Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B9 Fellows


sowiq

Rekomendowane odpowiedzi

Zachęcam ponownie do uzupełniania naszej własnej bazy danych, której stworzenie coś opornie idzie, ze względu na niskie uszestnictwo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ładowarka indukcyjna w b9 przedlift się sprawdza? ładuje dobrze i szybko? myślę czy sobie ją dołożyć czy kupić jakąś matę indukcyjną i wrzucić w podłokietnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.03.2024 o 12:46, wuPiotrek napisał(a):

czy ładowarka indukcyjna w b9 przedlift się sprawdza? ładuje dobrze i szybko? myślę czy sobie ją dołożyć czy kupić jakąś matę indukcyjną i wrzucić w podłokietnik

Zależy jaki telefon. Iphona 14 pro max w kondonie nie idzie naładować bo za duży. Bez kondona nie próbowalem. Z 11Pro max nie było kłopotów z kondonem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko do posiadaczy oryginalnego haka i fabrycznego alarmu.

Czy po zamknięciu samochodu z podłączoną przyczepą, a następnie po odłączeniu wtyczki przyczepy (bez otwieranie samochodu) załącza się alarm? 

Kumpel ma takie zabezpieczenie w arteonie. Ja hak montowałem i kodowałem sam i może czegoś nie ustawiłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.03.2024 o 12:46, wuPiotrek napisał(a):

czy ładowarka indukcyjna w b9 przedlift się sprawdza? ładuje dobrze i szybko? myślę czy sobie ją dołożyć czy kupić jakąś matę indukcyjną i wrzucić w podłokietnik

Mam tą ładowarkę i nie używam. Wg mnie miejsce na telefon jest bezsensu. Jak ciągle wsiadasz i wysiadasz jest to bardzo kłopotliwe. Napewno nie założył bym jej jako dosposazenie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 TFSI 252KM lekkie zapocenie spod górnej pokrywy rozrządu. Dużo roboty, żeby wymienić uszczelkę ? Trzeba rozbierać cały przód jak do rozrządu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, duzy616 napisał(a):

2.0 TFSI 252KM lekkie zapocenie spod górnej pokrywy rozrządu. Dużo roboty, żeby wymienić uszczelkę ? Trzeba rozbierać cały przód jak do rozrządu ?

no trochę jest... tam nie ma "tradycyjnej uszczelki" tylko masa uszczelniająca... 

zakres prac analogiczny do wymiany wałków rozrządu... rozrząd, pompa vacum,

paliwa, cewki, itd... masz może zdjęcie tego "zapocenia" bo duża grupa tych silników

(poprzednich także) boryka się z lekkim "zapoceniem" jak to nazwałeś... w tym właśnie miejscu...

a dokładniej nad turbiną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.03.2024 o 18:50, A4B9 napisał(a):

Mam tą ładowarkę i nie używam. Wg mnie miejsce na telefon jest bezsensu. Jak ciągle wsiadasz i wysiadasz jest to bardzo kłopotliwe. Napewno nie założył bym jej jako dosposazenie 

potwierdzam...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, duzy616 napisał(a):

2.0 TFSI 252KM lekkie zapocenie spod górnej pokrywy rozrządu. Dużo roboty, żeby wymienić uszczelkę ? Trzeba rozbierać cały przód jak do rozrządu ?

 

Miałem to samo, naprawione w ASO na gwarancji. Z tego co kojarzę to procedura przewidywała na to 6 roboczogodzin. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, janusz75 napisał(a):

no trochę jest... tam nie ma "tradycyjnej uszczelki" tylko masa uszczelniająca... 

zakres prac analogiczny do wymiany wałków rozrządu... rozrząd, pompa vacum,

paliwa, cewki, itd... masz może zdjęcie tego "zapocenia" bo duża grupa tych silników

(poprzednich także) boryka się z lekkim "zapoceniem" jak to nazwałeś... w tym właśnie miejscu...

a dokładniej nad turbiną...

Zdjęcia nie mam, chce to auto dopiero kupić. Sprzedający ma to w czwartek naprawiać w Boschu. Zastanawiam się czy nie lepiej zrobić to samemu, wrazie potrzeby zrobić wymianę rozrządu. Przebieg ok. 165 tys. km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, duzy616 napisał(a):

Zdjęcia nie mam, chce to auto dopiero kupić. Sprzedający ma to w czwartek naprawiać w Boschu. Zastanawiam się czy nie lepiej zrobić to samemu, wrazie potrzeby zrobić wymianę rozrządu. Przebieg ok. 165 tys. km

no jeśli jesteś poważnie zainteresowany zakupem... to najlepiej "urwać" co się należy na naprawę

i zrobić to samemu, jeśli oczywiście będzie taka potrzeba... a przy przebiegu 165tyś. warto też zobaczyć

jak ma się rozrząd... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, janusz75 napisał(a):

no jeśli jesteś poważnie zainteresowany zakupem... to najlepiej "urwać" co się należy na naprawę

i zrobić to samemu, jeśli oczywiście będzie taka potrzeba... a przy przebiegu 165tyś. warto też zobaczyć

jak ma się rozrząd... 

Myślę, że to będzie najlepsza opcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to zapocenie to nie jest niby efekt tego, że ktoś kiedyś wlewał olej i mu wylało, a potem pociekło gdzie nie trzeba?:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, wampir napisał(a):

A to zapocenie to nie jest niby efekt tego, że ktoś kiedyś wlewał olej i mu wylało, a potem pociekło gdzie nie trzeba?:)

 

Na moją prośbę Sprzedający był na weryfikacji u mechanika. Stwierdzono wyciek. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może Ktoś udostępnić w PDF instrukcje obsługi A4B9 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...