HOLMATRO Opublikowano 12 Stycznia 2019 Opublikowano 12 Stycznia 2019 59 minut temu, dekiel 13 napisał: W tej eresie to dwudziestki som ? ? Ta
dayd_4 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2019 (edytowane) 3 godziny temu, Gremlin0209 napisał: Witam Również proponuję oryginał rs4 ? Akurat u mnie odnowione i pomalowane ala szare/grafit Bardzo ładnie się prezentuje na tym kole, ale to chyba nie jest oryginał RS4. Coś za wąskie i za płaskie Edytowane 12 Stycznia 2019 przez dayd_4 Edit
niwet Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 20 minut temu, dayd_4 napisał: Bardzo ładnie się prezentuje na tym kole, ale to chyba nie jest oryginał RS4. Coś za wąskie i za płaskie Też mi wyglądają na fejki Ogólnie też kiedyś myślałem, nad wyrezaniem klapy z sedana, ale straszono mnie że ruda może później się pojawić... a po tych nowych tablicach jakoś straciłem chęć
MichałA4 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 To jest 19"8.5j et43/45 też ori audi tylko inne parametry.
Gremlin0209 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 8 godzin temu, dayd_4 napisał: Bardzo ładnie się prezentuje na tym kole, ale to chyba nie jest oryginał RS4. Coś za wąskie i za płaskie Może tak zdjęcie wyszło. Zresztą też jest lekki naciąg, więc może przez to też tak to wygląda.
Adam87 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 (edytowane) 8 godzin temu, niwet napisał: Też mi wyglądają na fejki Ogólnie też kiedyś myślałem, nad wyrezaniem klapy z sedana, ale straszono mnie że ruda może później się pojawić... a po tych nowych tablicach jakoś straciłem chęć Jak dobrze zakonserwujesz, to nie powinno wychodzić nic. Ile jest aut co są łatki wstawiane w nadkolach gdzie de fakto jest więcej wody, soli, brudu i ogólnie syfu niż na klapie i jak dobrze zabezpieczone to nic nie wychodzi. Edytowane 13 Stycznia 2019 przez Adam87 1
kamelus_ Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 (edytowane) 11 godzin temu, MichałA4 napisał: To jest 19"8.5j et43/45 też ori audi tylko inne parametry. Wzór wzorem ale to koło nie ma podejścia do ori RS4. Szerokość i niskie et sprawia że koło jest mocno wklęsłe i znacznie ładniejsze. W rzeczywistości to dwie zupełnie inne felgi. Ori koła RS4 nie da się pomylić z innym. Na żywo jest mega kozackie zwłaszcza z fajnym naciągiem. Edytowane 13 Stycznia 2019 przez kamelus_ 1
FroS-t Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 W dniu 11.01.2019 o 23:06, kamelus_ napisał: Tu masz na moim byłym aucie z ori RS4. To koło robiło niesamowitą robotę Jak i całe auto
dayd_4 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2019 3 godziny temu, Adam87 napisał: Jak dobrze zakonserwujesz, to nie powinno wychodzić nic. Ile jest aut co są łatki wstawiane w nadkolach gdzie de fakto jest więcej wody, soli, brudu i ogólnie syfu niż na klapie i jak dobrze zabezpieczone to nic nie wychodzi. Słusznie. Jak z każdą naprawą blacharsko lakierniczą - trzeba zrobić zgodnie ze sztuką i nic nie będzie korodować, pękać, itd. Pozdr.
dayd_4 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2019 34 minuty temu, kamelus_ napisał: Wzór wzorem ale to koło nie ma podejścia do ori RS4. Szerokość i niskie et sprawia że koło jest mocno wklęsłe i znacznie ładniejsze. W rzeczywistości to dwie zupełnie inne felgi. Ori koła RS4 nie da się pomylić z innym. Na żywo jest mega kozackie zwłaszcza z fajnym naciągiem. @kamelus_ zainspirowales mnie tymi felgami. Jest decyzja. Będzie RS4. Ale w grę wchodzi tylko oryginał.
kamelus_ Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 1 minutę temu, dayd_4 napisał: @kamelus_ zainspirowales mnie tymi felgami. Jest decyzja. Będzie RS4. Ale w grę wchodzi tylko oryginał. I tak trzymaj Pamiętaj tylko żeby to upchać opona max 225 a wiec spory naciąg. No i przydała by się jakaś konkretniejsza gleba żeby koła się ładnie z budą zgrały. Najlepiej jakiś fajny gwint to sobie ustawisz idealnie pod siebie.
