Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wiecznie zakurzony RS4 B8 Ibis White Rock Black


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie lubię jak mnie coś zaskakuje (kto lubi?), a już na pewno nie diagnosta na stacji podczas próby dostania tablic eksportowych:

image.php?di=F0BW

:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

O! ...taki ze mnie kierowca... wiedziałem, że koła są w tragicznym stanie, ale przy przeglądzie (sierpień) jeszcze nie było aż takiego dramatu... dwie wycieczki w góry, 2000km później przednia prawa opona do totalnej kasacji... Jeszcze nigdy tak opon nie dojechałem. Teraz ogólnie problem mam... bo będę musiał w Polsce lawetą do wulkanizatora i na przegląd pojechać, bo auto będzie bez tablic...

Jak się rejestruje takie auta w Polsce w 2018 roku (ostatnie auto rejestrowałem w 2003 więc pytam, bo jednak mogło się coś zmienić)? Przegląd jest przed rejestracją czy po? Czy mamy obowiązek jazdy na zimówkach? bo nie planuje zimówek kupować, bo auto tylko będzie rejestrowane a nie jeżdżone (a to będzie styczeń jednak). Czy w ogóle wstrzymać się z rejestracją do wiosny? Czy mogę ubezpieczyć taki samochód jak nie ma tablic jeszcze? Czy muszę? :P Jest tu jakiś obeznany w temacie "ściągania" i rejestracji aut?

Opublikowano

w razie czego po prostu zamów sobie (nawet na allegro) tablice niemieckie z żółtym paskiem ;)

Opublikowano

Przegląd robisz przed zarejestrowaniem, obowiązku posiadania zimówek nie ma. To że się wstrzymasz do wiosny z rejestracją to raczej nic nie zmieni. :wink:

Opublikowano (edytowane)

Za to z ubezpieczeniem szczególnie AC nie zwlekaj. Rs-ki w Polsce są wyjątkowo chodliwe...

Edytowane przez Onyks
Opublikowano

tego się właśnie obawiam :facepalm:

Opublikowano

Nie wiem kto by kradł rs'a, teraz się kradnie auta głównie na części? rs4 niezwykle niepopularna.

Nie wiem jak w 2108r. ja 3 lata temu miałem 2 warianty:

1. idziesz po próbne, musisz kupić OC na próbne, na próbnych jedziesz na przegląd, po przeglądzie jedziesz z kartką z przeglądu, oc do rej na normalne tablice, i robisz cesie polisy oc na nowe blachy

2. jedziesz lawetą na przegląd, i wtedy z podbitym przeglądem rejestrujesz fure, a no i co musi być to OC trzeba wykupić w tym samym dniu co rejestracja. 

Opublikowano

Żeby kraść auta na części trzeba mieć czym.. RS-y nadają się do tego niestety idealnie.

Opublikowano
W dniu 11/27/2017 o 21:31, senk napisał:

2. jedziesz lawetą na przegląd, i wtedy z podbitym przeglądem rejestrujesz fure, a no i co musi być to OC trzeba wykupić w tym samym dniu co rejestracja. 

tja... a co oni mi podbiją? :P przecie ja dowodu nie mam... i już czuję nosem, że będzie z tym problem. Bo mi zabrali oryginalną kartę rejestracyjną.

jedzie transportem ubezpieczony drzwi do drzwi, więc raczej nie powinienem się martwić... ale zrobiłem pełną dokumentację zdjęciową.

Ostatnie foty pod domem:

image.php?dm=B9XO image.php?dm=ETMP

BTW @senk, zobacz jaki bliźniak: otomoto.

 

 

Opublikowano

Życzę Ci aby doczłapał się bez najmniejszej ryski :wink:

Ile transport będzie trwał ? 

Opublikowano
38 minut temu, Norbas napisał:

Ile transport będzie trwał ? 

Jeszcze postoi w porcie, w oczekiwaniu na swoją kolej... W morzu do końca stycznia. A później jeszcze papiery... opiszę jak skończę ;)

Opublikowano
4 godziny temu, was002 napisał:

tja... a co oni mi podbiją? :P

zaświadczenie o pozytywnym przejściu przeglądu ;)

Opublikowano
5 godzin temu, was002 napisał:

tja... a co oni mi podbiją? :P przecie ja dowodu nie mam... i już czuję nosem, że będzie z tym problem. Bo mi zabrali oryginalną kartę rejestracyjną.

jedzie transportem ubezpieczony drzwi do drzwi, więc raczej nie powinienem się martwić... ale zrobiłem pełną dokumentację zdjęciową.

