzenie:) pozdrawiam i życzę tego samego. Edytowane 10 Stycznia 2017 przez Kosmita
TomOskroba Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 rs7 to już w ogóle bajka. niestety budżety
eskal Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) Witam, Kosmita, planuję zakupić A4 B9 z salonu w leasing, rata do 2200 netto czyli 220 tys autko. W którym salonie konfigurowałeś auto? Robiłeś to przez neta czy razem z handlowcem ? Czy udało Ci się załatwić jakiś rabacik? Dostałem na testy na 1 dzień demówkę A4 i się w niej zakochałem. Będę chciał skonfigurować własne auto tfsi 190KM quattro czerwony sedan, matrix ledy ( dynamiczne kierunkowskazy sa wypas!) ale może coś z wyprzedaży 2016 stojące na placu mnie podpasuje. Edytowane 10 Stycznia 2017 przez eskal
komoornik Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) TFSI 190KM i quattro mówisz? Edytowane 10 Stycznia 2017 przez komoornik
eskal Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 TFSI 190KM i quattro mówisz? Tak mój błąd 252km quattro
Kosmita Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) Witam, Kosmita, planuję zakupić A4 B9 z salonu w leasing, rata do 2200 netto czyli 220 tys autko. W którym salonie konfigurowałeś auto? Robiłeś to przez neta czy razem z handlowcem ? Czy udało Ci się załatwić jakiś rabacik? Dostałem na testy na 1 dzień demówkę A4 i się w niej zakochałem. Będę chciał skonfigurować własne auto tfsi 190KM quattro czerwony sedan, matrix ledy ( dynamiczne kierunkowskazy sa wypas!) ale może coś z wyprzedaży 2016 stojące na placu mnie podpasuje. Musisz sobie na spokojnie przemyśleć.. 2200 netto to będzie ciężko chyba z A4.. Nie do końca jest takie przeliczenie, że jak auto kosztuje 220 tys. to płacisz 2200 zł raty.. niestety. Chyba, że masz jakąś wpłatę pierwszą większą. Musisz też doliczyć sobie oponki i OC/AC. To też często opłaca się wrzucić w ratę. Ja to rozpracowałem cały konfigurator na czynniki pierwsze . Ten co masz na stronie internetowej jest identyczny jak ten, z którego korzystają handlowcy. Ale już oferty leasingowe to zupełnie inna bajka. Najtaniej wyjdzie APL bez rabatów. Będziesz miał najniższą ratę. Ale nie aż tak niską jak napisałeś, Zwykłe ledy są warte rozpatrzenia (masz dynamiczne z tyłu z przodu zwykle kierunkowskazy ale LEDy dzienne identyczne jak Matrixy). Ksenon odradzam (zupełnie inne ledy dzienne i inne tylne światła). Polecam Trójstrefową klimę (dla wyglądu, standard jest mega słaby). Nie zapomnij dopłacić groszy za osłonę słoneczną opcjonalną (standardowa nie przesuwa się na boczną szybę, heh naprawdę - koszt 250 zł). Edytowane 10 Stycznia 2017 przez Kosmita
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się