Gremlin0209 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 U mnie opona 235 i naciąg jest, jak dla mnie idealny. Nie za duży i nie za mały ?
kamelus_ Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 9 minut temu, Gremlin0209 napisał: U mnie opona 235 i naciąg jest, jak dla mnie idealny. Nie za duży i nie za mały ? Ale Ty masz felgę o całkiem innych parametrach. Jak taką oponę założysz na oryginalną felgę RS4 to do A4 tego nie wsadzisz
dayd_4 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2019 17 minut temu, kamelus_ napisał: I tak trzymaj Pamiętaj tylko żeby to upchać opona max 225 a wiec spory naciąg. No i przydała by się jakaś konkretniejsza gleba żeby koła się ładnie z budą zgrały. Najlepiej jakiś fajny gwint to sobie ustawisz idealnie pod siebie. Zawieszenie bardzo bym chciał zostawić swoje. Mam 1BV i jest optymalnie twardo. Na początek spróbuję założyć talerze pod sprężyny od B5 bo już i tak zamówiłem. Zobaczymy jak to wyjdzie. Wszystko po kolei. Priorytet teraz to felunek. ? nie mała do wydania. Później opony, tak jak mówisz 225. Też będzie nie mało ?, bo nie uznaję wszelkich budżetowych opon i podejścia kierowców : "cała kasa na felgi, a opony to jakieś najtańsze, byle czarne..."
HOLMATRO Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 (edytowane) Jeszcze się wylecz z przeświadczenia, ze jak gwint, to napewno beton. Dobrze wiesz, ze mój Vogtland jest dwa razy bardziej miękki niż twoje 1BV. A to nie jest gwint najwyższej klasy. Im drożej, tym wbrew rozsądkowi bardziej miękko. Talerzyki to możesz sobie w kuchni za szklanymi drzwiczkami postawić Edytowane 13 Stycznia 2019 przez HOLMATRO
kamelus_ Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 (edytowane) 8 minut temu, dayd_4 napisał: Zawieszenie bardzo bym chciał zostawić swoje. Mam 1BV i jest optymalnie twardo. Na początek spróbuję założyć talerze pod sprężyny od B5 bo już i tak zamówiłem. Zobaczymy jak to wyjdzie. Wszystko po kolei. Priorytet teraz to felunek. ? nie mała do wydania. Później opony, tak jak mówisz 225. Też będzie nie mało ?, bo nie uznaję wszelkich budżetowych opon i podejścia kierowców : "cała kasa na felgi, a opony to jakieś najtańsze, byle czarne..." Bardzo dobre podejście do tematu. Jak chodzi o twardość nie obawiaj się gwintu. Przerabiałem mnóstwo zawieszeń od serii przez 1bv eibachy różnej maści H&R itp. Kity gwinty naprawde trochę tego było. Ale jak pierwszy raz w końcu kupiłem gwint to już nigdy sprężyn tylko gwinty. Żadnych sprężyn. Markowy dobrze dobrany gwint zapewnia komfort porównywalny z 1BV a prześwit ustawisz jak Ci się podoba. Dziś tak jutro niżej Edytowane 13 Stycznia 2019 przez kamelus_
dayd_4 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2019 18 minut temu, HOLMATRO napisał: Jeszcze się wylecz z przeświadczenia, ze jak gwint, to napewno beton. Dobrze wiesz, ze mój Vogtland jest dwa razy bardziej miękki niż twoje 1BV. A to nie jest gwint najwyższej klasy. Im drożej, tym wbrew rozsądkowi bardziej miękko. Talerzyki to możesz sobie w kuchni za szklanymi drzwiczkami postawić tak sobie zrób @HOLMATRO Właśnie moja twardość mi odpowiada i nie chciałbym miękko jak u ciebie. Talerzyki to wyciągaj, ale na stół, zjem obiad i przyjeżdżam do was na kawę i ?
FroS-t Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Ta felga z RS4 z 225 i 1BV bedzie wyglądała słabo jak smok.... 1
_małyTM_ Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 hmm rozumiem że kasa na fele nie gra aż takiej roli? to moje propozyszon:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się