turdzi Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2009 Mam jeszcze pytanko macie moze jekies info odnosieni rozdzialu przekazywania napedu bo mi pan w Salonie powiedzial ze to nowe Quattro ma stosunek 40% przod i 60% tyl i ze jezdzi sie niem troche jak autem tylnonapedowym.czy to rawda bo na polskej stronie niec nie pisza ?
Gość mmcv Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Mam jeszcze pytanko macie moze jekies info odnosieni rozdzialu przekazywania napedu bo mi pan w Salonie powiedzial ze to nowe Quattro ma stosunek 40% przod i 60% tyl i ze jezdzi sie niem troche jak autem tylnonapedowym.czy to rawda bo na polskej stronie niec nie pisza ? chca byc jak bmw :gwizdanie: :gwizdanie: ? . Ktos to moze potwierdzic ??
soolek Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Na 100% pewien nie jestem, ale raczej tak - gdzieś mi się to obiło o uszy.
turdzi Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2009 no i chyba to prawda bo...... http://videos.streetfire.net/video/329-Fifth-Gear-Passat-R36_188893.htm mowi o tym ok 2:25
lewy_jelcz Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 przecież b6 i b7 mają to samo wnętrze... B7 ma standardową biedną kierownicę, reszta faktycznie ta sama
kuredu Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 ja osobiście nie uważam że materiały są kiepskiej jakości - nawet jak kilka dni były mrozy po -25 stopni nic nie trzeszczało i skrzypiało. Pasowanie elementów super - natomiast materiał kratki nawiewu byłby ostatnią rzeczą jaką bym brał pod uwagę przy zakupie auta. za kilka minut jadę do miasta więc z ciekawości się przyglądnę tym kratkom.
turdzi Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2009 Pasowanie elementów super - natomiast materiał kratki nawiewu byłby ostatnią rzeczą jaką bym brał pod uwagę przy zakupie auta. za kilka minut jadę do miasta więc z ciekawości się przyglądnę tym kratkom. Pasowanie pasowanie a materiały materialami.W bezpośrednim porównaniu do kratek z np: B7 te z B8 wyglądaj jak by były zrobione z przetopionych plastikowych butelek. A wiec jeśli oszczędzili na czymś co widać na pierwszy rzut oka ( a byla to jedna z pierwszych rzeczy na które zwróciłem uwagę ) to pomyśl sobie jak oszczędzili na tym czego ty juz nie widzisz..... natomiast materiał kratki nawiewu byłby ostatnią rzeczą jaką bym brał pod uwagę przy zakupie auta no właśnie ale skoro to nowszy model to powinny być chyba jeszcze lepsze a nie gorsze , a jeśli są to juz to dalej mi trochę do myślenia tym bardziej ze to auto za 250 tys w przeliczeniu na PLN i fajnie by było jak bym widział tez ta jakość za która rzekomo doplacam a nie tylko o niej slyszal . Nie wiem jakie ty akurat masz doświadczenia z ta marka ale ja jak na razie to nic dobrego nie mogę powiedzieć.........
Wandej Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 w r8 i chyba rs4 jest cos takiego jak sport differential... czyli ze wiecej mocy przekazywane jest na tylne kola. W R8 jest chyba 35%-65%
Artur_pogórze.g Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Auto w pelnym pakiet S czyli zewnętrzny wew. i zawias. Na bajerach mi nie zależy typu nawigacja el. fotele i inne takie tam cmoje boje. Dla mnie to zbędna masa i miałem tego przykład jak testowalem ostatnio takie właśnie B7.Z pełnym wypasem to auto miało dynamikie na poziomie mojego 2.0 TDI 140km. Jeżeli uważasz że nawigacja i el. siedzeń to zbędna masa to chyba faktycznie jesteś nieco przewrażliwiony Może lepiej szukać samochodu takiego jak Lamborghini Superleggera albo Porsche GT3?
