Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B9 Fellows


sowiq

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, wuPiotrek napisał:

@Muskel1 daj jakąś recenzję tego urządzenia jak już zdążysz się zapoznac, sam nad tym myślałem 

:wink::thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.02.2022 o 23:34, RaV22K napisał:

Tak z ciekawości czy ktoś się już przymierzał do przerobienia swojej B9 na B9.5 z przodu, lampy, maska, zderzak błotniki ? (Jak w B8) Wiadomo ze drzwi maja inne przetłoczenie. Ale ciekaw jestem czy to się ze sobą schodzi i pasuje do siebie  :)

Prędzej bym widział jak ktoś przerabia polifta na przedlifta bo przedlift ma dużo ładniejszy wzór lamo i brak fake wlotu pod maską 

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Cernold napisał:

Prędzej bym widział jak ktoś przerabia polifta na przedlifta bo przedlift ma dużo ładniejszy wzór lamo i brak fake wlotu pod maską 

 

 

Kwestia gustu, ale muszę przyznać, że przód w przedlifcie jest bardziej zadziorny ; ) Natomiast tył, to polift rządzi. No i ten podwójny wydech bez fejków (w benzynie). Zresztą są tu na forum zmiany tyłu na polift.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w polifcie nie wszystko co nowsze jest lepsze, ze względu na oszczędności obcięli oświetlenie ambiente:rolleyes:

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W miejscu gdzie w przedlifcie świeciło rgb w polifcie świeci biały led, w przestrzeni nóg chyba. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Muskel1 napisał:

W miejscu gdzie w przedlifcie świeciło rgb w polifcie świeci biały led, w przestrzeni nóg chyba. 

Tak, masz rację. Tego nie można zmienić. Poza tym, w ustawieniu na max świeci bardzo słabo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, black70 napisał:

Kwestia gustu, ale muszę przyznać, że przód w przedlifcie jest bardziej zadziorny ; ) Natomiast tył, to polift rządzi. No i ten podwójny wydech bez fejków (w benzynie). Zresztą są tu na forum zmiany tyłu na polift.

Nigdy nie zamienię moich klasycznych dwóch rurek na wersję polift :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się waham od dłuższego czasu. Z jednej strony w białej i niebieskiej budzie bardzo podoba mi się dyfuzor polift (taki jak jest wrzucony na forum, z ramką chrom), z drugiej strony jak widzę czarnego avanta z tym dyfuzorem to nie jestem do końca przekonany. Ale zawsze to odmładza trochę samochód i chyba jednak zrobię to u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, wuPiotrek napisał:

A ja się waham od dłuższego czasu. Z jednej strony w białej i niebieskiej budzie bardzo podoba mi się dyfuzor polift (taki jak jest wrzucony na forum, z ramką chrom), z drugiej strony jak widzę czarnego avanta z tym dyfuzorem to nie jestem do końca przekonany. Ale zawsze to odmładza trochę samochód i chyba jednak zrobię to u siebie.

Zrób, to dobrze wygląda. Ja mam już wszystkie potrzebne części, w przyszłym tygodniu może znajdę chwilę, dyfuzor na żywo wygląda dużo lepiej niż na zdjęciach:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, dzisiaj wyświetliło mi się ostrzeżenie "Ubytek ciśnienia - proszę sprawdzić ciśnienie we wszystkich oponach i zapisać w MMI" (brak TPMS). Po sprawdzeniu wyszło w przednich 2.5 bar, w tylnych 2.2 i 2.3 bar - według naklejki na drzwiach wszystkie wartości w normie. Wyrównałem tylne do 2.3 i zapisałem, przejechałem z 20km i brak ostrzeżenia.

Czy to normalne, że takie ostrzeżenie pojawia się przy prawidłowych ciśnieniach? Miałem jedną przygodę i przetarłem oponę z boku o krawężnik (odszedł kawałek gumy), ale to było 1kkm temu i wulkanizator potwierdził, że to tylko uszkodzenie kosmetyczne.

Edytowane przez sosim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzies masz ubytek, musisz sprawdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś przechodził z tylnych świateł żarówki na led? Dodałem dodatkowe okablowanie, zmieniłem kostki, podłączyłem światła. Wgrałem kontenery danych BCM2 dla avant lhd led eu poprzez VCP. Mam BCM2 8W0907064EC, logikę wgrywałem z *BC, *AA, *AL i na wszystkich jest to samo zachowanie. Ledy  po pierwszym poprawnym wgraniu danych świecą tak jak powinny, bez błędów na desce,  lecz nie działa dynamika kierunków. BCM2 ma odpowiedni PIN (były takie bez tego pinu 11 na czarnej wtyczce). Specjalna procedura w VCP dotycząca BCM2 i świateł nie łączy się ze sterownikiem (ale to podobno spotykana sytuacja).

Jakieś wskazówki? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, sosim napisał:

Czy to normalne, że takie ostrzeżenie pojawia się przy prawidłowych ciśnieniach?

Też miałem raz taki komunikat (po przejechaniu 40.000km; obecnie mam ok. 60.000km). Dopompowałem, zresetowałem ustawienie i po problemie. Gdy nie resetujemy ustawienia w komputerze przy każdym pompowaniu, to z czasem różnice w rzeczywistym ciśnieniu opony, a wartością zapisaną w komputerze mogą się pojawić. Szczególnie w okresach dużych skoków temperatur.

Musisz sprawdzić po większym przebiegu (np. 100km), czy komunikat znów się pojawi lub, czy pojawi się, gdy zostawisz auto na dłuższy czas na postoju (np. tydzień). Jeśli komunikatu nie będzie, to myślę, że nie ma się czym przejmować.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie może ktoś jakie dystanse trzeba zastosować przy feldze  19 5x112 8.0J , ET49? Będzie o a pasowała do b9?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam pytanie co do felg. avant, kupiłem nowe felgi 18 ori Audi ale okazało się że są prawdopodobnie z A5 - rozmiar to 8.5J ET29 gdzie powinno być ET40. Opony takie jak zaleca producent - 245/40. Wizualnie pasują mi nawet bardziej (mam porównanie 1:1 z samochodem znajomego na tym samym wzorze) - są praktycznie na równo z błotnikiem. Tylko czy nie będzie mi to obcierać jak załaduję więcej do auta? Ktoś jeździł z takim rozmiarem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie dobrze,  zakładaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.  Mam takie pytanie dotyczące wału napędowego a a4 b9.  Jak go rozpiąć bo muszę podporę wymienić? przeglądałem tematy o starszych modelach, tam przeważnie było zabezpieczenie za pomocą takiego pierścienia,  po jego rozchyleniu można było rozłączyć obie połówki.   W B9 tego nie ma,  wał wchodzi w przegub i nie ma widocznego żadnego zabezpieczenia.  Czy może ktoś wie jak do tego się dobrać? Myślałem że   może przegub da się rozebrać,  w końcu pomysły mi się skończyły.  Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Producent nie przewiduje wymiany samej podpory. Wał jako jedna część jest razem z podporą. Ktoś jednak na forum już wymieniał musisz poszukać. 

 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...