TomOskroba Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 (edytowane) OFCOURSE = oczywiście a z multitronic chodziło o to, że wymieniłeś już wszystko co się dało, więc wg. niektórych brakuje jeszcze skrzynie podmienić . takie tam, podśmiechuu-jki Edytowane 6 Stycznia 2017 przez TomOskroba
Dajmon Opublikowano 6 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2017 Można do mnie skrzynie automat założyć ? Jeśli tak to ile to kosztuja
Dajmon Opublikowano 6 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2017 Znaczy, że ten automat to szajs ? Podobnie jak mój silnik przed remontem ?
Gość Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Znaczy, że ten automat to szajs ? Podobnie jak mój silnik przed remontem ? Nie sluchaj ich, pakuj multitronica bedzie Najbardziej pancerny automat w vagach.
tracer123 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 za dużo zachodu, skrzynia, sterownik, pedały, przydałyby się też manetki za duże koszta.
xsebo1 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 To już lepiej turbo, tiptronic i quattro Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
erchi Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Kompresor + turbo. Nie rób z niego dziada..
Gość Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Jak sie bawic to sie bawić most zaspawać turbo wstawić
Dajmon Opublikowano 7 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2017 Cześć. Dzisiaj Jurek odpalił maszynę. Wszystko hula. Pali od sztycha. Silnik ciągnie powietrze jak szalony (turbo odkurzacz). Ja zdołałem dopiero koło południa przyjechać więc najlepsze mnie ominęło. Cóż. Nie można być jednocześnie w dwóch różnych miejscach. Po przybyciu, jak wpadłem, zrobiłem jednak kilka kolejnych ujęć. Tutaj badane jest ciśnienie oleju (pomiar realizowany w miejscu czujnika ciśnienia oleju znajdującego się w podstawie filtra oleju) i ciśnienie powietrza występującego w kolektorze ssącym. Pomiary realizowane na zimnym silniku, od momentu jego uruchomienia. Fotka Krótki filmik A tutaj widok na silnik. Analiza parametrów Vagiem. Następnie prowadzone badanie wibracji silnika przez postawienie śrubki na korku olejowym. I filmik ze śrubką TUTAJ praca SILNIKA. Podczas pracy silnika słychać tylko samo powietrze jak śwista. Jest moc powiem Wam (na bazie tego co miałem do tej pory). i jeszcze kilka fotek prezentujących komorę silnika i mój ekskluzywny czerwony dekiel. Nowy błotnik polakierowany zamontowany. Przedni zderzak polakierowany i również zamontowany. Zamontowana nowa linka otwierania maski (stara linka jak pisałem urwała się mi w dniu wyjazdu na reanimację silnika do Jurka). Wszystko poskładane na igłę, ale tą prawdziwą igłę. Siedzieliśmy dziś do 20stej. Jurek jeszcze w poniedziałek pomęczy silnik. Posprawdza czy gdzieś nie cieknie, chociaż wszędzie sucho jak na pustyni. P.S. Nie wiem jak się Wam wyświetlają zdjęcia ale każde z nich można otworzyć w powiększeniu, przez kliknięcie nazdjęciu prawym klawiszem myszy i wybraniu opcji: "Otwórz grafikę w nowej karcie"
Dev Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Ciśnienie oleju zawsze sprawdza się na gorący silnik. Podciśnienie jeszcze wzrośnie, silnik musi się dotrzeć.
turzol Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Jurek lipy nie odstawia Jeżeli masz w planach autem pośmigać jeszcze pare lat to wg mnie zrobiłeś słusznie decydując się na kape.
xsebo1 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Świetna robota, jest dobry i szybki wdg moich mechaników. Syn ironicznie żartował że nie znają się na kalendarzu Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Dajmon Opublikowano 9 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2017 Cześć. Dzisiaj dosłownie przed niespełna godziną, wyjechałem z garażu Jurka. Podłączone mam wszystko, nawet instalację LPG. LPG działa i silnik przełącza się w te i z powrotem - krótkie sprawdzenie przełączania. Wszystko sprawdzone. Przejechaliśmy wspólnie razem kilka km (wiadomo, na PB) z laptopem i Vagiem na kolanach pasażera. Oczywiście "waskivw" prześledził podczas drogi kilka ważnych parametrów z jego punktu widzenia. Wszystko jak należy. Ja przekonałem się, że w tym silniku drzemie nie odkryta przeze mnie do tej pory moc. Nowe sprzęgło jest tak miękkie, że niemowlę mogłoby je naciskać i tak delikatne, że działa podobno jak w Audi. Po powrocie na garaż prześwietlony został ponownie silnik latarką, czy gdzieś nie pojawiły się wycieki oleju i innych płynów. Wszędzie sucho. Jestem bardzo zadowolony. Teraz mam za zadanie pojeździć około 1tys. km na Pb95 i na wlanym oleju 10W40 LiquliMoli po czym przejdziemy na olej 5W/40 LiquliMoli. Będę jeździł i robił kilometry, będę pisał co i jak.
Gość Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 (edytowane) Ja przekonałem się, że w tym silniku drzemie nie odkryta przeze mnie do tej pory moc. że na sportaudi chłopaki jeszcze tego nie rozkminili Edytowane 9 Stycznia 2017 przez uszol
xsebo1 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opuść wątek człowieku.... Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 (edytowane) ...i na wlanym oleju 10W40 LiquliMoli po czym przejdziemy na olej 5W/40 LiquliMoli. Będę jeździł i robił kilometry, będę pisał co i jak. Po co wlales 10W40 ? Trzeba było od razu 5W40. Jakiego LMa chcesz teraz wlać? Edytowane 9 Stycznia 2017 przez Dev
kaman5151 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Uważam że wątek jest godny podpięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się