Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Relacja z reanimacji silnika - A4 B6 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Również posiadam w swojej Audi 2.0 ALT i otwarcie maski kasuje odczyt. Jeżeli chodzi o problem poboru oleju to nie mam co narzekać bo na ok 10000km dolałem ok 1l a jeżdżę na oleju Motul 5w/30.

Opublikowano

He,he możliwe że niemiec specjalnie zrobił tak aby ten silnik pobiierał około litra na 10 tys, bo po co bańki 5-cio litrowe z resztkami oleju mają się przewracać po piwnicy...taki żarcik :decayed:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Pytanie do autora tematu. Jak tam z poborem oleju bo juz dawno nic sie w temacie nie odzywales. Przejechales juz pewnie kolejne kilometry a jestem ciekawy jak tam pobor po kolejnym dystansie bo robilem u siebie 1.6 remont nowe pierscienie itd i na poczatku ok a potem znow sie zaczynalo co mnie rozlozylo na lopatki a u ciebie jak tam?

Wysłane z mojego Lenovo K10a40 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Autor wątku nieobecny, w drodze po olej [emoji23]

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zrobił remont i pogonił auto ;)

Opublikowano

U mnie też otwarcie maski kasowało komunikat. Swoją drogą u mnie po wymianie silnika (kupiłem silnik z anglika z niskim przebiegiem) jak narazie 2.5 tys km bez komunikatu i stan oleju na bagnecie max... ciekaw jestem czy to wynika z faktycznie niskiego przebiegu czy innego rocznika produkcji silnika. Poprzedni miałem wyprodukowany w 2001 a nowy z 2003.... w każdym razie operacja udana i w końcu bańka oleju stoi i się kurzy w garażu :)

Opublikowano
Dnia 28.06.2017 o 17:21, Kary napisał:

U mnie też otwarcie maski kasowało komunikat. Swoją drogą u mnie po wymianie silnika (kupiłem silnik z anglika z niskim przebiegiem) jak narazie 2.5 tys km bez komunikatu i stan oleju na bagnecie max... ciekaw jestem czy to wynika z faktycznie niskiego przebiegu czy innego rocznika produkcji silnika. Poprzedni miałem wyprodukowany w 2001 a nowy z 2003.... w każdym razie operacja udana i w końcu bańka oleju stoi i się kurzy w garażu :)

To nic tylko pogratulować, że póki co nie łepie do siebie oleju. :) 

Opublikowano

@A4b620 Dzięki - faktycznie znów jestem bardzo zadowolony z tego samochodu i z tego silnika :) 

Opublikowano

W końcu doczekałem się choć jeden zadowolony z altka..;)

Opublikowano
Dnia 6.07.2017 o 19:06, zaldar napisał:

W końcu doczekałem się choć jeden zadowolony z altka..;)

Ogólnie ALTkiem zrobiłem jakieś 130 kk, zarówno po Polsce jaki i po Europie, w sumie nigdy w trasie nie zawiódł, a i komfort niezły jak na takiego starocia. 

Opublikowano
Dnia 6.07.2017 o 19:06, zaldar napisał:

W końcu doczekałem się choć jeden zadowolony z altka..;)

Nie tylko Michał jest zadowolony ;) Zawsze pisałem, że silnik jest spoko. 

Opublikowano

A co tam słychać Pany w temacie swapu kolega uszol przestał nas odwiedzać i temat podupadł swap mu nie miły czy co?:grin:

Opublikowano

Panowie, czy ktoś ma kontakt z Dajmonem ?

Ktoś może z nim rozmawia prywatnie i wie coś na temat jego silnika?

Opublikowano

Z chęcią też bym się dowiedział co i jak dalej...

Opublikowano

Dołączam się do zainteresowanych

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Autor wątku jeździ , jest pochłonięty remontem domu . Przejechał  już 15tys bez problemów , silnik nie generuje żadnych błędów , korekty paliwowe w normie.

 Zużycie oleju spadło z 1L /1000km do ok 0,3 l , choć ma uszkodzoną / pękniętą rurkę odmy co na pewno powoduje nie potrzebny pobór / wyciek oleju. Może niebawem jak będzie miał więcej czasu zajmiemy się tym tematem .

Pozdro.

 

Opublikowano

Dawajcie znać co jakiś czas ?

Opublikowano (edytowane)

czyli za 7 tysięcy ma 40% mniejszy pobór od mojego alt :D 

Edytowane przez tracer123
Opublikowano

Kolega Dajmon mniej zapłacił. 7 tyś to ja wpakowalem, [emoji111] remonty, poprawki, kolektor, odma, podcisnienia, rozrząd, wariator i nastawnik. Przejechane ok 50 tyś i bierze 0.5-1l na 1000km. Po trasie nie odpalił, pompa paliwa nowa i żona mówi że jest rakieta. Podczas drugiego remontu na 2 i 3 cylindrze były rysy na gladziach cylindrów, nagar po spalonym oleju i ogólnie lipa. Mimo wszystko poszły pierścienie od v6, żona jeździ i dolewa

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wybaczcie że odkopuje temat. Czy po remoncie silnika spalanie oleju spadło do jakiegoś rozsądnego poziomu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...