Kris38 Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 Witam , jako że będę robił program w a4 b6 1.8t 163km ( zmiana wtrysków i założenie dp ) chciałbym również zadbać o chłodzenie , początkowo chciałem założyć fmic zestaw gotowy około 800zł + montaż (wiadomo łądnie wyglada i jest skuteczny) druga tańszą opcją jest montaż drugiego prawego coolera z wersji bex koszt takiego coolera około 500zł . Czy założenie coolera prawego z wersji bex wymaga jakiś przeróbek? Podobno pasuje tez jakiś intercooler z diesla 2.5tdi. Jakie jest Wasze zdanie ładować fmic czy drugi z bex? Patrząc też pod względem kosztów.
Mateuszek1001 Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 Trzeba wyrzucić chyba Sai żeby sie zmieściło. Ale szczerze mówiąc fmic jest lepszy, większa pojemnośc i lepsze chłodzenie bo jest na froncie. Z tym że ta większa pojemność może odbić sie na delikatnej turbo dziurze. Zależy w jakie moce celujesz. Jak ok 200 to z bexa bedzie git. A jeśli myślisz rozwojowo i chciałbyś kiedyś mieć z 250km to lepiej fmica
Kris38 Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Opublikowano 27 Listopada 2016 (edytowane) wejdzie również chyba jeśli zostawimy SAI, tak fmic łądnie wyglada no i lepiej chłodzi za to i kieszeń lepiej wyczyści Raczej moce w okolicy 210km nie więcej, kwestia ile wyjdzie mnie koszt założenia fmic i koszta założenia cooler z bex , moze ktoś z Was się orientuje czy intercooler bexowy wchodzi bez przeróbek i innych rzeczy tego typu . Z diesla może 2.5tdi będzie tańszy niż z bex ? Ładowal ktoś z Was zestaw z poniższego linku ? wchodzi to bez obaw ? http://fmic.pl/audi-zestawy-dedykowane/992-bmw-e46-diesel.html#/185-map_sensor-bez_gniazda_map_sensora Edytowane 27 Listopada 2016 przez Kris38
Mateuszek1001 Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Te zestawy nie pasują idealnie, trzeba troche porzeźbić http://a4-klub.pl/index.php?/topic/307345-montaz-prawego-intercoolera-bex/
XsiX Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) Ogólnie to sidmotorsport ma tańsze graty niż fmic. http://sidmotorsport.pl/pl/833-fmic-550x180x65-mm.html Pewnie nie wiele drożej albo w podobnej cenie co ten cały zestaw od fmic wyszłoby jakbyś zlecił komuś montaż IC z wyspawaniem rurek. Efekt o wiele lepszy niż składanie na dziesięciu silikonach i gotowych kolanach. Co w ten zestaw w ogóle wchodzi ? Edytowane 28 Listopada 2016 przez XsiX
bartez80 Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Pewnie nie wiele drożej albo w podobnej cenie co ten cały zestaw od fmic wyszłoby jakbyś zlecił komuś montaż IC z wyspawaniem rurek. Efekt o wiele lepszy niż składanie na dziesięciu silikonach i gotowych kolanach. Co w ten zestaw w ogóle wchodzi ? Zeby to wyspawac zgodnie ze sztuka ,to cena napewno nie bedzie w granicach 1000 pln + (czyli tyle ile za zestaw ) ja za taka operacje montażu FMIC z wyspawaniem pełnego orurowania ,wraz z intercoolerem i silikonami to koszta 2000pln + a z tego co wiem ,sa firmy które wołaja znacznie wieksze pieniądze . Zgadzam sie z toba w 100%,że takie składanie zestawu ,na milionie gotowych kolanek,i silikonów ,i takiej samej ilosci opasek ,wyglada bardzo słabo.
Kris38 Opublikowano 28 Listopada 2016 Autor Opublikowano 28 Listopada 2016 Pytałem to fmic i wyspawanie chcą około 1100zł-1400zł do a4 b6. jak dla mnie to spora kasa;/ pozostaje chyba kupić smic od bex lub za grosze od diesla 2.5tdi i rzezbić
impackt Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Ja właśnie zebrałem graty od 2.5tdi, całość kosztowała ok. 180 zł z kurierami itp. Będę montował jakoś w grudniu dam znać co i jak. Co do sai całość się mieści a pompę wyłączna tuner.
