Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi szarpie na PB i LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam Audi a4 b5 1.8 quattro z 1995. Mam pewien problem, otóż od jakiegoś tygodnia Audiana strasznie szarpie na gazie jak i na benzynie. Wczoraj byłem u gazownika, wymienił mi świece (bo były zalane olejem?! + w miejscu gdzie wkłada sie świece miałem duże ilości oleju), wyregulował mi gaz oraz wymienił mi filtr paliwa. Powiem szczerze, że jest lekko lepiej, na pierwszym i drugim biegu już nie szarpie, ale gdy wbiję 3/4/5 i dodam gwałtownie gazu, to nie sposób jest nabrać płynnie prędkości... Miał ktoś podobny problem? Co może ją boleć? Dodam tylko, że autko mam od 1,5 miesiąca, po  zakupie wszystko było w jak najlepszym porządku. Zrobiłem nim koło 5-6 tys i zaczął się ten problem... Pozdrawiam

Opublikowano

Wymienił filterki od gazu? Ten olej to zapewne wina uszczelki pod pokrywą zaworów

Opublikowano

Tak, wymienił. Też podejrzewam tą uszczelkę, chociaż dziwnie to wyglądało, bo tam gdzie wkładasz świece masz takie wgłębienia, jeszcze na zewnątrz silnika. I właśnie tam miałem pełno oleju + zalane świece...

Opublikowano

Sprawdź jeszcze kable i cewke zaplonowa. Nie masz błędu od wypadania zapłonu?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Cytuj

błędu na wypadanie zapłonu nie mam. Cewka z tego co mowił mechanik jest okej, natomiast miałem problem z pompą ciśnienia (przegryziony kabel) ale zrobił mi to wczoraj i dalej szarpie, tak jak mówię, jest trochę lepiej, auto nie traci mocy, ale cholernie szarpie...

 

 

Opublikowano

Przejechałem się przed chwilą na benzynie (wcześniej szarpało tak samo jak na gazie) i jest wszystko okej. Teraz szarpie tylko jak jadę na lpg...

Opublikowano

świece w oleju to  uszczelka pod pokrywą do zmiany elring w granicach 60-70pln chyba. co do szarpania to układ zapłonowy a to teraz tym bardziej jak na benie jest ok a szarpie na gazie bo jest bardziej wyczulony i musi być wszystko na tip-top. jak sprawdził cewkę, że jest sprawna?

Opublikowano

Nie wiem jak sprawdzał cewke, bo robił to w momencie, w którym mnie u niego nie bylo. Ale powiedział, że cewka RACZEJ jest okej. Dzisiaj pojeździłem od rana na benzynie I UWAGA: jednak szarpie.

Opublikowano

Wymień uszczelkę , sprawdź moduł czy nie jest za wilgocony.  Wyczyść wszystko i zobacz jak będzie na samym Pb.  Jak to ogarniesz to dopiero działaj z LPG. ( błędy , filterki i mapy )

Opublikowano

A więc sprawa teraz wygląda następująco. Podłączyłem się wczoraj z innym mechanikiem do cewki zapłonowej, jak się okazało, ma ona przebicia, dosyć wysokie. Zamówiłem wczoraj cewkę używaną, bo do mojego modelu audi nowa (najtańsza) kosztuje około 1000zł, co jest istną masakrą :D. Przyjdzie cewka, zamontuję ją sobie, pojadę do mechanika w poniedziałek i dam znać co i jak :) Mam nadzieję, że to w końcu jest to...

Opublikowano
6 godzin temu, kicekzary napisał:

A więc sprawa teraz wygląda następująco. Podłączyłem się wczoraj z innym mechanikiem do cewki zapłonowej, jak się okazało, ma ona przebicia, dosyć wysokie. Zamówiłem wczoraj cewkę używaną, bo do mojego modelu audi nowa (najtańsza) kosztuje około 1000zł, co jest istną masakrą :D. Przyjdzie cewka, zamontuję ją sobie, pojadę do mechanika w poniedziałek i dam znać co i jak :) Mam nadzieję, że to w końcu jest to...

W jaki sposób  sprawdziłeś przebicia na cewce?

Opublikowano

1000zł za cewkę o_O

Opublikowano
1 minutę temu, zwonko napisał:

1000zł za cewkę o_O

Jest za 600 z NGK ale lipa..

Opublikowano

Używki są pewniejsze i za mniejszą kasę.

Opublikowano (edytowane)

To może poszukać więcej info odnośnie:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=546901945701709&id=272715406453699&refid=28&_ft_=qid.6481351207268960971%3Amf_story_key.2490376199776920037%3Atop_level_post_id.546901945701709%3Apage_id.272715406453699&__tn__=*W-R

Na forum A6 jest temat jak przerobić jakaś V6 na pojedyncze cewki może i tu się coś da.

Edytowane przez zwonko
Opublikowano

Cewka była sprawdzana pod kątem napięcia. Były na niej przebicia dosyć wysokie. Czekam, jeśli to nie będzie cewka, to może spróbuję pogrzebać coś przy przepływomierzu.

Opublikowano

Na 99 procent cewka-lpg jest bardziej wyczulone na problemy z układem zapłonowym. U mnie padnięta cewka objawiał się na początku tylko i wyłącznie na lpg a po czasie też na PB. Najlepiej to sobie kup jakiś kabelek do autka i trochę kasy Ci w kieszeni zostanie....

Opublikowano
5 minut temu, sitar napisał:

Na 99 procent cewka-lpg jest bardziej wyczulone na problemy z układem zapłonowym. U mnie padnięta cewka objawiał się na początku tylko i wyłącznie na lpg a po czasie też na PB. Najlepiej to sobie kup jakiś kabelek do autka i trochę kasy Ci w kieszeni zostanie....

Właśnie miałem podobnie, najpierw lekkie szarpanie na gazie, później coraz mocniejsze i doszło to samo na benzynie. Kabelek do autka? Co masz na myśli?

Opublikowano

Żebyś nie musiał grzebać przy przepływce, płacić za podłączenie do kompa  itp. Kabelek do podłączenia autka do kompa kosztuje parę złoty a  vaga sobie ściągnij 

Opublikowano

vag cewki mu nie zastąpi :P ale fakt można obejrzeć logi czy to nie coś innego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...