tom5151 Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 Cześć Po podniesieniu troszkę mocy u kolegi gregora zacząłem bardziej odczuwać nijaki hamulec w moim aucie. Niby 312/255 ale jakby słabo reaguje na nacisk wstępny. Płyn co roku wymieniam na maszynie tłoczącej więc o starym płynie czy zapowietrzeniu nie ma mowy. Pomyślałem, że przecież istnieją te elastyczne przewody, które są pewnie nie ruszane od nowości, chciałbym je zmienić aby hamulce były "ostrzejsze", bo takie opinie wyczytałem w internetach i teraz pytanie... Nowe elastyczne firm typu ATE,TRW czy stalowy oplot ? Czy ktoś kto to przerabiał może się wypowiedzieć jaka jest różnica po wymianie?
Robero321 Opublikowano 22 Października 2017 Opublikowano 22 Października 2017 Mam nowe TRW założone przy rozgrzaniu guma jak guma robi się trochę miękka i ma się odczucie ze robi się balon na przewodach...
tom5151 Opublikowano 23 Października 2017 Autor Opublikowano 23 Października 2017 (edytowane) W dniu 22.10.2017 o 12:00, Dev napisał: rób SWAPa na 320/288mm A czy różnica będzie mocno odczuwalna, to zaledwie 8mm? Chyba nie chce inwestować, nie wiem ile jeszcze tym autkiem pojeżdżę, a taki swap na porządnych częściach to jakieś 1500zł albo i więcej. Jak już to sam tył mógłbym zrobić. Możliwe, że nie długo skończą się tam klocki. Z przodu mam zestaw ATE z 10k km przejechane więc szkoda pieniądze wyrzucać. Albo może zacznę jeździć bardziej przepisowo Edytowane 23 Października 2017 przez tom5151
wesz82 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Osobiscie uwazam ze bardziej musisz uderzyc w wiekszy hamulec. Normalne ze teraz hamulce sa slabsze skoro mocy przyszlo to teraz osiagasz wieksze predkosci. Duzo osob tak robi nie nyguje tego ale dla bezpieczenstwa trzeba tez pomyslec o sprawnym zatrzymaniu sie.. Chcesz poprawic to zrob to dobrze a wymiana na oplot dopiero po swapie...
Dev Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 (edytowane) 2 godziny temu, tom5151 napisał: A czy różnica będzie mocno odczuwalna, to zaledwie 8mm? jesteś pewien że to tylko 8mm ? mam kpl swap 320 na przód za 1200zl Edytowane 23 Października 2017 przez Dev
mix99 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 (edytowane) No właśnie, też ostatnio myślałem nad oplotem, swap 320/288 już czeka na założenie Czy oplot da odczuwalny elekt? Edytowane 23 Października 2017 przez mix99
majkel_majki Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 Jeżeli nie jeździsz wyczynowo i nie mam tu na myśli odstawiania debilizmów na ekspresówce czy autostradzie to oploty są zbędnym wydatkiem. Hamulec trochę ostrzej i bardziej precyzyjnie bierze, ale bez szału, w sumie nigdy nie brakowało mi oplotu ani na torze, ani tym bardziej na ulicy.
Karolgieglis Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 W dniu 22.10.2017 o 12:00, Dev napisał: rób SWAPa na 320/288mm Cześć, jakiś numer kontaktowy do Ciebie Dev?
wesz82 Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 23 godziny temu, [email protected] napisał: Cześć, jakiś numer kontaktowy do Ciebie Dev? W podpisie szukaj a jak nie pokazuje na fonie to wejdz w jego profil.
tom5151 Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Opublikowano 1 Listopada 2017 (edytowane) W dniu 23.10.2017 o 17:42, Dev napisał: jesteś pewien że to tylko 8mm ? mam kpl swap 320 na przód za 1200zl Przód mam świeży, szkoda wymieniac znowu ale tył już powoli trzeba myśleć. Może masz komplet na tył 288? Edytowane 1 Listopada 2017 przez tom5151
Dev Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Godzinę temu, tom5151 napisał: Może masz komplet na tył 288? Cos bym znalazł Zadzwoń jutro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się