Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

Choruje od roku na S4 z kompresorem, uważam ze jeśli zadbany to bardzo wdzięczny i mocarny zestaw :ok2:

poki co to moje No. 2 na liście następnych aut,  mam chęć na szybkiego sportbacka ale co zadziwiające mojej żonie się pozmieniało i jak zawsze chciała hothache, tak teraz się buntuje i tylko avant w budzie A4 albo A6. 

Skutecznie mnie wszyscy zniechęcają od sprzedaży aktualnego auta, może potrzymam dłużej niż do jesieni. Jeśli trafi się ładna „eska” to kto wie, pewnie się połaszę :whistling:

 

Póki co wpadł nowy fant, długo odkladany, ale chłopaki z warszawskiego Audi Elite mnie namówili :thumbup1:

Produkcja naszego dobrego klubowego kolegi @daglas :

9C18A79F-0F60-442F-AC34-1D880AC772F5.jpeg

5BB3158C-DF08-4A87-A980-02836452D668.jpeg

 

Bardzo dobry ruch to był, niepotrzebnie przeciągnięty w czasie, silnik jeszcze lepiej się zbiera, niżej i pełniejszą piersią :boobs:

 

P.S. 

Pod maską już posprzątane..

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1 minutę temu, Dev napisał:

Moja eSa jest do "oddania" :wink:

20190419-184613.jpg

 

 

19 minut temu, HOLMATRO napisał:

...... co zadziwiające mojej żonie się pozmieniało i jak zawsze chciała hothache, tak teraz się buntuje i tylko avant w budzie A4 albo A6.....

 

Ładna @Dev, ale tylko Avant z isofixami i panorama, taki wymóg dały mi dzieci i żona  :slina:

Słuchy mnie doszły kiedyś ze Skę masz niejedna, wiec może inny egzemplarz :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dev napisał:

Mogę Ci sprowadzić z USA

Wiela taka impreza ? Puść PW

Grzesiek widzę, że jednak dałeś się namówić na moda  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, musti napisał:

Wiela taka impreza ? Puść PW

Grzesiek widzę, że jednak dałeś się namówić na moda  :D

To zależy od tego co chcesz i ile chcesz wydac kasy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev, styczności osobistej z 3.0TFSI (jeszcze :wink: ) nie miałem, dopiero ogarniam do fabrycznego stanu 2.7BiT (w sumie jeszcze tylko nowy rozrząd do doregulowania został) w starej A6, ale oprócz braku turbin ten nowszy silnik ma więcej fazatorów, aktuatorów, czujników, valveliftów, etc. - gdzie w nim w takim razie widzisz prostszą budowę? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam te dwa silniki na wskroś i śmiało mogę powiedzieć że 3.0tfsi poza rozrządem na łancuchu jest łatwiejszy do ogarnięcia. W 2.7bit kazda srube trzeba kręcić kluczem dynamometrycznym, do tego podciśnienia, układ chłodzenia i smarowania, odma. Wszystko trzeba robić bardzo dokładnie bo późniejsze wycieki bardzo ciężko zlokalizować. 

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Dev napisał:

Mogę Ci sprowadzić z USA

S4 avant jest do dostania w USA? Jak szukałem b8.5 to myslalem o S4 z Kanady, lub USA, ale nie znalazłem kombi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Korton555 napisał:

S4 avant jest do dostania w USA? Jak szukałem b8.5 to myslalem o S4 z Kanady, lub USA, ale nie znalazłem kombi.

Nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Dev napisał:

Nie ma

Właśnie przeleciałem stronę która mi poleciłeś i kilka innych jakie znalazłem - ani jednego avanta :patrzy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawde mowiac  eSa w kombi to wiocha, ale allroada 2.0tfsi mozna zdrowego wyciągnąć, jeden już płynie :wink:

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Dev napisał:

Prawde mowiac  eSa w kombi to wiocha, ale allroada 2.0tfsi mozna zdrowego wyciągnąć, jeden już płynie :wink:

Są gusta i gusta, ja osobiście wole avanta, i całe szczęście, bo z racji żony i dwójki małych dzieci póki co to najrozsądniejsza opcja dla mnie. Mam co prawda ochotę poderwać coś totalnie nie dla mnie, czyli 4 drzwiowego hothacha, ale to tylko fanaberia :evil2:

 

Allroada przerabiałem w C6 dwa lata temu, sprzedałem bo wkurzały mnie sypiące się już z racji wieku miechy, pneumatyka cała i inne bolączki tego modelu. 

