Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gdzie dorobić kluczyk ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeżeli transponder wygląda tak:

trans.jpg

to ocalał ;-)

Kupić obojętnie którego oryginała na allegro, czy to ma być nowy całkiem jeszcze nie programowany?

Opublikowano

tak to transponder

Opublikowano

Kupić obojętnie którego oryginała na allegro, czy to ma być nowy całkiem jeszcze nie programowany?

Dokupić scyzoryk pracujący na takiej samej częstotliwości jak ten zmiażdżony.

Potem, tak jak napisał Wihajster, przełożyć do niego grot, transponder i baterię, oraz zaadoptować/zakodować pilota.

--

Pozdrawiam.

Sławek

Opublikowano

Ok dzięki panowie.

Dokupić scyzoryk pracujący na takiej samej częstotliwości jak ten zmiażdżony.

A skąd bedę wiedział na jakiej częstotliwości tamten pracował?

Opublikowano

Ok dzięki panowie.

Dokupić scyzoryk pracujący na takiej samej częstotliwości jak ten zmiażdżony.

A skąd bedę wiedział na jakiej częstotliwości tamten pracował?

pisze na nim. Kup z takim samym nr
Opublikowano

A skąd bedę wiedział na jakiej częstotliwości tamten pracował?

Jeśli nie zmieliłeś kluczyka "w drobny mak", to częstotliwość jest nadrukowana we wnętrzu scyzoryka.

Są tam różne napisy i m.in. np. coś takiego: 433,92MHz

--

Pozdrawiam.

Sławek

Opublikowano

a czy w b6 też tak samo zrobię z pilotem którego kupiłem a jest on używany z a3 2005r ? no bo mam jeden kluczyk a chcę zrobić i drugi na zapas. surówkę juz wyfrezowałem.

Opublikowano

Każdy tu mówi o programowaniu pilotów a nie kodowaniu kluczyków, ale może ktoś w temacie. Jakie są u was ceny dorobienia i programowania pigułki wraz z wyciągnięciem kodu??

Opublikowano

majster mówił że zaprogramowanie samego immo to koszt 250. a z pilotem to nie wie czy da się zaprogramować centralny zamek

Opublikowano

Koledzy przeczytałem cały temat i nie odnalazłem jednoznacznej odpowiedzi na moje pytanie tzn. założyłem w drugim aucie alarm (VW golfie IV '98) i do alarmu mam dwa piloty scyzoryki. Oryginalnie do VW mam dwa kluczyki scyzoryki z czego jeden rozwalony bo przekładając grot do pilota od alarmu uszkodziłem pastylkę immo, którą też chciałem przełożyć. Drugi pilot w pełni sprawny i teraz mam pytanie jak mogę i czy w ogóle mogę samodzielnie przy użyciu VAG-a zakodować transponder immo, który bym kupił na allegro i włożył do pilota od alarmu np ten: http://allegro.pl/item1178236410_transponder_megamos_id48_vw_audi_seat_skoda_id48.html i czy on będzie pasował bo wiem, że są dwa rodzaje...

Do auta miałem dwa piloty scyzoryki (jeden już uszkodzony) kluczyk portfelowy oraz plastikową zawieszkę na której mam 7-mio znakowy numer.

Opublikowano

Koledzy przeczytałem cały temat i nie odnalazłem jednoznacznej odpowiedzi na moje pytanie tzn. założyłem w drugim aucie alarm (VW golfie IV '98) i do alarmu mam dwa piloty scyzoryki. Oryginalnie do VW mam dwa kluczyki scyzoryki z czego jeden rozwalony bo przekładając grot do pilota od alarmu uszkodziłem pastylkę immo, którą też chciałem przełożyć. Drugi pilot w pełni sprawny i teraz mam pytanie jak mogę i czy w ogóle mogę samodzielnie przy użyciu VAG-a zakodować transponder immo, który bym kupił na allegro i włożył do pilota od alarmu np ten: http://allegro.pl/item1178236410_transponder_megamos_id48_vw_audi_seat_skoda_id48.html i czy on będzie pasował bo wiem, że są dwa rodzaje...