 

 

Sprawa się rozchodzi o to czy masz arabską tabliczkę znamionową czy nie (audi podobno czasami ma dwie arabską i EU). Jak masz europejską to Ci zrobią na stacji diagnostycznej normalne badanie przed 1 rejestracją i nigdzie nie wbiją tylko wystawiają dokument z którym idziesz rejestrować.  Jak masz tabliczkę arabską to musisz iść do urzędu tam gdzie się rejestruje furę i oni Ci mogą wydać zamienną tabliczkę znamionową i próbne blachy i z tym jedziesz na przegląd. 

Opublikowano

w ostatniej chwili opony kupiłem... albo jakąś nieoczekiwaną promocję trafiłem, bo tydzień później już 250PLN droższe za sztukę... WOW!

pytanie: czy w Waszych A4 też są "papierowe" nadkola? U mnie takie jakby z tektury, takie "włochate"... wydaje mi się, że jak to zobaczy wodę czy śnieg, to nasiąknie i będzie syf... ale że auto w życiu wody nie widziało, to pytam :P Może audi tak ma?

Opublikowano
2 godziny temu, was002 napisał:

w ostatniej chwili opony kupiłem... albo jakąś nieoczekiwaną promocję trafiłem, bo tydzień później już 250PLN droższe za sztukę... WOW!

pytanie: czy w Waszych A4 też są "papierowe" nadkola? U mnie takie jakby z tektury, takie "włochate"... wydaje mi się, że jak to zobaczy wodę czy śnieg, to nasiąknie i będzie syf... ale że auto w życiu wody nie widziało, to pytam :P Może audi tak ma?

w przedliftach były szmaciane nadkola, polift ma plastikowe. Dają radę i te i te :) 

Opublikowano
51 minut temu, l.e.s.t.e.r napisał:

w przedliftach były szmaciane nadkola, polift ma plastikowe. Dają radę i te i te

to mam polifta ze szmacianymi?

można podmienić na te z "polifta"? :P

Opublikowano
3 godziny temu, was002 napisał:

w ostatniej chwili opony kupiłem... albo jakąś nieoczekiwaną promocję trafiłem, bo tydzień później już 250PLN droższe za sztukę... WOW!

pytanie: czy w Waszych A4 też są "papierowe" nadkola? U mnie takie jakby z tektury, takie "włochate"... wydaje mi się, że jak to zobaczy wodę czy śnieg, to nasiąknie i będzie syf... ale że auto w życiu wody nie widziało, to pytam :P Może audi tak ma?

nie mam jakichś zdjęć już ciemno, ale u mnie to wygląda +/- tak.

 

 

IMG_3661.jpg

Opublikowano

czyli nie ma dramatu, ok... dzięki!

Opublikowano

Też mam te szmaty i dają rade Mieszkam w UK i syf na drodze niemiłosierny.

Karcher załatwia sprawę.

Opublikowano

Witam spodobała mi się twoja maszyna ! Przyglądam się temu tematowi od Twojego opisu 

GCC i problemów z licznikiem .

Interesuje mnie ogólny zakres zmian GCC & UE .

Ewentualna konieczność przeróbek i dostosowania do EU

I co z przeglądem ?

 

 

 

 

 

Opublikowano
10 godzin temu, Nord5 napisał:

Interesuje mnie ogólny zakres zmian GCC & UE .

ogólnie nie ma za dużych - niektóre auta mają 2x grubszą chłodnicę i większe cewki (w amerykańskich autach nazywa się to "towing package"), bo jednak temperatury są spore latem. No i ten piszczący przy 120km/h licznik. Podejrzewam też że kompresor od klimy jest większy, bo jednak można wsiąść do nagrzanego auta i w ciągu kilku minut jest już w środku zima... Nie ma standardu odnośnie świateł (czerwone kierunki czy pomarańczowe - na ulicach jest wszystko), ani lusterek - akurat w Audi miałem "amerykańskie" (płaskie) lusterko od strony, czyli strach jeździć...

A poza tym planowane postarzanie produktów jak wszędzie - kto to słyszał, żeby do silnika, który pracuje w temperaturach takich jak tu lać w ASO 5W30? :/ To nawet debil po przestudiowaniu etykiety zada pytanie "ale dlaczego?".

Z przeglądem nie powinno być problemu, auto ma normalny VIN i tabliczkę znamionową w dwóch językach - planuję w poniedziałek to potwierdzić ;) Póki co na dubajskich blachach jeżdżę (parkuję, właściwie, bo pogoda nie zachęca).

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...