Shan Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Mam identyczny setup i po mieście przy jeździe emeryta pali mi ok 18l gazu.Zastanawiałem się czy to nie za dużo ale tu kolega ma sporo więcej.Podobno w manualu quattro może palić z 13l przy spokojnej jeździe więc wciąż jest spora różnica względem automatu.Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka 1
jozefackik Opublikowano 23 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2018 A ile wchodzi Ci w butlę 55L gazu ???
Shan Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Około 42l, zazwyczaj jest to 80% maksymalnej objętości butli.Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
megafaka Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 ..podziwiam ludzi z tym zacięciem do instalacji gazowych -zwłaszcza gdy przy - 15 i więcej st. mrozu cyrki się dzieją ......
sitar Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Ja np. Podziwiam ludzi kupujących diesla. Każdy kupuje to co chce a prawidłowo dobrana i wyregulowana instalacja gazowa jest bezobslugowa-jedynie filtry do wymiany.
wesz82 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 6 godzin temu, megafaka napisał: ..podziwiam ludzi z tym zacięciem do instalacji gazowych -zwłaszcza gdy przy - 15 i więcej st. mrozu cyrki się dzieją ...... Sorry ze EOT... Ja tez podziwiam zwlaszcza ze ktos kto naprawde nabija te kilometry potrafi dla rodziny dzieki temu wakacje zafundowac.. Jakie cyrki?? Od zawsze mamy w domu lpg i nawet nie slyszalem o czyms takim. Myslisz ze disel zima pali 4,5??? Do autora. Sonda to nie majatek nawet ori new to smieszna kasa. Gazownik zapewne ja ominal przez check na desce lub jej niesprawnosc. Wymien sonde lub sondy i jedz do niego niech to ogarnie a jak nie da rady go szukaj kogos lepskiego bo szkoda nerwow na takich amatorow. Koles ma dalej 2,8q i 17L to max co udalo mu sie ugrac na tym a instalka zakladana w niemcowni kope lat temu osbiscie olewana przez niego tak jak z reszta cale auto..
mszark Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Przy -15 i więcej żadnych cyrków nie ma przy dobrze zrobionej i zadbanej instalacji. Olewany diesel też strzeli focha na mrozie.
megafaka Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 ..montaż instalacji LPG w samochodach jest dla mnie po prostu trochę niezrozumiałym zjawiskiem - które tak na dobrą sprawę bardzo się rozwinęło tylko w naszym kraju..( podejrzewam iż wynika to niestety z naszej wysokości stopy życiowej ). Eksploatacja takiego auta,tylko pozornie wygląda taniej - gdyż robiąc miesięczny przebieg w granicach 1500 km jest ona porównywalna z silnikami diesla ,gdzie ten ostatni nie wymaga zmiany świec,przewodów,regulacji,usterek sond !! itp. Samochód wart naprawdę kilka ładnych tysięcy złotych z chorym korkiem w zderzaku jest dla mnie po prostu nieporozumieniem !!! albo kupuję benzynę albo ON. Oczywiście nie wspominam tutaj o 10 - letnich i starszych modelach aut benzynowych - bo te wiadomo palą jak ....smoki i dla nich jedynym ratunkiem na przedłużenie żywota jest tylko niestety montaż LPG - który jak wyżej wspomniałem wynika z zasobności kieszeni właściciela. Smutne aczkolwiek prawdziwe......
przem8 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 22 minuty temu, megafaka napisał: ..montaż instalacji LPG w samochodach jest dla mnie po prostu trochę niezrozumiałym zjawiskiem I już niech tak zostanie skoro tego nie rozumiesz. Jeździj tym swoim "niezawodnym" 2.0 tdi. Jeśli Cie nie interesuje temat lpg to zachowaj te swoje cenne rady i przemyślenia dla siebie.
megafaka Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Tdi - nie jest niezawodny ( ogromny minus np. to fabrycznie wadliwa pompa olejowa w tych modelach ) Pisząc swoją opinię wyrażam tylko swój pogląd - do którego tutaj nikogo nigdy nie nakłaniam
wesz82 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 51 minut temu, megafaka napisał: ..montaż instalacji LPG w samochodach jest dla mnie po prostu trochę niezrozumiałym zjawiskiem - które tak na dobrą sprawę bardzo się rozwinęło tylko w naszym kraju..( podejrzewam iż wynika to niestety z naszej wysokości stopy życiowej ). Eksploatacja takiego auta,tylko pozornie wygląda taniej - gdyż robiąc miesięczny przebieg w granicach 1500 km jest ona porównywalna z silnikami diesla ,gdzie ten ostatni nie wymaga zmiany świec,przewodów,regulacji,usterek sond !! itp. Samochód wart naprawdę kilka ładnych tysięcy złotych z chorym korkiem w zderzaku jest dla mnie po prostu nieporozumieniem !!! albo kupuję benzynę albo ON. Oczywiście nie wspominam tutaj o 10 - letnich i starszych modelach aut benzynowych - bo te wiadomo palą jak ....smoki i dla nich jedynym ratunkiem na przedłużenie żywota jest tylko niestety montaż LPG - który jak wyżej wspomniałem wynika z zasobności kieszeni właściciela. Smutne aczkolwiek prawdziwe...... Masz przyklad z dzisiaj. Pojechalismy moim klekotem w trase. Spalil gnoju za okolo 35zl. Mamy zony ibiske,wiesz ze ile ona pojedzie te sama trase na lpg??? Polowe z tego... Gdzie Twoje rozumowanie ma sie do tego.. Przeglad drozszy i to tyle. Przez ponad rok nie widziala zadnej regulacji nic nie pyrcha pierdzi przerywa obroty trzymaja sie na jalowym tak jak w dieslu... Nie rozumiesz bo nie miales raczej lpgka nigdy. Dla Twojej informcji nie tylko u nas ladnie przyjal sie gaz, wiesz dlaczego bo poprostu jest mega tanio w porowaniu do diesla i pb. Niestety czasy on nie powruca gdzie ropa kosztowala prawie polowe ceny pb...
