Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Problem z rannym odpaleniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam o paru dni posiadam Audi A4 1.9 tdi AVF 2004 rok

pojawił sie mały problem:

gdy odpalam samochód po nocy, musze go troszke zakrecic, powiedzmy około 5sec

gdy auto juz odpali cały dzien jst oki moze stac nawet 5-6 godzin w ciagu dnia i pali od strzała...

Wszystko poza tym oki, spalanie, dynamika, kultura pracy..

Dodam iz świece sprawdzone, napiecie na swiece idzie, brak błedów silnika...

Prosze o pomoc!

P.S. Czy ktos z klubowiczów podepnie mnie pod Vaga w lublinie?

Opublikowano

paliwo moze opada? Kiedy filtr wymianiałeś?

Opublikowano

Zajrzyj na spoty lubelskie. Niestety nie wiem czy tam ktoś ma VAG'a.

Opublikowano

calkiem mozliwe ze masz uszkodzona pompe podwojna, znajduje sie z tylu silnika za glowica, zapewnia podcisnienie dla ukladow wykonawczych oraz odpowiednie cisnienie paliwa, jezeli jest zuzyta, zdarza sie ze nie podaje paliwa z odpowiednim cisnieniem w trakcie rozruchu.

nie do wykrycia VAG-iem

Opublikowano

Witam o paru dni posiadam Audi A4 1.9 tdi AVF 2004 rok

pojawił sie mały problem:

gdy odpalam samochód po nocy, musze go troszke zakrecic, powiedzmy około 5sec

gdy auto juz odpali cały dzien jst oki moze stac nawet 5-6 godzin w ciagu dnia i pali od strzała...

Wszystko poza tym oki, spalanie, dynamika, kultura pracy..

Dodam iz świece sprawdzone, napiecie na swiece idzie, brak błedów silnika...

Prosze o pomoc!

P.S. Czy ktos z klubowiczów podepnie mnie pod Vaga w lublinie?

mam podobnie... sprawdź jeszcze tylko jedną rzecz... rano przekręć kluczyk i od razu puść (tak jakby zapalił od strzała) oczywiście nie zapali... i po tym powinno odpalić od strzała - u mnie tak jest - zwykle rano muszę czekać jakieś 1 sekundę może 1,5

Opublikowano

Witam o paru dni posiadam Audi A4 1.9 tdi AVF 2004 rok

pojawił sie mały problem:

gdy odpalam samochód po nocy, musze go troszke zakrecic, powiedzmy około 5sec

gdy auto juz odpali cały dzien jst oki moze stac nawet 5-6 godzin w ciagu dnia i pali od strzała...

Wszystko poza tym oki, spalanie, dynamika, kultura pracy..

Dodam iz świece sprawdzone, napiecie na swiece idzie, brak błedów silnika...

Prosze o pomoc!

P.S. Czy ktos z klubowiczów podepnie mnie pod Vaga w lublinie?

Sprawdzałes kat synchronizacji ????? :cool1:
Opublikowano

no właśnie nie sprawdzałem kąta synchronizacji, też mam takie podejżenie...

czy on mógłby być winowajcą???

a czy ktos z Wrocławia mógłby mi pomóc go sprawdzić??

bede we wrocławiu wtorek- środa...

dziekuje wszystkim za odpowiedzi

Opublikowano

Jesteśmy umówienie na wieczór na VAGowanie

Pozdr

Opublikowano

Ja u siebie miałem -3.3 kąt synchronizacji, ustawiłem na -0.5 i czasami odpala tzw. od strzała a czasem 2-3 s trzeba kręcic zanim zaskoczy- liczyłem że jak ustawie na 0.0 bedzie palił cały czas od strzała niestety nie, dałem sobie na luz z tym problemem

Opublikowano

2-3 s trzeba kręcic zanim zaskoczy

to to już bardzo dużo...

Opublikowano

oczywiscie po nocy (jak jest zimny) jak ciepły zawsze pali od strzała

Opublikowano

Zajrzyj na spoty lubelskie. Niestety nie wiem czy tam ktoś ma VAG'a.

Jesteśmy umówienie na wieczór na VAGowanie

Pozdr

Ustawiliśmy kąt na 0.0 ;-) było koło 2.0. Pali niby lepiej, próba generalna jutro rano ;-)

Opublikowano

na początku wielkie podziękowania dla kolegi marecki_78 :)

autko jak jest ciepłe pali super, ale rano to samo:( nie poprawiło sie:(

ale zacząłem bacznie sie przyglądać objawom:

mocno zimny ciężko pali (po nocy), odpalę - pochodzi 10sekund, daje mu 5 minut przerwy i znowu ma problem z odpaleniem...

czyli raczej nie cofa sie paliwo- gdyż pierwszy rozruch wypchnął by powietrze a on za 5 min znowu ma ciężko

co może być odpowiedzialne za złe palenie na zimnym???

później może stać parę godzin, odpala ( ale wtedy jest jeszcze ciepły) ostygnie do zera i znowu problem???

koledzy proszę o pomoc bo musimy rozwiązać ten problem:)[br]Dopisany: 24 Luty 2009, 10:55_________________________________________________dodam jeszcze ze z kolega mareckim dotarliśmy do błędu 17996

jest to błąd poduszki pod silnikiem(tej z czujnikiem)

w jej miejsce zamontowana jest zwykła, a kostka jest luźna, ale to chyba nie ma wpływu na odpalanie??

Opublikowano

DOŁACZE SIE DO TEGO PROBLEMU IZ JA ZAUWAZYŁEM ZE U MNIE Z TYM PALENIE Z RANA TO MAM TAK ZE TEZ MUSZE KRECIC ALE WZIAŁEM SIE NA SPOSÓB I PODGRZEWAM 2 RAZY SWIECE ŻAROWE ZAUWAZYŁEM ZNACZNA POPRAWE

Opublikowano

DOŁACZE SIE DO TEGO PROBLEMU IZ JA ZAUWAZYŁEM ZE U MNIE Z TYM PALENIE Z RANA TO MAM TAK ZE TEZ MUSZE KRECIC ALE WZIAŁEM SIE NA SPOSÓB I PODGRZEWAM 2 RAZY SWIECE ŻAROWE ZAUWAZYŁEM ZNACZNA POPRAWE

Kondziu nie drzyj się na forum :)

sprawdź wszystkie świece może nie wszystkie działają

Opublikowano

zrobiłem logi statyczne i są oki

mam pytanie czy podczas próby odpalania na zaimnym, gdy bede miał podpietego Vaga, czy wtedy coś pokaże jak auto nie odpala??

na co mam patrzec???

czy to moze byc tez wina któregoś pompowtrysku??

prosze nie zostawiajcie mnie samego z problemem...

Opublikowano

- sprawdz VAG-iem, czy gdy jest zimny silnik, temperatura plynu = sie temperaturze zewnetrznej

- sprawdz lub wymien wszystkie swiece, obecnosc 12V>>wlaczona stacyjka i opornosc - rzędu 1 om>> gdy wylaczona.

- sprawdz napiecie akumulatora 12V

- pompa podwojna paliwa

- uszczelniacze pompowtryskiwaczy

Opublikowano

Witam

Czy ten problem z porannym odpalaniem został rozwiązany?

Mój kolega ma to samo w passacie. Chciałem mu jakoś pomóc ale VAG nic nie pokazuje w silniku tylko jakieś błędy w ABSie z komunikacją z ECU, (podejrzewam że może być to wynikiem długiego kręcenia przy próbie odpalenia silniku).

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...