martin a4 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Panowie mam pytanie chce Quattro wiem ze najlepsze rozwiązanie to sprzedać i kupic auto z Q ale mam pytanie czy jest szansa i czy opłacalną żeby założyć do swojej niuni naped Quattro .pozdr
Yelo Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Gdyby nie kilka szczegółów nierealnych w normalnym warsztacie, to dałoby się w rozsądnej cenie. Ale jednak
martin a4 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2008 czemu z czym bedzie najwiekszy problem
rav Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Witam Chyba tanij będzie sprzedać FWD i kupić QUATTRO, a tego napędu zalety są warte jego ceny. :> a zwłaszcza jeśli posiada System ABS, elektr. blokada mech. różn. EDS, regul napędu ASR ukł. Stab. ESP. _________________ Pozdrawiam Rafał
Pawlo 2004 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Nie ma nic lepszego niz Quattro, mam w A6 więc wiem :> Niestety w A4 mojej zonki nie ma Co do tematu to najlepiej sprzedaj ta A4 co masz i poszukaj z Q bo dokładanie napędu to gra nie warta zachodu i każdy ci to powie kolego. pozdro
marcin j Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 uzyj opcji bylo opisane z tego co pamiętam co trzeba zakupić i orientacyjne koszty
Yelo Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 ja pozostawie te pomysły bez komentarza Przypomnij sobie kto wcześniej miał takie pomysły. Najciekawsze jest to, że pomysł dorezania Q nie jest aż tak bezsensowny, jak się wydaje. Koszty jeżeli brać części od anglika mogą być w miarę rozsądne, koszty zmiany auta też nie są małe. Jednak w normalnym warsztacie nie sposób zrobić tego moda
morwa76 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 zdecydowanie nie polecam i nie sądze co by się ktoś podjął w warsztacie tej operacji nieopłacałne,nierealne,czasochłonne, pozdro
alvaro Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 w aucie FWD brak jest gotowego miejsca na przykręcenie podpory wału - trza spawać budę i właśnie w tym momencie ja odpadłem
adamooo Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 w b6 jest prawie P&P.. jak masz graty to pół dnia i wszystko działa..
alvaro Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 no jak jest p&p jak Elbroth czy tam Elberoth chciał rezać Q do swojej 1,8T i porównywali na 2 podnośnikach jeg :mysli:o i Poźka i się okazało że się nie da p&p podpory wału przykręcić bo nie ma gotowych śrub w budzie...
adams78 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Wyważenie wału. To co, nie ma firm które się tym trudnią...?
alvaro Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Jakie wyważenie wału ? Jeżeli wał nie jest rozczepiany to nie ma mowy o jakimkolwiek wyważaniu
adamooo Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 mocowania wału nie ma..są miejsca gdzie trzeba przyspawać..roboty na 2 min.. jesli ktoś ma tanie dojście do gratów to rezajcie..ja miałem kiedyś komplet ze zkrzynią za 4 tysie..montaż z 1000zł ewentualnie jak ktoś ma garaż z podnośnikiem to sam może zrobić.. w b7 już nie jest tak kolorowo..
Dev Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 za dużo cudowania, fakt ze sprawa jest do zrobienia kiedys przerabiałem forda sierre 2.8 V6 kombi, ale tam było dużo prościej bo sie dokładało przód wymieniłem tylko skrzynię, przednie zwrotnice i dołozyłem półosie ogólnie cała sobota od rana do wieczora a w niedziele było juz oranie trawników na osiedlu :polew: :polew:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się