Kris38 Opublikowano 29 Listopada 2016 Autor Opublikowano 29 Listopada 2016 impackt daj znac co trzeba kupić by zestaw podszedł do bfb mało jest info na forum co konkretnie potrzeba do takiego przeszczepu
audicoman Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 Jak mało, już kilka tematów jest na forum. Co potrzeba: - prawy IC - uchwyt IC - rura między pasem przednim a IC - rura między IC a turbo - przewód do DV (ja kupiłem za grosze na metry + opaski zaciskowe) - prawą kierownicę powietrza Prawy IC z BEX zamontowałem przy okazji wymiany chłodnicy. Bez kanału raczej nie ma co podchodzić. Mam 212 KM, 324 NM i bez problemu tę moc obrabia, nie czuć żadnych spadków mocy.
impackt Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 (edytowane) impackt daj znac co trzeba kupić by zestaw podszedł do bfb mało jest info na forum co konkretnie potrzeba do takiego przeszczepu żeby skompletować IC z 2.5 TDI: IC z 2.5TDI lewy od kierowcy, kolano 90st z prawego tego samego auta, lub fmic.pl do tego jeszcze jedno kolano z fmic.pl 90st rura 51mm, kilka opasek, kierownica powietrza prawa z 2.5 tdi b6 Tutaj szerszy temat - przeczytaj sobie, są też zdjęcia z montażu i sporo podpowiedzi http://a4-klub.pl/index.php?/topic/307345-montaz-prawego-intercoolera-bex/page-2 zwróć uwagę na posty edekxp są na kolejnych stronach Edytowane 30 Listopada 2016 przez impackt
adrian242424 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Nie chce zakładać nowego tematu, więc podepnę się tutaj. Mam pytanko, czy zakładając IC z BEX lub FMIC do na razie seryjnego BFB odczuje spadek mocy lub większa turbo dziurę? Chciałbym skompletować na razie graty i zamontować w aucie, jednak będę zmuszony jeździć jakiś czas na seri do zrobienia softu i zastanawiam się czy osiągi się przez to nie pogorszą na seryjnych parametrach.
XsiX Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 6 godzin temu, adrian242424 napisał: Nie chce zakładać nowego tematu, więc podepnę się tutaj. Mam pytanko, czy zakładając IC z BEX lub FMIC do na razie seryjnego BFB odczuje spadek mocy lub większa turbo dziurę? Chciałbym skompletować na razie graty i zamontować w aucie, jednak będę zmuszony jeździć jakiś czas na seri do zrobienia softu i zastanawiam się czy osiągi się przez to nie pogorszą na seryjnych parametrach. Jedynie się polepszą.
impackt Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 Panowie, żeby podsumować jestem po montażu 2 IC z 2.5 TDI i po korekcie programu, różnica w temperaturze ogromna, teraz po ostrzejszej jeździe przy tem. ok 15 stopni w dolocie max 28 stopni, auto legitymuje się mocą 206 KM i 340 Nm jedzie równo nie łapie zadyszki, zdecydowanie polecam ten zabieg. Koszt części 2 IC to max 150 zł
grubcio1980 Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 Ku..... a ja już rok się do tego zabieram
gajos135 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Witam a jak to z podłączeniem tego IC z 2,5 bo ja widze ze on ma 2 wyjscia na dole ??
cysiek18 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Godzinę temu, gajos135 napisał: Witam a jak to z podłączeniem tego IC z 2,5 bo ja widze ze on ma 2 wyjscia na dole ?? Coś pokręciłeś Poczytaj poniższy temat, pod koniec chłopaki wrzucili kilka rozwiązań montażu lewego IC z passata 2.5tdi:
turek 73 Opublikowano 26 Września 2017 Opublikowano 26 Września 2017 Zakładaj kolego Fmic. Ja mam bexa i jest duża róznica pomiędzy Fmic a seryjnymi ickami
adrian242424 Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 W dniu 25.08.2017 o 20:17, cysiek18 napisał: Coś pokręciłeś Poczytaj poniższy temat, pod koniec chłopaki wrzucili kilka rozwiązań montażu lewego IC z passata 2.5tdi: Sorry za odświeżenie, ale rozwieje wątpliwości, koledze zapewne chodziło o IC z 2,5tdi, ale z B6 ma on 3 przyłącza, do montażu potrzebujemy ten z B5 jest on zbliżony wyglądem do tego od BEX.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się