turdzi Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2009 Jeżeli uważasz że nawigacja i el. siedzeń to zbędna masa to chyba faktycznie jesteś nieco przewrażliwiony Może lepiej szukać samochodu takiego jak Lamborghini Superleggera albo Porsche GT3? a nie jest ? skoro przeżyłem 12 lat za kolkiem bez tego udogodnia to pewnie dam sobie bez niego rade prze następne 20 zresztą ja i moja przyszla zona mamy dokładnie taka sama pozycje za kierownica wiec tym bardziej nie widze na nie potrzeby.Co do nawigacji wbudowanej fabrycznie można by zacząć długa polemikę.Jestem osoba aktywna i korzystam z niej nie tylko w samochodzie. Zresztą ja nie jestem panem prezesem i auto ma mi dawać frajdę z jazdy a bajery typu el. fotel na nią w żaden sposób nie wpływaja natomiast im jest ich więcej mogą ja jedynie zredukować
pre_pl Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 a nie jest ? skoro przeżyłem 12 lat za kolkiem bez tego udogodnia to pewnie dam sobie bez niego rade prze następne 20 jest, ale nie jest to różnica, która pozwoli wpłynąć na osiągi auta, Resztek nie podważa poza tym tego, że "Ty tych rzeczy nie potrzebujesz". Q ma tai rozdział jaki piszesz, choć nie jest on stały (pisaliśmy o tym w wątku o nowym a4B8 w zapowiedziach... musiałbyś odszukać)
turdzi Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2009 No i jestem po przejażdżce niestety dostałem auto tylko na 1.5 Godziny wiec sprawę raczej załatwiłem dość szybko. Wracają do sedna tematu tego wątku niestety czuje ogólne pogorszenia jakości i co gorsza nie tylko na niektórych materiałach we wnętrzu, ale także na podzespołach. Silnik pracuje trochę nijak jak by go zrobiła toyota to jak chodzą biegi mam takie wrażenie jak by ten samochód był bardziej plastikowy środku nie wiem, czemu ale śmierdzi mi passatem auto, które dostałem miał 4 tys. przebiegu a z tylu już się cos telepało na wybojach, cały panel środkowy i te nieszczęsne kratki wyglądają jak by przewędrowały tu właśnie z passata. Ogolone wrażenie z tego wnętrza ze jest jakieś takie mnie solidne tym bardziej ze zaraz potem wsiadłem do swojej B7 i miałem bezpośrednie porównanie, jednak to tylko srdodek a najważniejsza jest jazda a ta jest ……. GOD HOW THIS THING DRIVES!!!!! ......tego nie da się porównać w żadnej skali do tego, co było w B7 i B5. Auto, które dostałem to była 2.0 ( 170KM ) TDI quattro z pełnym pakietem S-line max wyposażeniem.Oceniam ze ważyło pewnie ok. 1600kg natomiast to, jaka auto się prowadzi, z jaka lekkością odpowiada prowadzeniu auta o wadze ok. 1200 kg.Nie czuć mogole masy jest niesamowicie posłuszne, błyskawicznie reaguje na każdą zmianę kierunku.Jadac B7 miałem wrażenie ze jadę ciężarówką. Precyzja prowadzenia jest prawie jak EVO czy STI niesamowicie ostra. No i to, co najważniejsze rozkład napędu faktycznie robi swoje. Wyspindralem się dość wysoko prawie pod holmenkolen na boczna ośnieżoną drogę, na której kiedyś często szalałem impreza wiec mogłem dokładnie porównać te same zakręty warunki itp. I jestem pod ogromnym wrażeniem, co prawda z ta waga te 170 km gdzieś zginęło, ale to jak to aut się prowadzi takich warunkach to istna poezja. Absolutnie żadnej podsterowności ma się wrażenie ze jedziemy autem tylnionapedowy tylko ze trakcja jest o 200 % większa. Za jedyna wadę uznam tylko ze nie da się całkiem wyłączyć ESP i w extremalnych syt. Zawsze się włącza i chce być mądrzejszy od kierowcy. Zresztą z niewiarygodna łatwością prowadzenia przemawia fakt ze, aby odległość od Aso do tej drogi to jakieś niecałe 10 km i po takim dystansie i 15 min za kierownica i przy pierwszym kontakcie ze śniegiem byłem w stanie sobie pozwolić na wrzucanie auta i jazdę w poślizgu z zakrętu w zakręt mino ze spędziłem w tym aucie zaledwie 15 min. Jednak po 30 min zabawy nadszedł czas na odstawienie auta i mimo nie dynamika pozostawia troszkę do życzenia i środek wedle mojej opinii ma troszkę gorsze materiały to już nie mogę się doczekać, kiedy znów będę miał okazje usiąść za jego sterami, bo jest na prawdę MEGA. A tu pare fotek z wypadu ten plastik alupodobny wyglada mega tandetnie..... i nieszczesne kratki i panel srodkowy ...... i dla porownania te z mojej B7
Bieniek Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 NIe macalem,ale ze zdjec wydaje mi sie,ze wszelkie przelaczniki sa takie jakby delikatniejsze.[br]Dopisany: 31 Styczeń 2009, 17:48_________________________________________________W b6/b7 te listwy aluminiowe wygladaja fantastycznie.Tutaj juz nie wyglada tak kolorowo. Ale zime tam macie :naughty:
elmek Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Jak ogladalem, dla mnie rowniez od razu ten plastik byl jakis dziwny (nawiewy w srodkowej konsoli). Strasznie duzo kurzu na nim osiada i jest on mega widoczny...