Nowszy Allroad w B8 zawsze mi się podobał a mojej żonie to już w ogóle, za każdym razem jak mijamy szczególnie 8,5 to pokazuje i przeżywa :eusathink:

zaraz się rozglądnie jak wygląda tam sprawa allroadow na stronie od ciebie :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten co teraz płynie jest z 09.2015r, 34000mil przebiegu, biała perła, uderzony w tym. Do wymiany klapa, zderzak i tylna ściana za zderzakiem. Na gotowo wyjdzie może  z 60000zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DEV,

Pytanie:

To A4 2.0 Tfsi 2015 jest na 8 wytryskach? (4 bezpośrednie +4 pośrednie). 

Pytam bo Koledze przyszło S3 8V na 4 wytryskach... inne niż Europa. 

W tym tfsi siedzi Tiptronic?

Sorki za offtop,

Pozdrawiam ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, black4 napisał:

DEV,

Pytanie:

To A4 2.0 Tfsi 2015 jest na 8 wytryskach? (4 bezpośrednie +4 pośrednie). 

Pytam bo Koledze przyszło S3 8V na 4 wytryskach... inne niż Europa. 

W tym tfsi siedzi Tiptronic?

Sorki za offtop,

Pozdrawiam ? 

 

daj VIN to sprawdzimy

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe „ała” podczas sezonu letniego..

Zaczęło się od braku dmuchania zimnym podczas gdy klima była świeżo nabita, a ‚econ’ wyłączony, brak innych symptomów.

Po zrzuceniu gazu ujawniłem taki stan zaworku klimy:

73827587-8F79-4B13-BB6A-7021B9240824.jpeg

brudny, brzydki i do tego niepokojące opiłki wszędzie.

po zejściu do kanału i zrzuceniu paska taki widok:

C3FAE2E7-9573-43E4-B57C-4D54B18359EE.jpeg

BB1487CE-721E-4B11-9226-F990FA484735.jpeg

 

sprzęgło całe :shock3:, a wałek ukręcony..

Szybki telefon do @dzik i po dwóch dniach nowy, taki jak trzeba kompresor:

3FE2E7C5-E104-4467-BF52-934A4018E138.jpeg

 

Reszta instalacji przeczyszczona, zaworek zmieniony, klima kolejny raz nabita i teraz przed wejściem do auta ubieram szalik i rękawiczki :JC_fan:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, HOLMATRO napisał:

Małe „ała” podczas sezonu letniego..

Zaczęło się od braku dmuchania zimnym podczas gdy klima była świeżo nabita, a ‚econ’ wyłączony, brak innych symptomów.

Po zrzuceniu gazu ujawniłem taki stan zaworku klimy:

73827587-8F79-4B13-BB6A-7021B9240824.jpeg

brudny, brzydki i do tego niepokojące opiłki wszędzie.

po zejściu do kanału i zrzuceniu paska taki widok:

C3FAE2E7-9573-43E4-B57C-4D54B18359EE.jpeg

BB1487CE-721E-4B11-9226-F990FA484735.jpeg

 

sprzęgło całe :shock3:, a wałek ukręcony..

Szybki telefon do @dzik i po dwóch dniach nowy, taki jak trzeba kompresor:

3FE2E7C5-E104-4467-BF52-934A4018E138.jpeg

 

Reszta instalacji przeczyszczona, zaworek zmieniony, klima kolejny raz nabita i teraz przed wejściem do auta ubieram szalik i rękawiczki :JC_fan:

Ile nalali oleju do kompresora przed montażem ? 

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...