Bolo0998 Opublikowano 18 Września 2017 Opublikowano 18 Września 2017 Witam pacjent a4 b5 avant 96r. Mokra podloga pod kierowcą. (Woda na 100% nie płyn chłodniczy) Przepchane odpływy podszybia( wyciągnięty aku i komp oraz całe podszybie) oraz udrożnione odpływy od szyberdachu. Linka otwierania maski tez sprawdzona nie cieknie. Szyba była wymieniana lecz wygląda na dobrze wstawioną? Wtf?
piotrka Opublikowano 18 Września 2017 Opublikowano 18 Września 2017 7 minut temu, Bolo0998 napisał: Witam pacjent a4 b5 avant 96r. Mokra podloga pod kierowcą. (Woda na 100% nie płyn chłodniczy) Przepchane odpływy podszybia( wyciągnięty aku i komp oraz całe podszybie) oraz udrożnione odpływy od szyberdachu. Linka otwierania maski tez sprawdzona nie cieknie. Szyba była wymieniana lecz wygląda na dobrze wstawioną? Wtf?
piotrka Opublikowano 18 Września 2017 Opublikowano 18 Września 2017 Hej Kolego. Ja w swojej b6 miałem wilgotny dywan pod nogami kierowcy. Sprawdziłem wszystko tak jak Ty. Wszędzie było ok. Okazało się, że przepuszczało wodę korkami gumowymi w podłodze. Uszczelniłem w wymienionych miejscach silikonem (czerwony dekarski). Pomogło. Pozdrawiam. 1
mszark Opublikowano 18 Września 2017 Opublikowano 18 Września 2017 Ja u siebie też udrażniałem, obkleiłem obudowa kompa, linki, a ciekło z uszczelki przedniej szyby w górnym rogu od strony kierowcy. 1
k232 Opublikowano 18 Września 2017 Opublikowano 18 Września 2017 9 minut temu, mszark napisał: Ja u siebie też udrażniałem, obkleiłem obudowa kompa, linki, a ciekło z uszczelki przedniej szyby w górnym rogu od strony kierowcy. Jak pozbyłeś się tej usterki? Ja też mam dokładnie tak jak Ty tylko od strony pasażera.
aiwer Opublikowano 18 Września 2017 Opublikowano 18 Września 2017 Jak miałem B5 to lało się kilkoma miejscami: 1. uszczelka pod ECU. Fabrycznie piankowa uszczelka, zmieniłem na gumową, spokój. 2. uszczelka przy kolumnie kierowniczej. Nie wiem dlaczego ale ciąle spadała, zawaliłem silikonem, spokój. 1
mszark Opublikowano 18 Września 2017 Opublikowano 18 Września 2017 Cytuj Jak pozbyłeś się tej usterki? Ja też mam dokładnie tak jak Ty tylko od strony pasażera. Ściągnąłem tapicerkę ze słupka i odchyliłem podsufitówkę, żeby namierzyć skąd się sączy (leciała po kabelku od głośnika, aż do uchwytu otwierania maski)i od środka podkleiłem masą poliuretanową i tym samym od zewnątrz podkleiłem uszczelkę w górnym rogu. Bardziej profesjonalnie to tylko podklejenie całej szyby od nowa.
Bolo0998 Opublikowano 18 Września 2017 Autor Opublikowano 18 Września 2017 9 godzin temu, piotrka napisał: Hej Kolego. Ja w swojej b6 miałem wilgotny dywan pod nogami kierowcy. Sprawdziłem wszystko tak jak Ty. Wszędzie było ok. Okazało się, że przepuszczało wodę korkami gumowymi w podłodze. Uszczelniłem w wymienionych miejscach silikonem (czerwony dekarski). Pomogło. Pozdrawiam. Popatrzę ale raczej nie bo teraz po ulewach u mnie na dywaniku miałem krople wody tak jakby spod pedałów ale popatrzę dzięki
Bolo0998 Opublikowano 18 Września 2017 Autor Opublikowano 18 Września 2017 8 godzin temu, aiwer napisał: Jak miałem B5 to lało się kilkoma miejscami: 1. uszczelka pod ECU. Fabrycznie piankowa uszczelka, zmieniłem na gumową, spokój. 2. uszczelka przy kolumnie kierowniczej. Nie wiem dlaczego ale ciąle spadała, zawaliłem silikonem, spokój. Jak najlepiej będzie sprawdzić ta uszczelkę kolumny od dołu z kanału czy z komory silnika?
aiwer Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 Zlej szybe wodą, wsadź głowę pod kierownicę i patrz czy cieknie. Ona jest nakładana na taki rancik od strony wnętrza kabiny. Byćź mże jest też jakaś od strony komory silnika ale tam nigdy nie zaglądałem.
Hezen Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 Jeden leje wodą z węża po szybie i zalewa podszybie a drugi daje nura pod kiere i patrzy gdzie cieknie.Ja u siebie przez rok walczyłem z mokrą podłogą po stronie kierowcy, na chybił trafił to tylko się nawkurwiasz i wydasz hajsy na uszczelki tak jak ja [emoji6]Ps. Okazała się nieszczelność karoserii. Wysłane z OP3T
Bolo0998 Opublikowano 20 Września 2017 Autor Opublikowano 20 Września 2017 W dniu 19.09.2017 o 08:27, aiwer napisał: Zlej szybe wodą, wsadź głowę pod kierownicę i patrz czy cieknie. Ona jest nakładana na taki rancik od strony wnętrza kabiny. Byćź mże jest też jakaś od strony komory silnika ale tam nigdy nie zaglądałem. Ok dzieki pozdrawiam
SzeFFo Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 W dniu 19.09.2017 o 16:26, Hezen napisał: Jeden leje wodą z węża po szybie i zalewa podszybie a drugi daje nura pod kiere i patrzy gdzie cieknie. Ja u siebie przez rok walczyłem z mokrą podłogą po stronie kierowcy, na chybił trafił to tylko się nawkurwiasz i wydasz hajsy na uszczelki tak jak ja Ps. Okazała się nieszczelność karoserii. Wysłane z OP3T I jak rozwiazales problem? Możesz się pochwalić!
