tasior87 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam, Po kilku dobrych latach posiadania Golfa IV z gnojem pod maską złapałem ochotę na OOOO oczywiście z napędem Quattro. Poszukiwania zawęziłem do A4. Zastanawiałem się nad S4 B5 oraz A4 B7 z 3.0tdi ale... padło jednak na benzynę Podczas poszukiwania ładnej poliftowej Eski w kolorze Nogaro w Szwajcarii trafił się przypadkowo Mondek MK3 ST220 w kolorze Performance Blue. Auto kupione z prywatnych rąk w bardzo fajnym stanie. Przywiozłem, pojeździłem i puściłem do odpowiedniej osoby. Auto nie spełniało moich oczekiwań. Niedługo po jego sprzedaży pojawiła się 100km ode mnie Eska, którą zdecydowałem się zakupić. Po krótkich oględzinach okazało się, że auto wymaga odchwaszczenia, natomiast była to sztuka bezwypadkowa. Auto pochodzi ze Szwajcarii. W 2011 r. znalazło właściciela w Niemczech. Od listopada 2016 r. auto jest PL. Rocznik: 06.2001 czyli polift z ostatniego roku produkcji. Silnik: 2.7 bi-turbo AZB. Kolor: Santorinblue Wyposażenie: biała skóra RECARO, radio 2DIN, fotochromatyczne lusterko wewnętrzne oraz zewnętrzne, zewnętrzne lusterka alu, BOSE, czujniki cofania, reszta tak jak S - brakuje chyba tylko szyber dachu. W aucie ogarnięte jest: - nowa chłodnica cieczy ASO - nowe kluczyki - nowy fis - czujniki cofania - nowy czujnik położenia wału ASO - mikrostyk fotela kierownika ASO+ ślizgi ASO - ogarnięty podłokietnik Plany: - nowe sprzęgło ☑️ - rewizja skrzyni ☑️ - nowy lakier na felgach ☑️ - detaling wnętrza wraz z malowaniem przednich foteli - detaling lakieru - regeneracja maglownicy ☑️ - zmiana wydechu - daszek tył RS4 - gwint - Avus III - program - chłodniczka oleju - hamulce przód ZL/ZR 17 - relingi chrom Zdjęcia po zakupie Coś świeższego Edytowane 31 Października 2023 przez tasior87
Mukade93 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 dobra esa i jeszcze lepsze wnetrze
tasior87 Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Na wnętrze nie mam co narzekać ale idealne to będzie jak zrobi się mały detaling.
Animal Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Ładna sztuka a po małych poprawkach i ogarnięciu wyznaczonych planów będzie naprawdę świetnie. Powodzenia
tasior87 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2018 (edytowane) W dniu 17.04.2018 o 09:29, Animal napisał: Ładna sztuka a po małych poprawkach i ogarnięciu wyznaczonych planów będzie naprawdę świetnie. Powodzenia Też mam taką nadzieję. Powoli będziemy dążyć do celu. Tymczasem auto trafiło na stół operacyjny. Do wymiany idzie: - uszczelniacz wału - nowe sprzęgło z RS4 LUKa z tarczą kevlar - odbój silnika przód poliuretan - skrzynia trafiła na rewizję - nowy olej w skrzyni Motul GEAR 300 ls Edytowane 9 Czerwca 2018 przez tasior87
tasior87 Opublikowano 21 Maja 2018 Autor Opublikowano 21 Maja 2018 (edytowane) Mała aktualizacja tematu. Wpadły nowe gumy na lato. W związku z tym, że felgi były mocno wymęczone to oddałem je do malowania. Wleciał również jeden nowy dekielek felgi. Znalazła się wolna chwila, więc zabrałem się za elektrykę fotela kierownika. Wpadł nowy ori miktorstyk. Przy okazji założyłem również komplet nowy ślizgów. Edytowane 9 Czerwca 2018 przez tasior87
tasior87 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2018 (edytowane) Po 3 bardzo długich tygodniach felgi wróciły z malowania. Termin długi ale warto było czekać na taki efekt końcowy. Korzystając z okazji, że felgi były czyste nałożona została powłoka kwarcowa Gyeon Q2 Rim. Edytowane 9 Czerwca 2018 przez tasior87
tasior87 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2018 Hm. O ile dobrze pamiętam to boczne po 15zł, a przedni chyba nie więcej niż 10zł. Ale mogę się trochę mylić.
