Dev 1443 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Jak chcesz to wyślę Ci moje, odblaskowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Chrom plastik fuuuuuu ---------- Post dopisany at 22:35 ---------- Poprzedni post napisany at 22:30 ---------- Chyba ze Ci o inny odblask chodziło , firmowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 dolny pasek jest odpblaskowy z napisami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor37 0 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Sory ze jeszcze raz zapytam wiem ze głupio ale jak mam zrobic to płukanie nigdy nierobiłem takich cudów , moze podpowiecie zebym wiedział na przyszłosc , z góry dzieki chłopaki.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 wlewasz na gorący silnik, najlepiej przez rurke bagnetu odpalasz silnik na 15 minut i zlewasz, nowy olej i filtr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor37 0 Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Ok spoko , to jeszcze zapytam , czy zamiast tego motula x cess moze byc mobil ? który lepszy ? dodam ze moja asia ma nabite juz 262 tysie .i to silnik 2,5 v6 TDI 163ps. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Nawet nie porownuj MOBILA do MOTULA. zapytaj kolege dzik z forum jaka cene Ci zrobi na te wszystkie rzeczy i kupuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm320 2 Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Nie wiem czy widzieliście tą stronę czy nie ale jeśli nie to warto: http://www.2112.ru/showthread.php/23726 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet 5 Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Szukaj oleju z norma do pompowtryskow X-cess jej nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor37 0 Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 No to juz niewiem , tu kolega pisze ze Motul X-cess nie , mobil nie to jaki wkoncu do tych z norma pompowtrysków mam zalać moze juz na 100 % mi powiecie jedni móia tak drudzy mówia nie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hołowczyc20 10 Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Np ten VW 505 01 : Millers 5W40 EE Longlife 5L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Musi byc norma 505.01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian92 2 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 koledzy, mam do wymiany olej w 1.8t, przebieg niecałe 97tys, na pewno 5w30, tylko Mobil 1 ESP czy valvoline lub shell helix ultra extra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Dlaczego 5w30??? Po co Ci olej ekologiczny chroniacy dpf, ktorego nie masz? Lej prawdziwy syntetyk Motul X-Max 0W-40 z norma 502.00 albo LM 0W-40 ale ten nie do dostania w Polsce. Kolega Dzik z forum chwalil sie ze bedzie go mial niedlugo wprost z Niemiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor37 0 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Czyli brać ten VW 505 01 : Millers 5W40 EE Longlife 5L a nie motul x cess 5W-40 .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Razor a dlaczego piszesz w watku oleju do benzyny? Jest watek oleju do TDI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet 5 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Czyli brać ten VW 505 01 : Millers 5W40 EE Longlife 5L a nie motul x cess 5W-40 .. Kup sobie L.M TT 4100 i bedziesz zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian92 2 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 to jak panowie, mówicie ze lepiej 0w40 niz 5w30 do 1.8T? mysle nad tym: cena dla mnie 40f. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Pewnie ze lepiej 0w40. X-Max bylby lepszy ale nie masz do niego dostepu to wez mobila. Cena wcale nie rewelacyjna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian92 2 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Pewnie ze lepiej 0w40. X-Max bylby lepszy ale nie masz do niego dostepu to wez mobila. Cena wcale nie rewelacyjna w porównaniu do Polskich cen to nie jest rewelacyjna lecz w uk ceny części są jakie są.. drogie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się