Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] Co sądzicie o tych tarczach ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie pasują do Twojego auta.

Poza tym, nie mam zaufania do tej firmy :thumbdown:

Opublikowano

ja załozyłem do swojej b4 115KM na przód i na tył

zrobiłem 40tys.km i złego zdania nie moge powiedziec

miałem tylko bez nawiercen

ale nie wiem jak sie spr te nawiercane,jesli zimmerman nawiercany peka to mikoda pewnie nawiercana moze nie dać rady

kup taroxa bedziesz mega zadowolony

Gość grzesiekA4
Opublikowano

hmmm no to juz nie wiem moze poprostu kupic tarcze ate i klocki ate...?

albo tarcze brembo i klocki ferodo...?

Opublikowano

ATE power disc i dobre klocki+ dobry płyn hamulcowy i bedziesz zadowolony

ja miałem w swojej 1.8T i dawały rady czadu nie było ale sie nie zabiłem

jak masz sianka wiecej to zainwestuj w taroxa

ja na wiosne zakładam taroxa

http://www.tarox.com.pl/f2000.php

Opublikowano

ATE power disc i dobre klocki+ dobry płyn hamulcowy i bedziesz zadowolony

ja miałem w swojej 1.8T i dawały rady czadu nie było ale sie nie zabiłem

jak masz sianka wiecej to zainwestuj w taroxa

ja na wiosne zakładam taroxa

http://www.tarox.com.pl/f2000.php

lepiej już Brembo Serie Oro

taniej wychodzi a skutecznośc taka sama

Opublikowano

ATE power disc i dobre klocki+ dobry płyn hamulcowy i bedziesz zadowolony

ja miałem w swojej 1.8T i dawały rady czadu nie było ale sie nie zabiłem

jak masz sianka wiecej to zainwestuj w taroxa

ja na wiosne zakładam taroxa

http://www.tarox.com.pl/f2000.php

lepiej już Brembo Serie Oro

taniej wychodzi a skutecznośc taka sama

lepiej od ATE czy od taroxa?[br]Dopisany: 30 Grudzień 2008, 19:29_________________________________________________mam tylko takie zapytanie

w 1.9tdi na PD z 2000r tarcze sa 280 czy 288 bo sie spotkałem z roznż srednicą

jak to wychodzi w seryjnie?

Opublikowano

lepiej od taroxa i ate

Ty masz 288mm + zacisk ATE

Opublikowano

lepiej od taroxa i ate

Ty masz 288mm + zacisk ATE

dobrze wiedzieć ze od ATE lepsze sa

ale z Taroxem bym polemizował :wink4:

chyba ze brembo jest zrobione z jakiegos magicznego stopu

ja mam zamiar zakładać wiekszy rozmiar cos 300 wymienie tylko jarzma

tylko od jakiego auta je wyczesać zeby pasowały do zacisku :mysli:

Opublikowano

z a4, a3, a6, z passata

a pisałem o Brembo Serie Oro nie o Max-ach

chyba wiesz o co mi chodzi, hm?

Opublikowano

brembo serie oro

sa moze nacinane lub nawiercane?

jakie do tego klocki? moze ferodo ale jakie najlepsze ?

Gość grzesiekA4
Opublikowano

hmm to chyba pojde w strone kompletu ate nacinane tarcze i klocki ate...

Opublikowano

hmm to chyba pojde w strone kompletu ate nacinane tarcze i klocki ate...

jak pójdzziesz to zrobisz głupote

kup gładkie tarcze i dobre klocki np Pagid lub Ferodo DS Performance

Opublikowano

taroxa bedziesz mega zadowolony

Tia, :gwizdanie: , Tarox jest tyle warty co EBC :evil:

jesli daja rade na 300KM subaru to pewnie poradza sobie z seria u mnie

ale jesli nie ma duzej róznicy to nie mam sensu przepłacac

za taroxa f2000 + klocki taroxa 112 wołaja 1800zł na ich stronie

jak dla mnie to 1500zł

brembo serie oro + klocki ferodo wyjdzie taniej

a jak mówia tu mądre głowe jakosc bedzie taka sama

Opublikowano

jesli daja rade na 300KM subaru to pewnie poradza sobie z seria u mnie

Chcesz porównywać seryjne tarcze o średnicy 326mm i dwutłoczkowy zacisk w STI do 288mm w Twoim AJM`ie??

