WaleryzMoldawii Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Witam. Mam taka sytuacje: 285 k przebiegu i silnik (a moze turbo) zaczal pochlaniac olej. Rano jak odpalam na zimnym silniku trochę kopci, dym śmierdzący niebaski,- przestae po kilku sekundakh. Auto dobrze sie zbiera, nie ma spadku mocy. Turbo oryginał jeszcze, od nowości, czysta, nie ma żadnych wycieków. Przy ostatnej wymianie, jak odłączyłem wąż od IC z lewej strony wylalo sie za duzo oleju (Valvo 5-40), olej sie leje ciurkiem. Uważam ze wina może byc turbo. No i co teraz? Kupić turbo czy dać to do regeneracji? Z regeneracją róznie bywa. A jak tak to zdecidowalem sie na zakup uzytej turbosprzenzarki z przebigem do 100 000 z Britanii. No i teraz moje do was pytanie: Na jakie auta warto uwazac? mlodsze od mojego z 2003 roku. Jasne ze najlepiej szukać tych z ostatniego rzutu. Na jake auta, (Superby, Seaty i t.d.) jakich rocznikow byli montowane takie same turbo? Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam.
Musashi Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Jakie masz zużycie oleju na 10000 km?
WaleryzMoldawii Opublikowano 14 Lutego 2017 Autor Opublikowano 14 Lutego 2017 1l na 1000km. czyli 10 na 10000 by bylo. To sie rozpoczalo nie dawno, - nie nalatalem tyle km,
Musashi Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 dużo. Kupując używaną turbinę, bierz pod uwagę możliwość trafienia na uszkodzoną i koszty zwrotu. Jeżeli regeneracja tylko w sprawdzonym miejscu.
kamil-vag Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 038 145 702J lub 038 145 702N (nowsza) Tylko A4, A6, Passat - z silnikiem AVF/AWX
WaleryzMoldawii Opublikowano 14 Lutego 2017 Autor Opublikowano 14 Lutego 2017 Dzekue. Z innych aut to nie pasuja? Skoda superb poszla do demontazu, przebieg to 70 000km. Zawartość dodana 1 minute later 4 godziny temu, Musashi napisał: sprawdzonym miejscu. niestety, u nas nie ma takich miejsc.
Musashi Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 6 minut temu, WaleryzMoldawii napisał: Skoda superb poszla do demontazu, przebieg to 70 000km. w superbie jest silnik poprzeczny, turbina jest zintegrowana z kolektorem wydechowym.
WaleryzMoldawii Opublikowano 14 Lutego 2017 Autor Opublikowano 14 Lutego 2017 5 godzin temu, kamil-vag napisał: Tylko A4, A6, Passat z jakich lat? ta jak u mnie, - 2003, czy sa mlodsze roczniki?
kamil-vag Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 Silnik AVF i AWX chyba 2001-2004 były...
MemberA4 Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 Przecież SuperB 1 to wiekszy pasek b5fl i tez ma AWXa pod maską tylko nie wiem jak z AVF ale chyba też. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Musashi Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 Myślałem o nowszych superbach, tymbardziej ze rozbierane auto ma przebieg 70000km i mało prawdopodobne aby miało 10 lat i więcej. Turbiny pasują też od silników BSS i BWW. kod silnika jest ważny. wychodziły do 2008 roku.
kamil-vag Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 Dobra więc to jest tak: 038 145 702 J Audi A4 B6 do 2005 - Silnik 1.9 TDI AVF/AWX/ Audi A6 C5 do 2004 - Silnik 1.9 TDI AVF/AWX/ Passat B5 FL do 2005 - Silnik 2.0 TDI BGW/BHW 038 145 702 N Audi A4 B7 - do 2008 - Silnik 2.0 TDI BNA/BLB/BPW Audi A6 C6 - do 2008 Silnik 2.0 TDI BLB/BNA Skoda Superb - do 2008 Silnik 1.9 TDI AVF/AWX i 2.0 TDI BSS/BWW 038 145 702 NX - wkładana jako część serwisowa po 2008r. 1
WaleryzMoldawii Opublikowano 15 Lutego 2017 Autor Opublikowano 15 Lutego 2017 Dzekue! super! Na taka odpowedz czekalem!
Musashi Opublikowano 15 Lutego 2017 Opublikowano 15 Lutego 2017 Ponieważ kolektor wydechowy i rurki olejowe są identyczne, powinny też pasować z A4/A6 BRE,BRF,BVG 2006-2008 rok. 03G145702K i KX.
WaleryzMoldawii Opublikowano 15 Lutego 2017 Autor Opublikowano 15 Lutego 2017 Dzekue bardzo! w tej chwili akkurat takich nie ma, wienc mam czas pomyszlec na ten temat. Оczywiście z waszą pomocą. Sprawa est taka: jak zawsze, istnieje różnica poglądów medzy forum a mechanikami, - ten ostatni mówi ze turbo nie ma nic do rzeczy i muszemy robic kapitalny remont silnika. Czyli, turbo rzuca w IC tyle oleju ile wyrzuca sam silnik. Co wy na to?
Musashi Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Jeżeli silnik gubi, olej trafia w wydech, jeżeli turbo gubi, olej trafia do silnika i w wydech. Co do remontu. Należy pomierzyć kompresję. Jeżeli silnik zużywa olej poprzez zużyte pierścienie i gładzie cylindrowe, wyjdzie na pomiarze. W takim przypadku remont jest nieopłacalny, ponieważ raz duży koszt, a dwa, i to o wiele ważniejsze, musi być wykonany przez fachowca, a skoro u Was nie ma sensownych warsztatów regenerujących turbiny, sądzę, że porządnym mechanikiem może być problem podobny. Źle wykonany remont odbije się czkawką, w postaci problemów różnych a dwa wydaną dużą kasą. Sensowniej w takim przypadku upolować używany silnik. Natomiast inną przyczyną zużycia oleju, przez silnik, nie turbinę, mogą być również uszczelniacze zaworów. Potrafią gubić pokaźne ilości. objaw identyczny jak w przypadku powyższym, jednak kompresja będzie prawidłowa. Skoro wylałeś dużo oleju z dolotu, raczej skłaniałbym się do upatrywania turbo jako winowajcy.
turzol Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Panowie to mi podejdzie do AVF bo nie mogę dojść z numerami do ładu. Jak dobrze pamiętam na mojej była tabliczka Made in Romania a ta klepnięta przez Włochów, ale nr nie pamiętam.
Tajfun211 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Podejdzie ja montowałem taką samą w BKE i musiałem dać przejściówkę do AWX/AVF podchodzi P&P:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się