Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Najprawdopodobniej zatarty silnik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy postanowiłem że wymienie silnik najprawdopodobniej na AVF albo jak dokładnia to przemyslę to może na BLT i tu moje pytanie ponieważ jest tych silnikow sporo ale jak sprawdzic w jakiej kondycji one sa, sprzedawcy podaja różne przebiegi i jak sie do tego ustosunkowac czy ci co handlują silnikami sa w miare pewni i co w razi czego sprawdzic w silniku.

Opublikowano

jaro4444 chylę czoła! Również kończyłem podobną szkołę co Ty, ale nie mam takiego....talentu i zaparcia. SZACUN!!!!! :good:

Opublikowano

Koledzy postanowiłem że wymienie silnik najprawdopodobniej na AVF albo jak dokładnia to przemyslę to może na BLT i tu moje pytanie ponieważ jest tych silnikow sporo ale jak sprawdzic w jakiej kondycji one sa, sprzedawcy podaja różne przebiegi i jak sie do tego ustosunkowac czy ci co handlują silnikami sa w miare pewni i co w razi czego sprawdzic w silniku.

Kurde i po się produkuje? :wallbash:

Ostatni silnik AVF wyszedł w Passacie B5 FL w końcowej serii z początku 2005 r. Montowany był np. w Passacie B5 FL, A4 B6 (do 2004 r.).

Będzie więc miał ok 4 lat i realne min. 150 kkm. Oczywiście sprzedawaca będzie twierdził, że ma 60 kkm - to taki ulubiony przebieg handlarzy :polew:

BLT będzie z 2007 - 2008 r. z przebiegiem realnym 15-30 kkm. Wybór należy więc do Ciebie...

Co moge Ci podpowiedzieć jak już tak brniesz w swoją wersję to szukaj motoru AWX ze Skody Superba. Ostatnie serie to 2007-8 rok. To jest identyczny motor jak AWX, różni się tylko sprzęgłem (w Superbie siedzi sprzęgło 228 mm do skrzyni 5 biegowej).

Opublikowano

Ja nie wiem czy Ty wogóle czytasz co Ci koledzy piszą :no:

Napisał Ci jaro4444 co masz zrobić i że lepiej będzie kupić np: silnik BLT i będzie prawie jak nówka to Ty się uparłeś na AWX i AVF.Kupisz takiego z przebiegiem 250 tys. to się może nauczysz i następnym razem posłuchasz :wallbash:

Ocinus weź Ty ten wóz na lawetę i przywieź do Wawy. Po paru dniach wyjedzie sprawny, z silnikiem zamontowanym tak jak Ci pisałem i nie zniszczy Cię to finansowo. Jakby co na PW masz dokładnie opisane skąd wziąść motor i co przłożyć by to chodziło jak fabryka. Koncern VW produkuje wszystko modułowo. Zasadnicze elementy są identyczne, róznice są w osprzęcie, miskach, sprzęgłach.

Ja na przykład po takim tekscie już bym było w drodze do Warszawy ale rób jak uważasz Twoje auto Twoja kasa.

Opublikowano

Koledzy ja czytam to co pisze kolega Jaro4444 i jestem Mu za wszystko wdzięczny jak i Wam ale taki BLT kosztuje 3000 bo rozmawiałem ze sprzedawcą a za 5000 mam nowy silnik z rozrządem i roczną gwarancją fabrycznie zaplombowany dlatego mam dylemat. Kasa jest duża ale mam nadzieję że coś z mojego silnika do się sprzedać. Pozdrawiam.

Opublikowano

ocinus wlez tylko od uwage ze ze to sam blok.Masz do wymiany takze glowice , prawdopodobnie PD tez poleca w szysbkim czasie tak jak i turbo.Na 1 min. silnik robi 1000 obrotow.To kawl czasu na prac ebez oleju.Masz tam wszystko bankowo poprzycierane i nie ma sie co oszukiwac ty potrzebujesz caly kompletny silnik.Zawiez to auto do kogos kto sie na tym zna a nie do mechanika w stodole ktrory ci wypoleruje to i owo i powie ze zalatwione :wink4:

i oczywiscie przy nastepnym niedzielnym obiadku nabaknij tesciowi ze zrobil ci prezent na 10 tys bo tyle to cie mniej wiecej bedzie kosztowac :rolleyes:

Opublikowano

Tak odbiegając od tematu to w sylwestra zginą mi pies i właśnie gdy żona jechała go odebrać bo się znalazł to uszkodziła auto. Ten rok od początku jest felerny a tu dopiero luty.

Opublikowano

Nic sie nie martw ja tez pol roku temu kupiłem auto z pewnego źródła z gwarancja ( wtedy jeszcze ) po to aby miec spokój na jakiś czas a przez ostatnie 3 mięsiace mam juz nowy silnik i bujam sie od serwisu do serwisu bo a autem jest caly czas cos nie tak.Jak to sie mówi czasami musi być trochę gorzej aby później mogło być znacznie lepiej.......

Opublikowano

To jak masz kasę to kupuj :gwizdanie: Tylko głowica jest kompletna ? zapewne nie i do tego Pd.Cena nowego jednego od 1500-2800 zł .No chyba że masz u siebie OK.A co z rozrządem .Myślę że operacja skończy się na 10 tyś :)

Opublikowano

zastanawiam sie... :mysli:

- po co ludzie tutaj zagladaja

- po co pytaja

- po co cokolwiek radzic...

....skoro......... robia po swojemu :decayed:

Opublikowano

Koledzy mam już upatrzony silnik BLT ( dzięki jaro4444 ) tyle tylko że w nim są wtryski z końcówką BA a u mnie jak się okazało AR i nie wiem czy będą pasowały a jak sprawdzałem w ETKA to zamienne są z inną końcówką niż moje. :wallbash:

Opublikowano

Szukałem na forum ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem.

Auto już zrobione?

Opublikowano

Koledzy wczoraj kupilem silnik a dzis zawiozlem do mechanika, nie wiem czy dzis cos robił ale z tego co wiem to raczej od poniedzialku zacznie przekladke. Silniczek wydaje sie być młodziutki bo na głowicy jest data 18.07.2007 a docisk sprzegla był malo zużyty. Mam nadzieje że mechanik da sobie rade z tym wyzwaniem. Jak bedzie robił w poniedzialek to mam nadzieje że go przypilnuję. :)

Opublikowano

:)

Jak będę już miał auto to dam znać. W poniedziałek jadę do mechanika go przypilnować żeby czegoś nie pomieszał a ja dla bezpieczeństwa podrukowałem sobie schematy podłączeń z Etka 7 w razie gdy by coś było nie tak. :>

Opublikowano

Ocinus auto już zrobione?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...