Za 1500PLN da się zrobić dobrego SWAP`a hamulców np z Audi A6. Czy włożysz do swojego auta taroxa, EBC czy inną "markową" tarczę, to dalej jej średnica pozostanie bez zmiany skuteczność hamowania poprawi się nieznacznie. Jeżeli uważasz, że warto zainwestować taki budżet w tarcze i klocki to ok.. moim zdaniem tylko zwiększenie średnicy tarczy i mocniejszy zacisk. (seryjny)

Opublikowano

jesli daja rade na 300KM subaru to pewnie poradza sobie z seria u mnie

Chcesz porównywać seryjne tarcze o średnicy 326mm i dwutłoczkowy zacisk w STI do 288mm w Twoim AJM`ie??

Za 1500PLN da się zrobić dobrego SWAP`a hamulców np z Audi A6. Czy włożysz do swojego auta taroxa, EBC czy inną "markową" tarczę, to dalej jej średnica pozostanie bez zmiany skuteczność hamowania poprawi się nieznacznie. Jeżeli uważasz, że warto zainwestować taki budżet w tarcze i klocki to ok.. moim zdaniem tylko zwiększenie średnicy tarczy i mocniejszy zacisk. (seryjny)

kienci odrazu wymienija serie na np. taroxa a nie ma co porównywac rozmiary tarcz z ajm

to do mojego co proponujesz jakie rozwiazanie?

same wieksze tarcze 312 ?

jesli wieksze zaciski to od jakiej konkretnej bryki

jesli masz jakies pomysły to napisz :hi:[br]Dopisany: 31 Grudzień 2008, 09:39_________________________________________________moge przeznaczyc taka kase na hamulce 1500zł bo to dla bezpieczenstwa

a ztym nie ma zartów

[br]Dopisany: 31 Grudzień 2008, 09:42_________________________________________________raz sie przekonałem ze brak hamulców to smierc w oczach drugiej szansy nie bede miał

Opublikowano

jesli daja rade na 300KM subaru to pewnie poradza sobie z seria u mnie

Chcesz porównywać seryjne tarcze o średnicy 326mm i dwutłoczkowy zacisk w STI do 288mm w Twoim AJM`ie??

Za 1500PLN da się zrobić dobrego SWAP`a hamulców np z Audi A6. Czy włożysz do swojego auta taroxa, EBC czy inną "markową" tarczę, to dalej jej średnica pozostanie bez zmiany skuteczność hamowania poprawi się nieznacznie. Jeżeli uważasz, że warto zainwestować taki budżet w tarcze i klocki to ok.. moim zdaniem tylko zwiększenie średnicy tarczy i mocniejszy zacisk. (seryjny)

Tu się zgodzę w 100% z kolegą Spetsnazem.

Swojego czasu toczyłem uporczywe boje z układem hamulcowym w moim Leonie 1 (tarcze przód 280x22 mm wentylowane). Hamował słabo a tarcze gięły się jakby były z plasteliny. W ciągu 2 lat zmieniłem kilka kompletów (łącznie z ATE PD, Zimmermannami wierconymi, Brembo i oryginalmi z ASO). Do tego szły różne klocki. Efekt zawsze ten sam - cienko z hamowaniem i po paru ostrych hamowaniach pokrzywione tarcze. Doprowadziło mnie to do pasji i zmieniłem układ hamulcowy na ten z Octavii 1 RS czyli przód 312x25, tył 256x22 wentylowany. Tarcze założyłem z przodu najpierw oryginalne Skody (przetoczone tylko) a jak się skończyły to dałem EBC gładkie. Klocki Mintexa zwykłe czarne a później Ferodo Premier. Tył tarcze ori, klocki Bosch. Od tego momentu zapomniałem o problemach z hamulcami. Zero bicia, krzywienia się i takich tam. Poza tym siła hamowania i skuteczność taka, że wszystkim szczęki opadały. :naughty::decayed:

Doskonałe klocki jeśli chodzi o siłę hamowania i progresję to Mintexy. Wada - lekko popiskują. W moim odczuciu lepsze od Ferodo Premier.

Moim zdaniem w B5 AJM załóż jarzmo od 312 na stalowej zwrotnicy, daj tarcze Boscha i kolocki Bosch (tańsze od ATE a dużo lepsze jakościowo). Całość wyjdzie Cię grosze a siła hamowania nieporównywalna z 288 mm. Przy takim rozwiązaniu masz oryginalny zacisk, nic się nie zmienia w pracy pompy i ABS. Koszta znikome a efekt doskonały :good:

Felga minimum 16" do tego i gumy 205/55R16.

