daras21 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Panowie od czego zacząć diagnozować mój bex nie ma mocy hamowałem go i wyszło że ma 145km a powinien mieć 190km błędy jakie mam to 17748 rozrządy sprawdzone przód i łańcuch zgadzają się na znakach i jest 16 oczek na łańcuchu, czujnik położenia wałka wymieniony mam wadliwości jedynie do cewki napinacza bo błąd wywala po agresywnej jeździe jutro zmierzę ciśnienie oleju może się okaże pompa olejowa pada .no i jeszcze wypadanie zapłony losowe i na pierwszym cylindrze cewki zamienione świecę sa okej maja 50 tysięcy ale wyglądają dobrze ,ale błąd nie podąża ani za cewką ani za świecą. znajomy mówi że to wina tego błędu że czujnik halla przez to nie ogarnia i jest wypadanie zapłonu. ciśnienie na cylindrach zmierzone na każdym 10 bar . błędy i na benzynie i gazie .co radzicie sprawdzić od czego taki duży spadek mocy .turbo sprawne dwa miesiące temu zmienione na nowe jeszcze na gwarancji
Galetto Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 35 minut temu, daras21 napisał: Panowie od czego zacząć diagnozować mój bex Od wykonania logów dynamicznych.
daras21 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2017 własnie nie mam vcds i szukam kogoś z poznania a jak nie znajdę to jade w przyszłym tygodniu do warsztatu gdzie hamowałem to mi zrobią ale oni to tac nie do końca ogarnięci . i tez sam sie nie znam na robieniu logów
daras21 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2017 18 minut temu, golfagn napisał: Katy nie zapchane? właśnie nie wiem ale miałem błąd związany z wydajnością kata ale narazi nie ma nic związanego z nim ale najwyżej jutro go wyciągnę i wyczyszczę
majlet Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Co do cewek zapłonowych to próbowałeś tego ???
daras21 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2017 5 minut temu, majlet napisał: Co do cewek zapłonowych to próbowałeś tego ??? mam juz dwie zmienione to nie wiem czy bd się łapał na to
majlet Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 to sobie dokup z allegro jakieś ori żeby się kwalifikowały do wymiany i będziesz mięć komplet nowiutkich za darmo Ja tak zrobiłem u siebie, też miałem jakieś kombinowane to kupiłem na allegro jakies po 15 zł. Wymienili mi na nówki za darmo i śmigam na nowych ;] Dzwoń do aso z nr VIN i Ci powiedzą czy już audi było czy nie
daras21 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2017 1 minutę temu, majlet napisał: to sobie dokup z allegro jakieś ori żeby się kwalifikowały do wymiany i będziesz mięć komplet nowiutkich za darmo Ja tak zrobiłem u siebie, też miałem jakieś kombinowane to kupiłem na allegro jakies po 15 zł. Wymienili mi na nówki za darmo i śmigam na nowych ;] Dzwoń do aso z nr VIN i Ci powiedzą czy już audi było czy nie spróbuje
daras21 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2017 może regulator ciśnienia paliwa jest padnięty co myślicie? kurde ale 45km to naprawdę dużo co to mogło by być takiego, pozostaje mi chyba się tylko udać do tego warsztatu żeby zrobić te logi
cysiek18 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 może regulator ciśnienia paliwa jest padnięty co myślicie? kurde ale 45km to naprawdę dużo co to mogło by być takiego, pozostaje mi chyba się tylko udać do tego warsztatu żeby zrobić te logi A może kup sobie kabel. Taniej wyjdzie niż diagnoza w warsztacie i szybko ci się zwróci. A przyda Ci się na pewno. Ty masz jeszcze b6 to kable tanie jak barszcz.Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
kaman5151 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Racja. Kabel KKL na allegro + do tego VAG COM który jest na forum do pobrania. Szybki tutorial na youtubie i będziesz mógł zrobić logi. Najszybsze wyjście aby zdiagnozować problem.
daras21 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2017 a dokładnie gdzie jest do pobrania vag com na form jestem nowy jeszcze nie ogarniam a tych kabli tez jest od groma
daras21 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2017 ciśnienie oleju sprawdzone jest książkowe na biegu jałowym 1,8 bar, 2 tysiące obrotów 4 bar, 2,5-3 tysiąca 4,5 bara . w tygodniu wyciągnę kata moze jest zapchany . w poniedziałek umówię sie na zrobienie logów i wstawię zobaczymy mam nadzieje że coś wyjdzie e;/
przem8 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 11 godzin temu, daras21 napisał: a dokładnie gdzie jest do pobrania vag com na form jestem nowy jeszcze nie ogarniam a tych kabli tez jest od groma Zacznij od logów, a tak to tylko niepotrzebnie roboty sobie narobisz...
daras21 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2017 Godzinę temu, przem8 napisał: Zacznij od logów, a tak to tylko niepotrzebnie roboty sobie narobisz... i tak chyba zrobię
cysiek18 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 i tak chyba zrobięZrób logi i się zobaczyWysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
daras21 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2017 panowie jakie numery logów zrobić
przem8 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Dynamiczne grupy 115+118, 002+033, 003+020
daras21 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2017 http://vaglog.pl/log-115_118_0Kclg8.html http://vaglog.pl/log-002_033_Q1zds.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się