Shade Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Jeżeli transponder wygląda tak: to ocalał ;-) Kupić obojętnie którego oryginała na allegro, czy to ma być nowy całkiem jeszcze nie programowany?
steve69 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Kupić obojętnie którego oryginała na allegro, czy to ma być nowy całkiem jeszcze nie programowany? Dokupić scyzoryk pracujący na takiej samej częstotliwości jak ten zmiażdżony. Potem, tak jak napisał Wihajster, przełożyć do niego grot, transponder i baterię, oraz zaadoptować/zakodować pilota. -- Pozdrawiam. Sławek
Shade Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Ok dzięki panowie. Dokupić scyzoryk pracujący na takiej samej częstotliwości jak ten zmiażdżony. A skąd bedę wiedział na jakiej częstotliwości tamten pracował?
Wihajster Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Ok dzięki panowie. Dokupić scyzoryk pracujący na takiej samej częstotliwości jak ten zmiażdżony. A skąd bedę wiedział na jakiej częstotliwości tamten pracował? pisze na nim. Kup z takim samym nr
steve69 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 A skąd bedę wiedział na jakiej częstotliwości tamten pracował? Jeśli nie zmieliłeś kluczyka "w drobny mak", to częstotliwość jest nadrukowana we wnętrzu scyzoryka. Są tam różne napisy i m.in. np. coś takiego: 433,92MHz -- Pozdrawiam. Sławek
Shade Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 doszukałem sie jest 433,92 MHz dzięki bardzo
Gość mateoos Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 Panowie, krótkie pytanie. Czy taki kluczyk: http://allegro.pl/item1131037379_audi_obudowa_pilot_kluczyk_grot_klucz_a2_a3_a4_a6.html warty jest grzechu? Kasa niewielka, a nowy pilot by mi się przydał (oryginalny wygląda, jakby pies go zżarł i zwrócił).
radeczek Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 a czy w b6 też tak samo zrobię z pilotem którego kupiłem a jest on używany z a3 2005r ? no bo mam jeden kluczyk a chcę zrobić i drugi na zapas. surówkę juz wyfrezowałem.
zdzis Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Każdy tu mówi o programowaniu pilotów a nie kodowaniu kluczyków, ale może ktoś w temacie. Jakie są u was ceny dorobienia i programowania pigułki wraz z wyciągnięciem kodu??
radeczek Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 majster mówił że zaprogramowanie samego immo to koszt 250. a z pilotem to nie wie czy da się zaprogramować centralny zamek
pablo_9 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Koledzy przeczytałem cały temat i nie odnalazłem jednoznacznej odpowiedzi na moje pytanie tzn. założyłem w drugim aucie alarm (VW golfie IV '98) i do alarmu mam dwa piloty scyzoryki. Oryginalnie do VW mam dwa kluczyki scyzoryki z czego jeden rozwalony bo przekładając grot do pilota od alarmu uszkodziłem pastylkę immo, którą też chciałem przełożyć. Drugi pilot w pełni sprawny i teraz mam pytanie jak mogę i czy w ogóle mogę samodzielnie przy użyciu VAG-a zakodować transponder immo, który bym kupił na allegro i włożył do pilota od alarmu np ten: http://allegro.pl/item1178236410_transponder_megamos_id48_vw_audi_seat_skoda_id48.html i czy on będzie pasował bo wiem, że są dwa rodzaje... Do auta miałem dwa piloty scyzoryki (jeden już uszkodzony) kluczyk portfelowy oraz plastikową zawieszkę na której mam 7-mio znakowy numer.