tasior87 Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Opublikowano 15 Lipca 2018 Mała aktualizacja tematu. W związku z koniecznością zakupu kolejnego fotela RECARO wpadły do auta mocowania Isofix - ciężka sprawa ze znalezieniem ich na rynku wtórnym. Mała ciekawostka - podczas robienia porządku pod tylną kanapą znalezione zostały 2 naboje. Jest to Szwajcar więc domyślam się skąd tam się wzięły. Fotelik dla córy. Zabrałem się również za pierdoły, które mnie delikatnie irytowały. Pierwszy w kolejności był mechanizm opuszczania szyby drzwi tylnych. Powodem było pęknięte plastikowe kółko - wpadła ori używka, zdecydowałem się zostawić oryginalną ramkę. Drugą pierdołą jest podgrzewanie fotela pasażera. Aktualnie fotel wyciągnięty i trochę stoję w temacie...
VRGOOD Opublikowano 16 Lipca 2018 Opublikowano 16 Lipca 2018 Daj znać jak idzie z naprawą podgrzewania fotela, bo też mnie to czeka. Ogólnie auto świetnie wygląda i prace idą konkret Ja za niedługo też się pochwalę swoją ale to dopiero po złożeniu jest grubsza robota hehe
tasior87 Opublikowano 16 Lipca 2018 Autor Opublikowano 16 Lipca 2018 (edytowane) Na pewno napiszę. Muszę tylko znaleźć chwilę czasu żeby się za to zabrać. Póki co czeka mnie jeszcze rozkmina czy jest to wina instalacji czy przerwanego obwodu w fotelu. Mam nadzieję, że wina leży w tym pierwszym bo nie uśmiecha mi się ściągać skóry z fotela. Widzę, że kolega z moich stron. Masz temat swojej sztuki ? Edytowane 16 Lipca 2018 przez tasior87
tasior87 Opublikowano 31 Lipca 2018 Autor Opublikowano 31 Lipca 2018 W weekend udało mi się znaleźć trochę czasu dla Eski. Tym razem zabrałem się za: - ślizgi fotela pasażera - wymianę głośnika drzwi kierowcy - serwis olejowy - olej ponoć z pierwszego tłoczenia, więc powinien być ok ? - uszczelki węży olejowych wchodzących w miskę olejową - dramat z dostępem
tasior87 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2018 (edytowane) Wczoraj podczas tankowania pod klapką wlewu paliwa zauważyłem taką naklejkę z logiem Sportec-a. Druga mniejsza już bez ich loga jest naklejona ma szybkę zegarów. Czyżby eska miała jakiegoś plusa od nich ?? Edytowane 1 Lutego 2019 przez tasior87
black4 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Witaj, Tak najprawdopodobniej S4 było strojone na paliwie 98 w Sportec. Jeśli zalejesz paliwo o niższej liczbie oktanowej silnik może wchodzić w spalanie stukowe. Najlepiej zweryfikuj parametry auta na hamowni. Zerknij na forum poniżej: http://testforum.rs246.com/viewtopic.php?f=12&t=52181 Pozdrawiam
tasior87 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2018 (edytowane) Zapewne będę musiał podjechać na hamownie chociaż mam trochę nie po drodze. Jak dla mnie to nawet przy seryjnej mocy ten silnik powinien być zalewany 98. Edytowane 5 Sierpnia 2018 przez tasior87
tasior87 Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 Żeby nie było, że totalna cisza w temacie. W aucie ogarnąłem: - nowy oryginalny górny zawias drzwi kierowcy - oryginalny dolny zawias drzwi kierowcy - pozostało mi jeszcze dziada założyć, była już jedna próba ale przez brak możliwości wypięcia instalacji przy słupku odpuściłem - usunięte zostały wgniotki z nadwozia - prawy przedni błotnik otrzymał nowy lakier - względy estetyczne - zregenerowana została maglownica, nowe końcówki kierownicze Lamfordera, nowy dolny wahacz w lewym przednim kole TRW, założona pompa wspomagania z A6 C6 z 2018 roku produkcji, układ zalany Total LHM+ - kompletuję graty do przednich hamulców - padło na zaciski z A8 D3, osłony tarcz z Phaetona z kierownicami powietrza, ma ktoś może dojście do adapterów pod tarcze do tych zacisków??
DEVONIPX Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Uwielbiam właścicieli z takim podejściem. Pełna seria na oryginale. Już nie chodzi o to że to eSka czy nawet 1.6 w sedanie. Szacun za robotę, ratujesz klasyka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się