Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black BEX quattro 225KM/345Nm by Gregor10/FULLLL/Milltek/Vfiz/Brakes-345/300/ATS GTR908/KierownicaRS


dayd_4

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, dekiel 13 napisał:

Info jak w Nissanie GTR , klawo to wygląda i jest praktyczne. Chyba się też skuszę . ?

Jeden z lepszych dodatków. Szczególnie jak auto po programie ;)  Dodatkowo sprawdzanie i kasowanie błędów podczas jazdy ? 

Edytowane przez Norbas
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Norbas napisał:

Jeden z lepszych dodatków. Szczególnie jak auto po programie ;)  Dodatkowo sprawdzanie i kasowanie błędów podczas jazdy ? 

Ja jeszcze nie ogarnąłem kasowania błędów, albo ich nie mam :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.08.2019 o 23:31, MichałA4 napisał:

Dawid śmigasz na seryjnych coolerach jeszcze czy masz fmic ? 

Na seryjnych, kupiłeś kierę od TT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zaciekawiła mnie temperatura powietrza jaką pokazuje vfiz u Ciebie , wczoraj był u mnie koleżka z BEX-em pod maską i u niego również było ponad 50 st C w dolocie. Oczywiście mowa  o seryjnym DSMIC, dodam że auto wcale nie było ganiane , ciekawe do ilu st wzrośnie temperatura jak go trochę przegonisz w cieplejszy dzień . 

Ja ostatnio wrzuciłem FMIC 180 tke i na razie maxymalnie złapałem na nim 35 st C  tyle że u mnie  TDI i temperatura na zewnątrz max 27 st.

Wpadłem na genialny pomysł zmiany poduszki w mojej obecnej kierze i na tą czarną :grin:

Edytowane przez MichałA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura się waha, zdjęcia były robione na postoju, a na postoju szybko temperatura rośnie. Podczas jazdy wahania są różne, jak powoli jedziesz jest wyższa temp, jak trochę szybciej to niższa, jak się zatrzymasz błyskawicznie się podnosi, ledwie ruszysz, mocno spada. W ostatnie ciepłe dni, po mieście jest tak do 40st. podczas jazdy. Jak przed wczoraj spadł deszcz i zrobiło się 20st na dworze, to w dolocie było średnio koło 30. Może któregoś dnia zrobimy test z @HOLMATRO, jadąc koło siebie, w tych samych warunkach, porównamy, co pokazuje VFIZ.

P.S. Muszę sprawdzić co tam miałeś za kierę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam multi z TT 8J , gdzieś podejrzałem u kogoś tą czarną z kratką i jakoś mi się spodobała  tak że wiesz.......:lol1:    to jest spora różnica jeżeli chodzi o FMIC  mi na postoju teraz max 37 st C łapie , a jadąc " normalnie" jest  ok 10 st  więcej niż na zewnątrz, zobaczę jeszcze jak będzie w weekend bo ma być ponad 30 st .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dieslu są niższe temperatury. Ale różnice między układami DSMIC a FMIC są na pewno. Ja miałem kiedyś kupiony zestaw FMIC, nawet rozebrałem obecny układ dolotowy, ale zestaw rur nie pasował i odpuściłem. Przymierzam się do prac nad mocą na jesieni, jak budżet pozwoli, więc pewnie i FMIC zrobię, ale raczej spawany. Rozmawiałem już z FMotors o zestawie.Tylko tam rury są doprowadzone górą do FMICa, więc system może być mniej wydajny. A co z twoją obecną poduchą, chcesz sprzedać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, dayd_4 napisał:

W dieslu są niższe temperatury. Ale różnice między układami DSMIC a FMIC są na pewno. Ja miałem kiedyś kupiony zestaw FMIC, nawet rozebrałem obecny układ dolotowy, ale zestaw rur nie pasował i odpuściłem. Przymierzam się do prac nad mocą na jesieni, jak budżet pozwoli, więc pewnie i FMIC zrobię, ale raczej spawany. Rozmawiałem już z FMotors o zestawie.Tylko tam rury są doprowadzone górą do FMICa, więc system może być mniej wydajny. A co z twoją obecną poduchą, chcesz sprzedać?

Mówisz, że mniej wydajny może być jak gora? Ja za 2 tygodnie wkładam hybryde, ale jeszcze zostawiam dsmic. Myślałem o nich właśnie żeby zamówić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, MarcinL napisał:

Mówisz, że mniej wydajny może być jak gora? Ja za 2 tygodnie wkładam hybryde, ale jeszcze zostawiam dsmic. Myślałem o nich właśnie żeby zamówić.

Takie jest moje przypuszczenie, bo przecież bezpośrednio "na wprost", gorące powietrze będzie przelatywać przez FMIC za belką. Więc tam, gdzie jest uderzenie najcieplejszego powietrza na FMIC, nie będzie bezpośredniego przepływu powietrza z zewnątrz. Tak samo rury. Jeśli będą poprowadzone wyżej, za belką, to ich również powietrze nie będzie chłodziło w sposób bezpośredni. Prawdopodobnie to nie będą duże różnice w temperaturach, ale jak już inwestować, to dobrze. W przypadku FMotors, ich "wzorodawca" chciał mieć ukryte orurowanie, dlatego schowali wszystko za belkę. Moim zdaniem, nie jest to najwydajniejsze rozwiązanie.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawid, ale to i tak pewnie będziesz pakował 230 tkę , a tam to już sporo belki trzeba wyciąć żeby to wlazło, ja mam wloty od góry bo tak jest łatwiej spasować zderzak kratki itp, do FMIC mam też od razu przyspawane orurowanie bez kolanek i łączników silikonowych żeby jak najmniej miejsca to zajęło.  Myślę że nie ma co kombinować , FMIC zrobi robotę nawet jak jego wloty będą za belką , jak będziesz 300+ robił to zaczniesz się martwić :decayed:

 

 

....................a poduchę obecną sprzedałem jeszcze na aucie tak że tego....  teraz jeżdżę bez :lol1:

Edytowane przez MichałA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, MichałA4 napisał:

....................a poduchę obecną sprzedałem jeszcze na aucie tak że tego....  teraz jeżdżę bez :lol1:

:thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, MichałA4 napisał:

Takie koło na takich kamiuchach oczy mi krwawią ?  Miłego wypoczynku Dawid?

Ładne koło założył to już ma nie jeździć? :chytry: wie co robi, jak se porysuje, to se pomaluje. :thumbup1:

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, HOLMATRO napisał:

Ładne koło założył to już ma nie jeździć? :chytry: wie co robi, jak se porysuje, to se pomaluje. :thumbup1:

:lol1: to wybaczam :grin:  a tera nie przeszkadzajcie chłopakowi niech się moczy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da się nie skaleczyć niestety, jak felga wystaje poza oponę.

Będzie okazja zmienić kolor :beach:

DSC_0005.JPG

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super jest ta felga , ma eleganckie parametry do gleby i dobrze się prezenci mimo lat, ale nadkola A4 są praktycznie na styk żeby ją pomieścić :wink:

Trochę też mi się pomału widzi coś szerszego niż 8.5j , ale obawiam się trochę przycierek ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...