Do auta miałem dwa piloty scyzoryki (jeden już uszkodzony) kluczyk portfelowy oraz plastikową zawieszkę na której mam 7-mio znakowy numer.

transponder bedzie pasował.Mając kod pin 4-cyfrowy zakodujesz łatwo immo vagiem
Opublikowano

Wihajster mam jeszcze takie pytanie bo piszesz, że kod pin powinien być 4-cyfrowy ja mam taka zawieszkę:

Os4ur.jpg

Osjsi.jpg

zamazałem tylko parę cyfr bo nie wiem czy możne to być gdzieś wykorzystane przez kogoś czy nie.

na odwrocie są dwie nalepki z których jedna jest cała biała ale coś tam kiedyś było nadrukowane ale się zmazało.

Jeśli te informacje które mam na tej zawieszce będą bezużyteczne w jaki sposób mogę dowiedzieć się jaki jest kod (tylko u gościa który dorabia klucze czy samemu Vag-iem odczytam?!).

No i jeszcze jak byś mógł napisać jak przeprowadzić kodowanie immo przy użyciu VAG-a...

Opublikowano

Wihajster mam jeszcze takie pytanie bo piszesz, że kod pin powinien być 4-cyfrowy ja mam taka zawieszkę:

Os4ur.jpg

Osjsi.jpg

zamazałem tylko parę cyfr bo nie wiem czy możne to być gdzieś wykorzystane przez kogoś czy nie.

na odwrocie są dwie nalepki z których jedna jest cała biała ale coś tam kiedyś było nadrukowane ale się zmazało.

Jeśli te informacje które mam na tej zawieszce będą bezużyteczne w jaki sposób mogę dowiedzieć się jaki jest kod (tylko u gościa który dorabia klucze czy samemu Vag-iem odczytam?!).

No i jeszcze jak byś mógł napisać jak przeprowadzić kodowanie immo przy użyciu VAG-a...

adaptacja- http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/key-matching-4digit.html

w vw golf 98 z pewnościa uda sie wyciagnac pin vag tacho

Opublikowano

Wihajster jeszcze mam dwa pytanie:

1. Jak będę kodował ten nowy kluczyk z nowym czystym transponderem to do stacyjki wkładam ori klucz czy ten który chcę dopasować czy wszystkie klucze które mam do auta będę wkładał do stacyjki ?

2. Oryginalnie miałem trzy kluczyki do auta dwa scyzoryki i jeden plastikowy, z czego jeden ori scyzoryk jest do wyrzucenia czyli zostały mi dwa ori i jeden w którym chcę zakodować immo to jaka liczbę kluczy mam wpisać w miejscu gdzie podaje się ile kluczy chce się dopasować: 1 czy 3 które będę miał do auta ?

Opublikowano

Wihajster jeszcze mam dwa pytanie:

1. Jak będę kodował ten nowy kluczyk z nowym czystym transponderem to do stacyjki wkładam ori klucz czy ten który chcę dopasować czy wszystkie klucze które mam do auta będę wkładał do stacyjki ?

2. Oryginalnie miałem trzy kluczyki do auta dwa scyzoryki i jeden plastikowy, z czego jeden ori scyzoryk jest do wyrzucenia czyli zostały mi dwa ori i jeden w którym chcę zakodować immo to jaka liczbę kluczy mam wpisać w miejscu gdzie podaje się ile kluczy chce się dopasować: 1 czy 3 które będę miał do auta ?

do stacyjki wkladasz wszystkie klucze po kolei które chcesz aby dzialaly tylko musisz podczas adaptacji wpisac te ilość w tabele
Opublikowano

Dzisiaj próbowałem zakodować immo w nowym kluczyku ale poległem tzn. po wejściu w Instruments i Login i wpisaniu kodu pin poprzedzonego 0xxxx nie przyjmuje mi pinu

hEZ8A.jpg

naklejka z pinem, którą posiadam jest na pewno od tego auta, używam VAG-COM 311-2, kabel KKL na USB...

jakieś sugestie Wihajster help :naughty:

Opublikowano

a jaki login wpisujesz

Opublikowano

4-cyfrowy + 0 na początku , który mam na plastikowej zawieszcze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...