cacek89 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 byla zalana czerwonym plynem 1,5 roku temu jak regenerowalem maglownice (pseudospece taki wlali) bylo wsio ok az do niedawna kiedy po dluzszej jezdzie plyn zaczynal sie pienic i pompa wtedy przy skrecie zaczynala pojekiwac, no to mowie wymienie ten szajs na ori zielony i teraz jest jak jest... pompa w tej chwili jest ori ja sie pytam tylko skad do jasnej ciasnej to pienie na czerwonym pplynie wczesniej jak i teraz jeszcze wieksze na zielonym, rece opadaja, to co moze sie pienic przez pompe? dlatego ze sie poprostu rozlatuje?
NYNA Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Może uszczelnienia w pompie już poszły dlatego pieni. Tu masz podobny przypadek po zmieszaniu płynów: http://www.audi80.pl/b3-7a-spieniony-plyn-wspomagania-vt52763.htm
cacek89 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Może uszczelnienia w pompie już poszły dlatego pieni.Tu masz podobny przypadek po zmieszaniu płynów: http://www.audi80.pl/b3-7a-spieniony-plyn-wspomagania-vt52763.htm a gdyby poszly te uszczelnienia to nie cieklo by z niej?
NYNA Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 No jak nie ma nigdzie wycieku to może jakiś przewód jest przypchany gdzieś i pompa się zapowietrza. ---------- Post dopisany at 10:14 ---------- Poprzedni post napisany at 10:13 ---------- Sprawdź przewód idący od pompy do maglownicy.
cacek89 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 ---------- Post dopisany at 10:14 ---------- Poprzedni post napisany at 10:13 ---------- Sprawdź przewód idący od pompy do maglownicy. te cienszy powrotny tak? chyba sam sobie juz ten temat odpuszcze i bede musial poszukac pomocy u mechanika, bo nawet nie mam kanalu zeby wejscc pod auto ---------- Post dopisany at 20:48 ---------- Poprzedni post napisany at 17:16 ---------- dobra "śmiejta" sie zemnie ludziska, jednak jestem pipa jak wyjmowalem zbiorniczek do czyszczenia to jednak zalozylem odwrotnie to sitko:grin: dzis odciagnalem strzykawką plyn i sie dopiero skapnalem, przelozylem jak ma byc i jest jak narazie elegancko, pompa chodzi cicho, kreci sie moze jakby ciuteńke lżej lub moze to złudzenie niewazne... martwie sie tylko teraz czy pompa nie wysra sie po czasie, w sumie zrobilem na tym pieniącym sie plynie 20km, jak myslicie bardzo zle na nią wpłynęła taka jazda? bo obojetne to pewnie dla niej nie bylo... jeszcze jest kwestia samego plynu o ktorym temat: przypominam do tej pory (1,5 roku tj jakies 13tys km) jezdzilem na czerwonym orlena mineralnym ATFIID [tym zalali mi po regeneracji maglownicy]) teraz zalalem tego febiego 6162, moglby mi ktos teraz jednoznacznie odpowiedziec na pytanie: martwic sie rozszczelnieniem maglownicy lub innymi przykrymi niespodziankami?? pytam bo postraszyl mnie troche moj mechanik mowiac ze po takiej zmianie to moze sie wlasnie rozszczelnic maglownica bo ja pewnie zalali tym ATFem dlatego ze uszczelnili ją na chinskich czesciach, z kolei ci od regeneracji kit wciskają ze od tych zielonych plynow ori rdzewieją listwy na maglownicy, badz czlowieku teraz madry.... Ps. Dzieki wszystkim tym którzy służyli radą
cacek89 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 teraz juz wlalem ten febiego 6162, wydalem 50zl i troche szkoda teraz to znowu spuszczac i zalewac tym ATFII, boje sie jedynie tylko zeby cos sie nie spieprzylo przez tą wymianę Ty Matius tez jezdzisz na tym ATFII?