Hezen Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 Kupiłem mastykę epoksydową (dwuskładnikową, coś al'a poxilina), pucha ECU silnika do góry i zakleiłem od góry jak i od dołu. Fotki mam na fonie, jak będę miał chwilę to poszukam i wrzucę.
SzeFFo Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 W dniu 27.09.2017 o 15:43, Hezen napisał: Kupiłem mastykę epoksydową (dwuskładnikową, coś al'a poxilina), pucha ECU silnika do góry i zakleiłem od góry jak i od dołu. Fotki mam na fonie, jak będę miał chwilę to poszukam i wrzucę. Podeślij te fotki na PW.
Hezen Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 Jedno zdjęcie od środka z zaznaczonym miejscem wycieku i zacieku. Reszta zdjęć od zewnątrz. https://www.fotosik.pl/zdjecie/0f4ed615a1cedf6bhttps://www.fotosik.pl/zdjecie/dc6c1c7c16e894e1https://www.fotosik.pl/zdjecie/772830f74257d270
cancer83 Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 Witam Panowie Od ok. roku mam problem z wodą gromadząca się pod wykładziną kierowcy. Zdjęcia uchylonej wykładziny poniżej: https://zapodaj.net/c447fa92a99b9.jpg.html Wydaje mi się że woda dostaje się na wykładzinę od jej spodniej strony ściekając na nią i nasączając ją spod gumowej osłony wejścia kolumny kierowniczej do kabiny: https://zapodaj.net/f9823bdf8a7fc.jpg.html Wiosną pozbyłem się piankowej uszczelki pod ECU benzynowym i zastąpiłem ją masą klejącą Wurth: https://zapodaj.net/f67a82de5395f.jpg.html Udrożniłem też 2 główne odpływy pomiędzy w przestrzeni pomiędzy grodzią a silnikiem (uszczelek się pozbyłem) -ten pod akumulatorem: https://zapodaj.net/3370fbe9709f6.jpg.html oraz ten pomiędzy serwem a akumulatorem. https://zapodaj.net/c39d826bbb3e3.jpg.html Z tego co zauważyłem po bardziej obfitych opadach woda ścieka powyższymi odpływami natomiast wciąż przez dłuższy czas stoi pod serwem -zdjęcie przedstawiające stojącą wodę poniżej: https://zapodaj.net/dfce6be644aaa.jpg.html Jak widać na zdjęciu znajdują się tam przewód od serwa i 2 gumowe uszczelki. Pytanie czy woda może się dostawać tamtędy i czy też należy te uszczelki udrożnić/usunąć? Za wszelkie sugestie co jeszcze mógłbym sprawdzić celem ustalenia źródła przecieku wody do kabiny będę szczerze zobowiązany. Pozdrawiam Paweł
Unf Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 (edytowane) Ja jak uszczelinilem pokrywe ECU tez myslalem, ze problem mam z glowy. Okazalo sie ze nie. Popatrz na pusta przestrzen ponad obudowa ecu, pod mechanizmem wycieraczek. Tam jest oslona jak sie okazuje nie metalowa, a plastikowa i mogla popekac - u mnie zrobily sie dwa podluzne pekniecia o dlugosci 2-3cm i przez nie sie lalo pod kablami pod wycieraczke kierowcy, a potem stmatad kanalem pod wycieraczke pasazera za kierowca. Edytowane 11 Listopada 2017 przez Unf 1
cancer83 Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 4 minuty temu, Unf napisał: Ja jak uszczelinilem pokrywe ECU tez myslalem, ze problem mam z glowy. Okazalo sie ze nie. Popatrz na pusta przestrzen ponad obudowa ecu, pod mechanizmem wycieraczek. Tam jest oslona jak sie okazuje nie metalowa, a plastikowa i mogla popekac - u mnie zrobily sie dwa podluzne pekniecia o dlugosci 2-3cm i przez nie sie lalo pod kablami pod wycieraczke kierowcy, a potem stmatad kanalem pod wycieraczke pasazera za kierowca. Dzięki za odzew. Czy chodzi Ci o cienką plastykową prostokątną płytkę widoczną na poniższym zdjęciu pod zielonym i brązowym kabelkiem? Powiedz mi jak poradziłeś sobie z tymi pęknięciami i jak wyjąłeś osłonę? Kiedy rozbierałem podszybie uszczelniajac ECU próbowałem nią poruszyć ale wydawała się być jak przyklejona, profilaktycznie jedynie "zasmarkałem" ją silikonem jak widać na zdjęciu, ale zdaję sobie sprawę, że ewentualnego wycieku tamtędy to nie powstrzyma.
Unf Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 (edytowane) Chodzi o to miejsce wlasnie, u mnie popekalo w prawym rogu... I tez sobie poradzilem silikonem Przynajmniej na razie, mam zamiar jeszcze spryskac to porzadnie tak zwanym "barankiem" do konserwacji podwozia. Edit: wlasciwie to nie chodzi o ta plytke prostokatna, ktora tam jest tylko ten rejon po prawej od plytki - tam mi peklo. Mniej wiecej w tym miejscu gdzie na Twoim zdjeciu jest "dziura w cieniu" Edytowane 12 Listopada 2017 przez Unf 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się