mlody783 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Witam mam obecnie b6 AWX ale przymierzam sie do zmiany na B7 2.0 TDI - 140 (2005 lub 2006 rok) tylko że po tym jak poczytałem opinie na forum na temat silników w b7 to mocno sie zastanawiam nad zmianą jezeli mozecie napiszcie swoje opinie i ewentualnie jakie silniki 2.0 140 polecacie z gory dzieki
tklimczak Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 ja proponowałbym zapytać się kilku użytkowników dwu litrówek w cztery oczy jak się tym jeździ, użytkuje itd.....
jaro4444 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Jeśli dwulitrówka to modele minimum 2006 a najlepiej 2007.
ykk Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Wg mnie nie ma sensu taka zamiana. B6 i B7 to prawie to samo w srodku 140 a 131 to tez mala roznica. Jak juz brac B7 w dieslu, to ten 3.0
tklimczak Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 co jest lepsze to wiadomo, kolego a jaki masz budżet....bo zaraz Ci doradzimy Q7 z 2008
szogun0 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Tylko silnik 2.0 TFSI, żadne tam dyzle.
mlody783 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2008 napeno nie stac mnie na 3.0 ani na Q7 wiec pytanie dalej otwarte na co uwazac i jakiego silnika nie polecacie mialem kiedys benzynke i juz nie chce
tklimczak Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 mialem kiedys benzynke i juz nie chce też miałem benzynę i też nie chcę, a po drugie - tak jak zostało to już wcześniej napisane - swoją argumentację odnośnie swoich propozycji przemyślcie też pod kątem finansowym.... jak to się mówi "papier wszystko przyjmie..."
_Kuben_ Opublikowano 22 Grudnia 2008 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Z tego co czytam to największe problemy mają posiadacze BLB z 2005r. Sam mam BRE i póki co nic zupełnie nie śmierdzi, ale nie mam go dość długo by dobrze ocenić.
tklimczak Opublikowano 22 Grudnia 2008 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Z tego co czytam to największe problemy mają posiadacze BLB z 2005r. ja również tak czytałem
sikorkuzi Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 witka mam od roku b7 Z 2.0 DIESEL i przejechalem 40tys km po dunsko -niemieckich autostradach zawsze powyzej 140km na godzine i bez zadnych klopotow .odpokac ,auto kupilem od firmy niemieckiej z pelnym kompletem dokumentow . jak narazie to drgawki silnika male na wolnych obrotach po wizycie u doktora powiedzial poprawimy program i ok .ale w niczym to nie przeszkadza ,silnik oszczedny i wmiare zrywny ale wolalbym 3.0 diesel -ze wzglendu ze szybciej bylbym w domu na wekend pozdro
krzysztof4101997 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 i ja sie zastanawiam nad zakupem b7 z silnikiem 2.0. Naprawde nikt nie zna odpowiedzi ktory z tych silnikow jest poprawiony? Moze jakas data produkcji? prosze o pomoc
krzysiek23 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 o ile mi wiadomo to wszystkie modele 2005,2006 i 2007 nie jestem pewiem maja zabierak pompy oleju,po 2006r zmieniono naped pompy oleju z lancucha na kola poczytajcie o b7 2.0 bo jest tego od...i jeszcze troche auta chyba BLB na poczatku 2005 mialy wady mater.glowic tzn.pekaly,ze wszystkich watkow mozna zlozyc epopeje wiec czytajcie...powodzenia
ALBINEK Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Silnik 2.0 TDI o kodzie BLB z 2005 r. ma na pewno złe rozwiązanie napędu wałków wyrównoważających z napędem pompy olejowej.Nie naprawienie tego kończy się żle dla silnika.Poczytaj sobie ten wątek http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_propozycja_zbiorowego_zapytania_a_pozniej_pozwu_przeciw_audi-t57849.0.html po przeczytaniu będziesz miał jakiś punkt odniesienia.
turdzi Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 krzysztof4101997 unikaj rocznikiw 2005 w szczegolnosci BLB i mlodych 2006 , koncowka rocznikow 2006 ma juz poprawionych pare rzeczy.Wszystkie jedank maja zabierak i walki z ta roznica ze te pozniejsze roczniki maja naped walkow na kola zebate a nie nanieszczesny lancuch. Najlepiej kupic roczniki 2007 i 2008 Po moich doswiadczeniach silnika BLB wogole bym nie bral pod uwage.
aftomek Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Witam. Mam silnik BGB TFSI. Bardzo przyjemny silnik , elastyczny prawie 300 Nm momentu obrotowego, żadnego klekotu jak w dieslach. Ciągnie spokojnie do 6000 i nie zdycha. Trochę więcej pali, ale nie mam takich problemów jak dieslem w zimie.
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Witam. Mam silnik BGB TFSI. Bardzo przyjemny silnik , elastyczny prawie 300 Nm momentu obrotowego, żadnego klekotu jak w dieslach. Ciągnie spokojnie do 6000 i nie zdycha. Trochę więcej pali, ale nie mam takich problemów jak dieslem w zimie. hehe Ale lipa 300 Nm to ja w moim poczciwym starym AJM mam 285 Nm i nie musze go kręcić do 6000 by go osiągną. Ale poracha. Szkoda słów. A wracając do tematu to ja dla świętego spokoju w B7 zapodał bym nadal 1.9 115 km i jak Ci mało to jakiś delikatny programik mu wgrał i bys miał swiety spokój. I byś wszystkie 2.0 łykał az miło bez obaw ze sie coś wysra. Tak jak koledzy mówią BLB złom i nigdy tego nie nabywaj a reszta jak sie trafi. Powodzenia. ZC P.S. Sam sie przymierzam do B7 i zrezygnowałem z silnika 2.0 i chyba bede szukał z 1.9.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się