Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moje logi do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zrobiłem dziś ponad 200km i check nie pali i odczulem tyle że jest troszkę słabszy niż na starych sondach na których check się palił. Ok zrobię jutro logi tych grup. 

Opublikowano

Na BP tragedia, ubogo na maxa (25% górna granica korekty ECU), sprawdź filtr i ciśnienie paliwa, na LPG w miarę dobrze, chodź mogło by być lepiej, masz wypadanie zapłonów (grupa 20), do sprawdzenia świecę i cewki,  turbo wstaje w miarę dobrze choć mogło by z 200 obrotów wcześniej, masz katalizator? Widać po doładowaniu, że ktoś grzebał w sofcie, jednak po przepływce widać, że auto ma mniej koni niż seria, u ciebie przepływ to góra 152g/s, gdzie seria powinna dobić do ok 160g/s, do sprawdzenia przepływka. Zaloguj 003+020 na LPG

Opublikowano

Zmień tunera bo ten Cię oszukuje, do tego seria i diagnostyka auta porządna.

Opublikowano (edytowane)

No tak ale dlaczego przed zmiana sond bylo 167 g/s? Kata nie mam tak jak juz pisałem. Świecę wymieniane z tydzien temu na ngk pfr7q. A sondy sa teraz dobre? Co do tunera to chyba pojade kiedyś jeszcze raz do innego bo widac ze nawet serii teraz nie mam.

Edytowane przez Mateusz Wiśniewski
Opublikowano
11 godzin temu, kaman5151 napisał:

 

Dodatkowo zobacz ile masz w 032 po przejechaniu z 20km

032 dynamiczny czy statyczny?

Opublikowano

W grupie 32 masz korekty długoterminowe (2 wartości)wystarczy spisać i podać  

Opublikowano

Muszę wymienić filtr powietrza bo pełno syfu. Co myslicie o tym filtrze? Oczywiście znajdę odpowiedni do mojego auta. http://allegro.pl/sportowy-filtr-powietrza-leon-cupra-1-8t-simota-i6791246763.html filtr paliwa mialem juz dawno kupiony ale nie mogę odczepic jednego przewodu i dałem sobie z nim spokoj. Do przeplywki zaglądałem wygląda na czystą. Troche ja popsikalem jakimś preparatem do czyszczenia elektroniki. Logi zrobię po wymianie filtra. Dzięki w ogóle za cierpliwość do mnie :hi:

Opublikowano

Kup zwykły markowy. Te pseudo sportowe wkładki nic nie dają prócz może trochę innego dźwięku... Były robione testy i na takiej wkładce silnik miał mniej mocy niż na standardowym.

Opublikowano

Ja mam standardowy filtr z KNECHTa i nie narzekam.

Opublikowano

Ok dzięki. Filterek zamowie i zrobię logi. Wczoraj na próbę przejechałem się do odcinki na trójce na gazie i nic mi nie przerwalo to może sporadycznie wystąpiły błędy wypadania zaplonu?

Opublikowano

wymieniłem filtr powietrza i zrobiłem logi mass flow znowu spada jak dobrze widzę to jest ok 148g/s. na benzynie i gazie tak samo.:kwasny: Ale ocencie sami :) Tym razem jak robiłem logi nie było błędów wypadania zapłonu. na kanale 032 po przejechaniu ok 10km w obu rubrykach bylo po 0%
LPG
http://vaglog.pl/log-003_020_ze3f7.html
http://vaglog.pl/log-014_015_016_nr9t6I.html
http://vaglog.pl/log-115_118_rGuN3.html (coś mi przerwało ale chociaż może stwierdzicie czy dobrze wstaję turbo) 
PB

http://vaglog.pl/log-014_015_016_eoHvNWk.html
http://vaglog.pl/log-003_020_796TpBN.html
 

Opublikowano

Wrzuć 002+033 na BP i LPG

Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wymień przeplywosciomierz, zaniza ci wartości, przez to masz korekty na ubogo (25%)

Opublikowano

Niestety tylko oryginał musisz zastosować . Zmieniki to loteria 

Opublikowano

To czeka mnie spory wydatek. No dzięki chłopacy odezwę się z logami jak to wszystko wygląda. :hi:

Opublikowano

Najlepiej jakbyś od kogoś miał na podmianke i sprawdził czy będzie ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...