Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] 1.8T Quattro Avant


dawid221

Rekomendowane odpowiedzi

42 minuty temu, dawid221 napisał:

dobre pytanie no wiadomo najlepiej to jak najmniej ale na pewno nie dam 700-800 zł jak proponowali niektórzy ludzi 

a zwrotnice z passata w8 będą takie same jak w s4 ??

to są te same zwrotnice, bierz od razu z osłonami

do tego nowe lożyska i wyrównaj piasty plus nagwintowany otwór M6 do mocowania tarczy do piasty

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, przemolll napisał:

Jestem ciekaw czy te cewki tfsi coś dają czy tak po prostu wymieniasz??

lepsza iskra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to w jakikolwiek sposób przekłada się na pracę silnika lub jakieś parametry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

idzie wiosna to i z modami działasz, wszystko na plus

zmiana na te cewki tfsi na plus będzie bo pozbędziesz się modułu zapłonu który też swoje najlepsze lata ma za soba, zobaczysz tez w jakim stanie przewody przy starych cewkach są - wypalone, mam to za sobą zmiana na dobre będzie, warto

jakie et mają te 19"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, marcinoa4b5 napisał:

idzie wiosna to i z modami działasz, wszystko na plus

zmiana na te cewki tfsi na plus będzie bo pozbędziesz się modułu zapłonu który też swoje najlepsze lata ma za soba, zobaczysz tez w jakim stanie przewody przy starych cewkach są - wypalone, mam to za sobą zmiana na dobre będzie, warto

jakie et mają te 19"

u mnie przewody są już w słabym stanie wiec akurat jeden problem za mną 

et 47

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Dev napisał:

to są te same zwrotnice, bierz od razu z osłonami

do tego nowe lożyska i wyrównaj piasty plus nagwintowany otwór M6 do mocowania tarczy do piasty

To sa takie same zwrotki ale piasta jest inna tzn wyzsza i podejdzie tylko zacisk z w8.Albo dajesz podkladke pod jarzma i wten czas mozes wpakowac inny zacisk odp do wysokosci tarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piaste może dac że swojej zwrotnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, DEVONIPX napisał:

Czy to w jakikolwiek sposób przekłada się na pracę silnika lub jakieś parametry?

Słaba iskra mocna iskra

Którą wolałbyś  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dev napisał:

Piaste może dac że swojej zwrotnicy

Wtedy zwrota będzie mało warta.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dev napisał:

Słaba iskra mocna iskra

Którą wolałbyś  ?

No powaliles mnie argumentem że nie mam pytań.

Wolę to co zasadne a nie wyssane z palca. Po prostu zadałem pytanie bo skoro tyle osób wymienia to pewnie jest w tym jakiś sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj do samochodu na przód wjechał gwint eibacha od kolegi z forum hasahad .

 Teraz szukam czegoś na tył a z tym jest trochę większy problem.

IMG_1421.JPGIMG_1422.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dzisiaj zalałem nowy olej Motul 5w40 + flitr mann

IMG_1434.JPG

 

  • Dodatkowo w weekend w trasie taka niespodzianka ? Obydwa klocki od strony tłoczka w takim stanie a od zewnętrznej strony połowa klocka nie mam pojęcia dlaczego tak się stało ponieważ i tłoczki i prowadniczki zacisków chodzą bardzo ładnie

 

IMG_1368.JPG 

 

  • Tak wiec wpadły nowe klocki 

 

klocki.png

 

 

 

Edytowane przez dawid221
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciski do roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dev napisał:

Zaciski do roboty

No dobra tylko co jest do roboty skoro tłoczni wciskają się leciutko bez najmniejszego oporu jak i prowadniczki zacisku które tez chodziły bez zastrzeżeń . Dodatkowo na podniesionym samochodzie po wciśnięciu hamulca i jego odpuszczeniu koło obraca się bez oporów wiec zacisk nie trzyma .

Edytowane przez dawid221
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest smar w gumkach od prowadnic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Dev napisał:

Jest smar w gumkach od prowadnic?

Tak jest 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, dawid221 napisał:

Tak jest 

No to juz wiesz dlaczego tak wygladaja klocki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Dev napisał:

No to juz wiesz dlaczego tak wygladaja klocki

Czyli mam rozumieć ze w prowadniczkach ma być sucho bez żadnych smarów ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie  inaczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...