Viwaldi Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 ---------- Post dopisany at 10:14 ---------- Poprzedni post napisany at 10:13 ---------- Sprawdź przewód idący od pompy do maglownicy. ---------- Post dopisany at 20:48 ---------- Poprzedni post napisany at 17:16 ---------- "dobra "śmiejta" sie zemnie ludziska, jednak jestem pipa :facepalm:" Dlaczego mamy się śmiać, kto się nie myli?, Ten co nic nie robi (np mój majster)
Grztom Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 I jak da sie jeździć na tym G004000 czy lepiej nalać z febi tego minerala??? No chyba ze juz da sie kupić ten G002000??
graba83 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Witam Potrzebuję rady odnośnie co mogę dolać do zbiorniczka bo mam lekki braczek. Wartość na bolcu zaraz pod kreską minimum. Płyn zielony, ori. Wiem że mogę dokupić ori, ale cała butla nie jest mi potrzeba. Jest jakiś zielonkawy specyfik w mniejszych opakowaniach co jest mieszalny? PZDR
cacek89 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 w ASO podobno sprzedają dolewki po 100ml
buby0001 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 czesc , jestem tutaj nowy i wszystkich witam serdecznie , mam takie pytanko , chcialem dolac sobie plynu do wspomagania ,gdyz byl rowno na minimum , sprzedawca dal mi plyn febi zielony 6161 syntetyt i dolalem ok 30 ml tak pomiedzy min a max, a teraz wiem , ze plyn mam mineralny - zoltawy , czy bd to dolanie mialo jakis wplyw na funkcjonowanie ukladu kierowniczego i czy moge tak jezdzic oraz czy musze go wymienic na nowy? co ile wy wymieniacie ten plynek? , z gory dzieki za odpowiedz
cacek89 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 czym prędzej zmien go na oryginalny dedykowany do A4- zielony mineral plyn zmienia sie co 2lata
buby0001 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 ale mam wyjazd w dwie strony jutro w jedna strone 100km , czy moge przejechac taka trase? myslicie ,ze nic sie nie stanie? ---------- Post dopisany 11-06-2012 at 07:40 ---------- Poprzedni post napisany 09-06-2012 at 19:41 ---------- dojechałem i nic sie nie dzieje ,takze dobrze sie wymieszaly oba plynki
a040985 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 bo na zbiorniczku wyraźnie jest napisane że musi być zalany mineralny więc nie staram sie poprawiać helmutów hehehe
endriuu Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Po co zakładać 50 identycznych tematoow na temat plynu do wspomagania?! Tu wyjasnilem juz definitywnie w czym rzecz: http://a4-klub.pl/uklad-kierowniczy-97/b5-1z-plyn-ukladu-wspomagania-38650/index3.html#post2479291
mkris Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Witam, Panowie dzis na rozgrzanym motorze sprawdzilem z ciekawosci ile mam oleju wspomagania i bylo na min. wiec musial bym albo dolac lub lepiej wymienic tylko... pisze ze lac G002000 spox bylo przerabiane juz to ze moge wlac G004000M2 lecz ciekawi mnie kolor. Gdzies przeczytalem ze ma byc zielony... a ja mam kolor "czystego oleju" tzn. zlocisto- zolty - jak myslicie co to moze byc?
maf Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 A co powiecie na temat tego oleju ? Olej hydrauliczny Zentralhydraulikoil Liqui Moly 1127. Opakowanie 1L. - 1L Sklep Liqui Moly Ma aprobatę VW TL 52146 (G002 000) więc chyba powinien być ok ? Zalewał ktoś może ten olej u siebie ?
cacek89 Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 po co chcesz tak przeplacac za produkt ktory nie jest oryginalny, jak w ASO masz oryginal za 45zl
MATIUS Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 albo jeszcze lepiej kupić LHM citrena total robi płąciłem 28zł za Litr dla tych co mają zielony...febi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się