Wihajster Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Koledzy przeczytałem cały temat i nie odnalazłem jednoznacznej odpowiedzi na moje pytanie tzn. założyłem w drugim aucie alarm (VW golfie IV '98) i do alarmu mam dwa piloty scyzoryki. Oryginalnie do VW mam dwa kluczyki scyzoryki z czego jeden rozwalony bo przekładając grot do pilota od alarmu uszkodziłem pastylkę immo, którą też chciałem przełożyć. Drugi pilot w pełni sprawny i teraz mam pytanie jak mogę i czy w ogóle mogę samodzielnie przy użyciu VAG-a zakodować transponder immo, który bym kupił na allegro i włożył do pilota od alarmu np ten: http://allegro.pl/item1178236410_transponder_megamos_id48_vw_audi_seat_skoda_id48.html i czy on będzie pasował bo wiem, że są dwa rodzaje... Do auta miałem dwa piloty scyzoryki (jeden już uszkodzony) kluczyk portfelowy oraz plastikową zawieszkę na której mam 7-mio znakowy numer. transponder bedzie pasował.Mając kod pin 4-cyfrowy zakodujesz łatwo immo vagiem
pablo_9 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Wihajster mam jeszcze takie pytanie bo piszesz, że kod pin powinien być 4-cyfrowy ja mam taka zawieszkę: zamazałem tylko parę cyfr bo nie wiem czy możne to być gdzieś wykorzystane przez kogoś czy nie. na odwrocie są dwie nalepki z których jedna jest cała biała ale coś tam kiedyś było nadrukowane ale się zmazało. Jeśli te informacje które mam na tej zawieszce będą bezużyteczne w jaki sposób mogę dowiedzieć się jaki jest kod (tylko u gościa który dorabia klucze czy samemu Vag-iem odczytam?!). No i jeszcze jak byś mógł napisać jak przeprowadzić kodowanie immo przy użyciu VAG-a...
Wihajster Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Wihajster mam jeszcze takie pytanie bo piszesz, że kod pin powinien być 4-cyfrowy ja mam taka zawieszkę: zamazałem tylko parę cyfr bo nie wiem czy możne to być gdzieś wykorzystane przez kogoś czy nie. na odwrocie są dwie nalepki z których jedna jest cała biała ale coś tam kiedyś było nadrukowane ale się zmazało. Jeśli te informacje które mam na tej zawieszce będą bezużyteczne w jaki sposób mogę dowiedzieć się jaki jest kod (tylko u gościa który dorabia klucze czy samemu Vag-iem odczytam?!). No i jeszcze jak byś mógł napisać jak przeprowadzić kodowanie immo przy użyciu VAG-a... adaptacja- http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/key-matching-4digit.htmlw vw golf 98 z pewnościa uda sie wyciagnac pin vag tacho
pablo_9 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Wihajster jeszcze mam dwa pytanie: 1. Jak będę kodował ten nowy kluczyk z nowym czystym transponderem to do stacyjki wkładam ori klucz czy ten który chcę dopasować czy wszystkie klucze które mam do auta będę wkładał do stacyjki ? 2. Oryginalnie miałem trzy kluczyki do auta dwa scyzoryki i jeden plastikowy, z czego jeden ori scyzoryk jest do wyrzucenia czyli zostały mi dwa ori i jeden w którym chcę zakodować immo to jaka liczbę kluczy mam wpisać w miejscu gdzie podaje się ile kluczy chce się dopasować: 1 czy 3 które będę miał do auta ?
Wihajster Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Wihajster jeszcze mam dwa pytanie: 1. Jak będę kodował ten nowy kluczyk z nowym czystym transponderem to do stacyjki wkładam ori klucz czy ten który chcę dopasować czy wszystkie klucze które mam do auta będę wkładał do stacyjki ? 2. Oryginalnie miałem trzy kluczyki do auta dwa scyzoryki i jeden plastikowy, z czego jeden ori scyzoryk jest do wyrzucenia czyli zostały mi dwa ori i jeden w którym chcę zakodować immo to jaka liczbę kluczy mam wpisać w miejscu gdzie podaje się ile kluczy chce się dopasować: 1 czy 3 które będę miał do auta ? do stacyjki wkladasz wszystkie klucze po kolei które chcesz aby dzialaly tylko musisz podczas adaptacji wpisac te ilość w tabele
pablo_9 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Dzisiaj próbowałem zakodować immo w nowym kluczyku ale poległem tzn. po wejściu w Instruments i Login i wpisaniu kodu pin poprzedzonego 0xxxx nie przyjmuje mi pinu naklejka z pinem, którą posiadam jest na pewno od tego auta, używam VAG-COM 311-2, kabel KKL na USB... jakieś sugestie Wihajster help
pablo_9 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 4-cyfrowy + 0 na początku , który mam na plastikowej zawieszcze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się