hunter91 Opublikowano 26 Września 2020 Autor Opublikowano 26 Września 2020 Dekory hydro Mocowsnie dyfra Plac boju VID-20200924-WA0045.mp4
VRGOOD Opublikowano 26 Września 2020 Opublikowano 26 Września 2020 Masz zdjęcie wnętrza z tymi dekorami ?
Emejcz Opublikowano 26 Września 2020 Opublikowano 26 Września 2020 9 godzin temu, hunter91 napisał: Dekory hydro Mocowsnie dyfra Plac boju VID-20200924-WA0045.mp4 Tak zapytam nie bardzo wiedząc, co daje wsadzenie poliuretanów do mocowania dyfra?
george Opublikowano 26 Września 2020 Opublikowano 26 Września 2020 2 godziny temu, Emejcz napisał: Tak zapytam nie bardzo wiedząc, co daje wsadzenie poliuretanów do mocowania dyfra? W przeciwieństwie do gumy nie parcieją.
hunter91 Opublikowano 27 Września 2020 Autor Opublikowano 27 Września 2020 Nie mam zdjęć bo dekory będą we wtorek. Na pewno napęd jest bardziej zwarty i przy odpuszczaniu gazu nie czuje ze się przemieszcza. Wczoraj byłem na naszym zlocie, miałem okazję się łapać z eska po sofcie, która stała za 36 tys niedawno. Generalnie pomiędzy tymi autami to jest przepaść, tak jakby stał w miejscu :p. Fajnie że mogłem zobaczyć różnice aż tak znacząca. Co do zawiasu, nowe wahacze plus amory koni i hr sprężyny, powiem tyle że mogę wkoncu szybko jeździć. Jest pięknie, pomimo braku zbieżności jest na ts chwilę auto tak nabrało sportowego charakteru ze nie chce się wysiadać. Jeszcze tył pozostał. Jak sprzedam ta technix to będzie komplecik. Swoją drogą wie ktoś czy dostanę w ogóle koni amory na ttl do quattro? Jak nie to biorę od b8 blistein
george Opublikowano 27 Września 2020 Opublikowano 27 Września 2020 25 minut temu, hunter91 napisał: Na pewno napęd jest bardziej zwarty i przy odpuszczaniu gazu nie czuje ze się przemieszcza. Zasługa twardszego poliuretanu - żółty kolor.
hunter91 Opublikowano 29 Września 2020 Autor Opublikowano 29 Września 2020 Torsen zmieniłem. Nawet łatwa robota, stukać nie stuka gdy zmieniam biegi ale jest problem który od początku mnie nęka. Otóż, jadę odpuszczam gaz to tak jakby pod spodem się cały napęd przemieszczal i uczucie jakby ktoś wam w dupe uderzył ale bez huku po prostu jakby poduchy były zerwane. Daj gaz to do tyłu wędruje, odpuszczam to do przodu i z fotela przedniego lekko zrzuca. Gałka biegów też wtedy ma ruch przód tył
FiFi91 Opublikowano 29 Września 2020 Opublikowano 29 Września 2020 Podpora wału ?? Przy zmianie torsena obadałeś ją?
pelonek1 Opublikowano 29 Września 2020 Opublikowano 29 Września 2020 Mam podobnie, jak ogarniesz temat to napisz koniecznie co było przyczyną bo też mnie to drażni. Najgorsze jest to że przy odejmowaniu i dodawaniu gazu np przy pokonywaniu łuku ale nie tylko mam czasem takie szarpnięcie. Podpora wału u mnie ok, poduszki silnika i skrzyni nowe, odbój silnika przedni nowy. Lewarek też lekko się przemieszcza przód-tył przy dodawaniu i odejmowaniu gazu. Po wymianie tych rzeczy o których pisałem wyżej nic się nie zmieniło. Uszkodzoną miałem tylko jedną poduszkę silnika i odbój przedni silnika. Też nie wiem co to może być ... W wolnym czasie wrzucę auto na podnośnik i popatrzę jeszcze raz na spokojnie.
Emejcz Opublikowano 29 Września 2020 Opublikowano 29 Września 2020 Może poduszki sanek tył? Mi też potrafi coś łupnąć przy dodawaniu / odejmowaniu gazu.
pelonek1 Opublikowano 29 Września 2020 Opublikowano 29 Września 2020 6 minut temu, Emejcz napisał: Może poduszki sanek tył? Mi też potrafi coś łupnąć przy dodawaniu / odejmowaniu gazu. A lewarek u Ciebie też delikatnie się przemieszcza? Właśnie najgorsze u mnie jest to "łupnięcie" czasami.
Emejcz Opublikowano 29 Września 2020 Opublikowano 29 Września 2020 Nie zauważyłem, bo jeszcze u mnie skala problemu nie jest tak problematyczna. Czasami odczuwam to łupnięcie i takie wtórne zatrzęsienie się układu. Myślałem o poduszkach, ale nie mam nic zerwanego. Po części mam wrażenie, że to jest specyfika dwumasu Luka który wymieniałem, ale mogę się mylić.
hunter91 Opublikowano 29 Września 2020 Autor Opublikowano 29 Września 2020 Dziś zmieniłem poduszki skrzyni na nowe, jest płynniejsza zmiana biegów albo efekt placebo. Nic więcej nie pomogło. Podpora wału jest dobra. Dyfer albo ma luzy i daje tskie objawy jakby napęd się przemieszczal, albo ktoś może mieć rację że dwumas. Ja mam 4 nowe przeguby wewnętrzne, na wale przegub to zero luzu. Szukam nadal ale to trudny temat sporo osób ma ten problem
pelonek1 Opublikowano 29 Września 2020 Opublikowano 29 Września 2020 Może kolega @Dev spotkał się z czymś takim i nam pomoże
hunter91 Opublikowano 9 Października 2020 Autor Opublikowano 9 Października 2020 Panowie, kupiłem auto z jednym kluczykiem. Da radę ogarnąć by kupić sam pilot i go zakodować?
george Opublikowano 9 Października 2020 Opublikowano 9 Października 2020 7 godzin temu, hunter91 napisał: Panowie, kupiłem auto z jednym kluczykiem. Da radę ogarnąć by kupić sam pilot i go zakodować? Tak. 1
hunter91 Opublikowano 9 Października 2020 Autor Opublikowano 9 Października 2020 Godzinę temu, george napisał: Tak. Pisz dalej. Jaki mam pilot kupić?? Z b5?
hunter91 Opublikowano 10 Października 2020 Autor Opublikowano 10 Października 2020 10 godzin temu, george napisał: Wg instrukcji i tsk trzeba dorobić kluczyk inny
majkelmn Opublikowano 10 Października 2020 Opublikowano 10 Października 2020 (edytowane) Co do szarpnięcia w napędzie, zwróciłeś uwagę na podporę dyfra? Mam taki sam objaw i okazało się że guma na nim jest zerwana Edytowane 10 Października 2020 przez majkelmn dopisanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się