Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5] Czy przednie tarcze hamulcowe mają nakrętki mocujące?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Dzisiaj podczas wymiany opon, wulkanizatorowi po zdjęciu przedniego koła zsunęła się trochę tarcza hamulcowa. Narzekał, że w Audi nie ma tych nakrętek, które mocują tarczę, i że jak spadnie koło to leci wszystko razem z tarczą. Czy to prawda, że brak jest tych nakrętek, czy po prostu u mnie ich nie ma? Proszę o pilną odpowiedź, bo trochę obawiam się o bezpieczeństwo jazdy.

Opublikowano

Nie musisz sie obawiać nie ma poprostu mocowanej tarczy srubami, jest ona ruchoma, wiec przy odkreceniu koła mogła sie ona ruszac.

Opublikowano

Zgadza się.

Opublikowano

Rozumiem, dziękuję za odpowiedzi.

Opublikowano

Zrób sobie sam

Wiertło fi5, gwintownik M6 i śruba z łbem stożkowym M6x12

Opublikowano

W sumie nie głupi pomysł.

Opublikowano

Potwierdzam -pomysł super. Koleś co koła zmienia nie będzie narzekał :decayed:


Narzekał, że w Audi nie ma tych nakrętek, które mocują tarczę, i że jak spadnie koło to leci wszystko razem z tarczą.

Niech na księdza idzie, albo lepiej na ginekologa -praca przyjemna, ręce zawsze w cieple.

Opublikowano

ja mam oryginalne piasty i w nich też nie mam otworu a na nowych tarczach już są,

nie przeszkadza mi to i niema czym się przejmować kolego :)

Opublikowano

To super, bo myślałem, że tylko u mnie tak jest :)

Opublikowano

ja mam oryginalne piasty i w nich też nie mam otworu a na nowych tarczach już są,

nie przeszkadza mi to i niema czym się przejmować kolego :)

nie rozumiesz istoty obecnosci tes srubki w piascie

Opublikowano

ja mam oryginalne piasty i w nich też nie mam otworu a na nowych tarczach już są,

nie przeszkadza mi to i niema czym się przejmować kolego :)

nie rozumiesz istoty obecnosci tes srubki w piascie

rozumiem Dev do czego mają służyć, piszę tylko że niema czym się przejmować że ich niema

Opublikowano (edytowane)

nie rozumiesz istoty obecnosci tes srubki w piascie

Audi i wiele firm innych najwyraźniej również nie.

To super, bo myślałem, że tylko u mnie tak jest :)

Nie tylko u Ciebie i nie tylko w tym modelu, czy w marce. Nie ma sobie czym d*py zawracać.

Edytowane przez pulpecik
Opublikowano

No spoko, nie mam z tym za dużego doświadczenia, dlatego trochę się przeraziłem, jak zobaczyłem, że tarcza tak sobie lata ;)

Opublikowano

ja mam oryginalne piasty i w nich też nie mam otworu a na nowych tarczach już są,

nie przeszkadza mi to i niema czym się przejmować kolego :)

nie rozumiesz istoty obecnosci tes srubki w piascie

rozumiem Dev do czego mają służyć, piszę tylko że niema czym się przejmować że ich niema

A ja uważam że jest czym się przejmować

Opublikowano

ja mam oryginalne piasty i w nich też nie mam otworu a na nowych tarczach już są,

nie przeszkadza mi to i niema czym się przejmować kolego :)

nie rozumiesz istoty obecnosci tes srubki w piascie

rozumiem Dev do czego mają służyć, piszę tylko że niema czym się przejmować że ich niema

A ja uważam że jest czym się przejmować

+1

Dzięki nim przy ściąganiu kół nie odchodzą od piasty, dzięki czemu syf nie dostaje się między tarcze a piastę. Co jest również powodem szybko krzywiących się tarcz.

Piszę to z własnego doświadczenia ;)

Opublikowano

Fakt faktem, syf wlatuje przy wymianie kół pomiędzy tarcze i piastę. Możecie sobie też zmienić piastę xD Ja tam wyczyściłem tarcze z piastą na lustro, i zawsze przed zakładaniem koła przedmuc**ję. Nie narzekam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...