megafaka Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 ..nie będę polemizował z Waszym tokiem rozumowania bo trzeba czytać ze zrozumieniem ale jak widać nie rozumiecie istoty zagadnienia....może za parę lat...
Makale Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 (edytowane) Co wy macie, że Quattro i zima pali to auto pali więcej. Takie opinie jakby to były kolosalne różnice. Ja mam teraz śmieszne 2.0 ALT na długiej skrzyni z 3.0 / 2.0t z Quattro na laczku 235 r18 i spalanie na CVT ośka było prawie identyczne jak teraz na Qauttro z długim manualem.. Różnica nawet nie 10%. Czasem mam wrażenie, że pali tyle samo co FWD. A co do zimy to serio? To nie diesel bez webasta, że będzie ppół dnia się grzał. Na zdrowym termostacie wystarczy odaplić auto dosłownie 3 minuty przed wyjazdem i jest już cieply silnik (należy pamiętać o wyłączeniu climatronica). Co do spalania to sonda lambda / przepływomierz do sprawdzenia. Mi alt brał 20 litrów na setkę przy dziadkowej jeździe jeszcze w CVT ośka. Ciężko uwierzyć, ale tak było Ucinająca przepływka, lmbda która waliła korekty cały czas przy przyspieszaniu na +25% i nieszczelny dolot. Przepływka i sonda Boscha to koszt poniżej 500zł z uszczelnieniem dolotu i regulacją LPG. A co do gównoburzy, która tutaj wyiknęła to ciekawy przypadek. Moje alt po trasie nie ma szans najmniejszych żeby zejść poniżej 10litrów na setkę. Po prostu się nie da... Drugim autem v10 tdi 400 kunia i 3 tony masy własnej zejście poniżej 10l na setkę diesla to kwestia ustawienia tempomatu na 95/km/h i toczenie się całej trasy tak... A czasem przy wyprzedzedzaniu przy kickdownie to czasem prawie 170 na szafie to nie wiadomo kiedy (wystarczy wyprzedzić 3-4 tiry na raz i można się przestraszyć co na szafę wchodzi). I dalej poniżej 10 na setkę Edytowane 25 Stycznia 2018 przez Makale
rogigor Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Masz gwarancję STAGA więc jedz do innego autoryzowanego serwisu w twojej okolicy. Pali za dużo, mi 3.0 quattro ale w manualu na mieście pali do 16 przy normalnej jeździe. Jeśli nie wiesz czy auto było strojone podczas jazdy to słabo, bo to podstawa. Sprawdź korekty ltft w vagu. ..nie będę polemizował z Waszym tokiem rozumowania bo trzeba czytać ze zrozumieniem ale jak widać nie rozumiecie istoty zagadnienia....może za parę lat... Kolego z całym szacunkiem ale widać że nie masz zbyt szerokiej wiedzy na temat nowoczesnych instalacji lpg. Czy auto 10 letnie czy 2 letnie na dobrej instalacji będzie jeździć identycznie jak na pb. Tylko taniej. A usterki? Jak dbasz o instalacje to koszta eksploatacji ograniczają się do filtrów, nic wymieniać specjalnie nie trzeba. Ps. korki wlewu od dawna są pod klapką. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
matmac Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Ciekawa dyskusja, a tu przychodzi taki troll i dorzuca swoje 3 grosze. Czy to nie powinien być jakiś warning za offtop? Do rzeczy - mnie średnie spalanie wychodzi 14 w mieszanym miasto-trasa, ale nie stoję w korkach. Zestaw ze STAGa mam bardzo podobny do autora, zakładany w listopadzie. jozefackik, weź go na trasę jakieś 200km i zobacz czy dalej spalanie jest zbyt wysokie. Miasto miastu nierówne, a jeżeli się akurat trafią wyjątkowe korki to w tym trybie nie ma górnego limitu spalania
jozefackik Opublikowano 31 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2018 @matmac Ja miałem zakładaną instalacje w sierpniu jakoś. Wszystko poza tym okej. W trasę właśnie wybieram się w piątek ten, więc dam znać o wynikach
jozefackik Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Opublikowano 4 Lutego 2018 @matmac Zrobiłem 315 km spalanie średnie wyszło po przeliczeniu 12L, jeszcze gazu mi zostało troszkę:)
Shan Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 Faktyczne spalanie czy wg fisa? No i trasa czy miasto?Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
jozefackik Opublikowano 5 Lutego 2018 Autor Opublikowano 5 Lutego 2018 @matmac Trasa, faktyczne spalanie .
Shan Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 To całkiem dobre, ja jeszcze trasy nie robiłem swoim ale już wiem czego powinienem się spodziewać.Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się