OLO_GDA Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 dorzuce swoje trzy grosze... ogolnie tez kupilem b7 ze wzgledu wlasnie na wnetrze, jakos materialow i spasowanie. i wkurza mnie ze w b8 ktore chcialbym kupic nastepne ktos wrzucil plastik ktory kompletnie mi sie nie podoba. chyba taki sam jest w A6, bo tez mi to dziwnie wygladalo (pierwotnie chcialem kupic a6)... tylko troche jest tak ze to wcale nie znaczy ze ten plastik jest tanszy, czy gorszy. jest inny i nam nie przypadl do gustu... zauwazylem mode na takie traktowanie srebrzanka plastikow. wiekszosc aut tak ma... troche tez jest tak ze kolega turdzi zwrocil na to uwage i teraz go to meczy za kazdym razem jak zaglada do takeigo auta przeciez rownie dobrze moznaby znalezc jakies pierdolki w innych autach. bo az taki problem to nie jest:) dajcie mi zamienic auto na b8 z analogicznym wyposazeniem i silnikiem i przyzwyczaje sie do tego plastiku w 10 minut. :] :] niestety nikt nam aut nie wymienia, tylko trzeba ciezko doplacic do nowego auta, a to juz powod zeby troche pomarudzic. moze jakis tunning tego elementu sie przyda ;] moze dorobic z carbonu
turdzi Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2009 Macie racje i pewnie jak bym wszedl prosto z ulicy i nie mail porownania to by mi tez nie przeszkadzal Tak czy siak ze wzgledu na prowadzenie auto jest naprawde godne uwagi i mysle ze oska tez prowadzi sie bardzo pewnie.Cofniecie silnika wzgledem osi i zmniejszenie przedniego " zwisu " zdecydowanie wyszlo na dobre i auto ma w koncu taki balans jak powinno.Nie zostalo absolutnie nic z tradycyjnego dla tej marki rycia przodem ktore konsekwentnie " i nie logicznie " przetrwalo w produkcji ponak 30 lat. Jedyne tylko co mnie troszke martwi to dynamika bo i podawane 8,6 do setki odnosisie chyba do absolutnego golasa bomoje auto nie sprawialo wrazenia przyspieszajacego w tych granicach.
kuredu Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 co do tego, że w B8 z przebiebiem 4tys coś się telepie w tylnym zawieszeniu nie bardzo chce mi się wierzyć bo:1. drogi tam są o wiele lepsze niż w Polsce. 2. sam zrobiłem już ponad 10tys z czego większość po naszych cudownych drogach i nic mi w zawieszeniu nie póka i nie stuka. Co do tego, że silnik jest mało dynamiczny to się mogę zgodzić i proponuję 2.0tfsi w quattro. jest dużo tańszy a spala nie wiele więcej niż 2.0tdi 170PS w quattro. A osiągi 6.6sek do 100km/h robią wrażenie.
turdzi Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Opublikowano 3 Lutego 2009 zacznę nie po kolei 1. drogi tam są o wiele lepsze niż w Polsce Chyba nie byles wiec nie wiesz wiec uprzedam cie ze w niektórych miejscach mógł byś sie zdziwić ......to nie Austria lub Niemcy co do tego, że w B8 z przebiebiem 4tys coś się telepie w tylnym zawieszeniu nie bardzo chce mi się wierzyć bo: 2. sam zrobiłem już ponad 10tys z czego większość po naszych cudownych drogach i nic mi w zawieszeniu nie póka i nie stuka. musisz czytac ze zrozumieniem.Opisywalem wrażenie odnoście poskaladania i użytych materiałów i napisałem ze cos sie tam telepalo z tylu.Nie napisalem nigdzie ze w zawieszeniu ! Co do tego, że silnik jest mało dynamiczny to się mogę zgodzić i proponuję 2.0tfsi w quattro. jest dużo tańszy a spala nie wiele więcej niż 2.0tdi 170PS w quattro. A osiągi 6.6sek do 100km/h robią wrażenie Jeździłem ostatnio TT 2.0TFSI i owszem przyjemnie sie tym przemeszcza . Odnosnie tego silnika w A4 to wybacz ale ponad 1,5 tony i tylko 211 Km te 6.6 troszkę naciągane jest chyba.Zresztą miałem w swojej karierze parę szybkich aute i w takim aucie tej wielkosci i tej klasy 6.6 sek. specjalnego wrażenia na mnie nie robi
elmek Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 # 2.0 litre (1984 cc) 16-valve I4 (petrol/gasoline); 211 PS (155 kW) ; top speed: 250 km/h (155 mph) ; 0-100 km/h; 6.9 s Naciagane o 0.3s EDIT: Powyzsze jest dla fwd, quattro ma ponoc faktycznie 6.6 http://audi.masini.ro/masini-noi_audi-a4-limuzina-b8-20-tfsi-quattro-211-cp-m6_e_14562.htm Nie to ze jest jakos strasznie malo.
turdzi Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Opublikowano 3 Lutego 2009 Nie to ze jest jakos strasznie malo To nie chodzi o to ze ono nie jest szybkie bo moe ijest ale jest tak wyciszone ze tej predkoci i szybkosci wogole nie poczujesz wiec subiektywne odczucie jest jak by byo wolniejsze. A co prawdziwosci wynikow to mam wrazenie ze audi podaje te dane dla golych aut bo to jak dlamnie kolejne auto ktre mie tzrymalo obiecanych parametrow.
Rekomendowane odpowiedzi