grzes86 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 witam posiadam audi a4 rok 1996 1.9 tdi i mam problem z paskiem rozrzadu poniewaz przeciera sie i traci z szerokosci i od gory sa same luski jakby sie miał za chwile urwac ! pomozcie nie wiem co robic
grabson765 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 odpowiedz moze byc tylko jedna taka jak kolegi wyzej
Flyer Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Rozwinę - oczywiscie nie mowilem o samym pasku i jakiejs rolce... mechanik musi znalezc przyczyne czemu pasek wyciera sie.
DeeJay_Kill Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 rolka napinacza, rolka prowadząca, pasek, do tego kontrola kół zębatych pompy wtryskowej i wałka rozrządu. Cudów nie ma - trzeba zdjąć przód i zmienić wszystko, co podejrzane, bo chyba nie chciałbyś, żeby silniczek "strzelił" kilkaset kilometrów od domu...
_Solar_ Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 bo chyba nie chciałbyś, żeby silniczek "strzelił" kilkaset kilometrów od domu... jak Ci trzasnie to motor do remontu lub drugi a remont silnika bedzie nawet 5x droższy od wymiany rozrządu.Jedz do mechanika i wymieniaj czym prędzej rozrząd
Pawlo 2004 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Kolega grzes86 chyba niewie, ze jak pasek się zerwie to z 5 tys musi szykować. Co za ludzie
kyluck Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 kolego nawet nie jezdzij nigdzie tym autem scholuj je do mechanika i to jak najszybciej
Narcyz 35 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Dokładnie ja nawet bym go nie odpalał w tym stanie. Kolega niedawno w golfie miał do wymiany pasek bo nie wiedział kiedy wymieniany był. Kupił co trzeba i jechał do garażu szwagra na wymianę ( max 400m ) . Nie wiem czy ktoś uwierzy czy nie ,ale 10 metrów przed garażem się zerwał i remont głowicy doszedł
_Solar_ Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 na pasek rozrządu trzeba szczególnie uważać,u mnie był przypadek ze jak pojechałem wymienic do znajomego rozrząd to pokazał mi ze już pasek sie naderwał troszkę,i jak bym nie w pore przyjecał do niego na wymiane rozrządu to czekał by mnie remont silnika.
grzes1150 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 witam posiadam audi a4 rok 1996 1.9 tdi i mam problem z paskiem rozrzadu poniewaz przeciera sie i traci z szerokosci i od gory sa same luski jakby sie miał za chwile urwac ! pomozcie nie wiem co robic Po co w ogóle takie durne pytania!!! Nie dawno był podobny temat więc Temat z przestrogą też był. Odpowiedź jest tylko jedna: nie odpalać, odstawić do mechanika, wymienić kompletny rozrząd.
Musashi Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 mechanicy moga spac spokojnie. nie zgina z glodu
grabson765 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 mechanicy moga spac spokojnie. nie zgina z glodu
piotrsob1 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Nie napisałeś Kolego czy rozrząd już robiłeś wcześniej i ewentualnie co wymieniałeś, z tego co opisałeś to oś obrotu któregoś z elementów po którym chodzi pasek nie jest równoległa do pozostałych i pasek się zsuwa. Bezapelacyjnie pasek do wymiany i element który powoduje problem, szczególnie trzeba się przyjżeć rolce prowadzącej, napinającej i pompie wody. jeżeli paska ubywa od strony osłony rozrządu to obejżał bym też dokładnie w/w osłonę, być może jes zniekształcona lub nieprawidłowo zamontowana i to ona piłuje pasek. Kiedyś w identycznym motorze byłem o włos od katastrofy, 15 kkm po wymianie kompletnego rozrządu wysypała mi się i to dosłownie rolka prowadząca. Dobrze że stało się to na krótkiej trasie, jak podjechałem pod bramę i usłyszałem młockarnie zamiast silnika,to mi się wlosy zjeżyły . Po odchyleniu górnej części osłony zobaczyłem rolkę w kolorze fioletowym, bez kulek i uszczelniaczy i pasek przypominający "firankę" . Części kupowałem w IC, ale paragonu nie zachowałem .Co prawda nie patrzyłem też swojemu mechanikowi na ręce podzczas wymiany, być może on coś z części "zaoszczędził". Tak że od tego momentu lubię sobie co jakiś czas dokładnie posłuchać motorówki, a przy okazji przeglądów zaglądam do rozrządu, licho nie śpi. Ale wracając do sedna , jeżeli rozrządu nie robiłeś to go wymień kompletny łącznie z pompą wody, najlepiej u mechaniora który kupi także wszystkie graty i wystawi pisemną gwarancję na całość. Jeżeli to solidna firma to myślę że nie będzie z tym problemu :gwizdanie: . P.S. Wydaje mi się że AVG wychodziły dopiero po lifcie w końcu 1999r. ale pewny nie jestem.
eneron Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 witam posiadam audi a4 rok 1996 1.9 tdi i mam problem z paskiem rozrzadu poniewaz przeciera sie i traci z szerokosci i od gory sa same luski jakby sie miał za chwile urwac ! pomozcie nie wiem co robic Jak Ci się zaświeci rezerwa to też napiszesz o tym i zapytasz się co robić??
KrzyHo Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 witam posiadam audi a4 rok 1996 1.9 tdi i mam problem z paskiem rozrzadu poniewaz przeciera sie i traci z szerokosci i od gory sa same luski jakby sie miał za chwile urwac ! pomozcie nie wiem co robic Jak Ci się zaświeci rezerwa to też napiszesz o tym i zapytasz się co robić?? To już jest trochę chamskie, jak masz tak pisać to nie pisz wcale. Chłopak nawet nie powiedział czy miał wymieniany rozrząd, a wy się od razu czepiacie. Trzeba rozebrać przód i dokładnie sprawdzić wszystkie rolki, koła zębate, pompę wody i osłony. Pasek Ci się łuszczy na powierzchni?? Czy boki paska są zjechane?? Jeździć z tym nie za bardzo można, jak najszybciej pojedź do dobrego mechanika niech wszystko posprawdza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się