P.S. W brata A4 B5 AJM Avant zrobionej na 200KM na wiosnę zakładamy też 312 mm, bo teraz ma do dojechania zimówki na 15" i nie wejdzie jeszcze taka tarcza.

Opublikowano

jesli daja rade na 300KM subaru to pewnie poradza sobie z seria u mnie

Chcesz porównywać seryjne tarcze o średnicy 326mm i dwutłoczkowy zacisk w STI do 288mm w Twoim AJM`ie??

Za 1500PLN da się zrobić dobrego SWAP`a hamulców np z Audi A6. Czy włożysz do swojego auta taroxa, EBC czy inną "markową" tarczę, to dalej jej średnica pozostanie bez zmiany skuteczność hamowania poprawi się nieznacznie. Jeżeli uważasz, że warto zainwestować taki budżet w tarcze i klocki to ok.. moim zdaniem tylko zwiększenie średnicy tarczy i mocniejszy zacisk. (seryjny)

Tu się zgodzę w 100% z kolegą Spetsnazem.

Swojego czasu toczyłem uporczywe boje z układem hamulcowym w moim Leonie 1 (tarcze przód 280x22 mm wentylowane). Hamował słabo a tarcze gięły się jakby były z plasteliny. W ciągu 2 lat zmieniłem kilka kompletów (łącznie z ATE PD, Zimmermannami wierconymi, Brembo i oryginalmi z ASO). Do tego szły różne klocki. Efekt zawsze ten sam - cienko z hamowaniem i po paru ostrych hamowaniach pokrzywione tarcze. Doprowadziło mnie to do pasji i zmieniłem układ hamulcowy na ten z Octavii 1 RS czyli przód 312x25, tył 256x22 wentylowany. Tarcze założyłem z przodu najpierw oryginalne Skody (przetoczone tylko) a jak się skończyły to dałem EBC gładkie. Klocki Mintexa zwykłe czarne a później Ferodo Premier. Tył tarcze ori, klocki Bosch. Od tego momentu zapomniałem o problemach z hamulcami. Zero bicia, krzywienia się i takich tam. Poza tym siła hamowania i skuteczność taka, że wszystkim szczęki opadały. :naughty::decayed:

Doskonałe klocki jeśli chodzi o siłę hamowania i progresję to Mintexy. Wada - lekko popiskują. W moim odczuciu lepsze od Ferodo Premier.

Moim zdaniem w B5 AJM załóż jarzmo od 312 na stalowej zwrotnicy, daj tarcze Boscha i kolocki Bosch (tańsze od ATE a dużo lepsze jakościowo). Całość wyjdzie Cię grosze a siła hamowania nieporównywalna z 288 mm. Przy takim rozwiązaniu masz oryginalny zacisk, nic się nie zmienia w pracy pompy i ABS. Koszta znikome a efekt doskonały :good:

Felga minimum 16" do tego i gumy 205/55R16.

:notworthy: :notworthy:

kupie wieksze jarzmo i tarcze i klocki i bdb płyn

tylko teraz bede musiał sie pozbyc opon zimowych nowych nokian i kupic 16

Opublikowano

Podobnie zrobiłem z swoim 1Z, przeszczepiłem cały układ hamulcowy z AFN`a łącznie z tyłem. Tylne zaciski aluminiowe montowane od rocznika 1998 sprawują się dużo lepiej zarówno przy hydraulicznym jak i mechanicznym hamulcu ręcznym. Przód został zmieniony na wentylowane 288mm, w 1Z miałem tarcze nie wentylowane i podobnie jak jaro4444 nie wytrzymywały nawet najlepsze produkty. (mam komplet nowych zimówek na 15", więc 312mm odpadało). Zmieściłem się w tysiaku a skuteczność hamowania jest nieporównywalna.[br]Dopisany: 31 Grudzień 2008, 10:06_________________________________________________

kupie wieksze jarzmo i tarcze i klocki i bdb płyn

tylko teraz bede musiał sie pozbyc opon zimowych nowych nokian i kupic 16

Z tyłem nie wymodzisz już nic, bo nie ma możliwości zmiany na większe tarcze, a na przodzie pozostanie Ci do wymiany jarzmo i tarcze, zacisk i klocki pozostają bez zmian. Więc nawet na nowych gratach powinieneś się zmieścić w tysiaku. Profilaktycznie możesz jeszcze zmienić przewody gumowe na nowe. (tył dostępny tylko w ASO)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...