k232 Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Nic tylko wsiadać i jechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 o zużycie silnika też chodzi, dlatego ja zalewam cerateca z liqui moly no i dodatkowo mam ten podgrzewacz przed reduktorem, im szybciej łapie temp tym zdrowiej dla neigo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian.gawin Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Ja mialem w b7 1.8 t bfb instalacje brc i zalaczala sie od 50 st ok 3km jazdy.gazownik nie zalecal zmniejszania st zalaczania gazu ,powiedział gaz lubi ciepło [emoji3]Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helga Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Dnia 11.02.2017 o 18:57, krystian.gawin napisał: Ja mialem w b7 1.8 t bfb instalacje brc i zalaczala sie od 50 st ok 3km jazdy.gazownik nie zalecal zmniejszania st zalaczania gazu ,powiedział gaz lubi ciepło Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka 50c to lekka przesada,pewnie coś nie bardzo gazownik kumaty,temperatura 30c to jest nie niska nie wysoka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian.gawin Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 35 st to minimum jakie szło na mojej instalacji brc ustawić Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helga Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 23 minuty temu, krystian.gawin napisał: 35 st to minimum jakie szło na mojej instalacji brc ustawić Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Ok,bo to brc,jakoś mi umkło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger18sx Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 U mnie w pasku 18t reduktor acr01 red + baracudy ustawiłem sobie temperaturę na te 26 stopni i jest dobrze bo jezdzę tak już 4 lata. W zimie przełącza się po 1,5 km. W a4 z instalką brc s 24 ustawiłem na te 28 st i trzeba zimą zrobić około 2 km ażeby jechać na lpg.Tyle że w pasku zasilanie reduktora jest równoległe a w a4 szeregowo. Obniżenie temperatury za nisko tez jest uciążliwe w lecie bo auto w gorące dni po kilku godzinach postoju przełącza się odrazu na lpg co nie jest za fajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aiwer Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 (edytowane) A4 1.8T AVJ, reuktor KME Silver, wtryski baracudy, stag 300 - przełącza się na gaz po 1 km, temperatura przełączenia 36st. Dzisaj rano było poniżez 10st. Wsiadam, odpalam, zapinam pasy, podłaczam kamerkę, układam d*pę na fotelu i jadę. Oczywiście nie kręce go 4tys jak jest zimny. Biegi zmieniam między 2,5 a 3tys obr. Jak się nagrzeje to już jeżdze normalnie Edytowane 14 Kwietnia 2017 przez aiwer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się