tomek23 Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 Witam o paru dni posiadam Audi A4 1.9 tdi AVF 2004 rok pojawił sie mały problem: gdy odpalam samochód po nocy, musze go troszke zakrecic, powiedzmy około 5sec gdy auto juz odpali cały dzien jst oki moze stac nawet 5-6 godzin w ciagu dnia i pali od strzała... Wszystko poza tym oki, spalanie, dynamika, kultura pracy.. Dodam iz świece sprawdzone, napiecie na swiece idzie, brak błedów silnika... Prosze o pomoc! P.S. Czy ktos z klubowiczów podepnie mnie pod Vaga w lublinie?
letallec Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 paliwo moze opada? Kiedy filtr wymianiałeś?
tomek23 Opublikowano 20 Lutego 2009 Autor Opublikowano 20 Lutego 2009 nowy filtra paliwa, dzieki za odp
letallec Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 Zajrzyj na spoty lubelskie. Niestety nie wiem czy tam ktoś ma VAG'a.
Musashi Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 calkiem mozliwe ze masz uszkodzona pompe podwojna, znajduje sie z tylu silnika za glowica, zapewnia podcisnienie dla ukladow wykonawczych oraz odpowiednie cisnienie paliwa, jezeli jest zuzyta, zdarza sie ze nie podaje paliwa z odpowiednim cisnieniem w trakcie rozruchu. nie do wykrycia VAG-iem
GRazny Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 Witam o paru dni posiadam Audi A4 1.9 tdi AVF 2004 rok pojawił sie mały problem: gdy odpalam samochód po nocy, musze go troszke zakrecic, powiedzmy około 5sec gdy auto juz odpali cały dzien jst oki moze stac nawet 5-6 godzin w ciagu dnia i pali od strzała... Wszystko poza tym oki, spalanie, dynamika, kultura pracy.. Dodam iz świece sprawdzone, napiecie na swiece idzie, brak błedów silnika... Prosze o pomoc! P.S. Czy ktos z klubowiczów podepnie mnie pod Vaga w lublinie? mam podobnie... sprawdź jeszcze tylko jedną rzecz... rano przekręć kluczyk i od razu puść (tak jakby zapalił od strzała) oczywiście nie zapali... i po tym powinno odpalić od strzała - u mnie tak jest - zwykle rano muszę czekać jakieś 1 sekundę może 1,5
zibi66 Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 Witam o paru dni posiadam Audi A4 1.9 tdi AVF 2004 rok pojawił sie mały problem: gdy odpalam samochód po nocy, musze go troszke zakrecic, powiedzmy około 5sec gdy auto juz odpali cały dzien jst oki moze stac nawet 5-6 godzin w ciagu dnia i pali od strzała... Wszystko poza tym oki, spalanie, dynamika, kultura pracy.. Dodam iz świece sprawdzone, napiecie na swiece idzie, brak błedów silnika... Prosze o pomoc! P.S. Czy ktos z klubowiczów podepnie mnie pod Vaga w lublinie? Sprawdzałes kat synchronizacji ?????
tomek23 Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Opublikowano 21 Lutego 2009 no właśnie nie sprawdzałem kąta synchronizacji, też mam takie podejżenie... czy on mógłby być winowajcą??? a czy ktos z Wrocławia mógłby mi pomóc go sprawdzić?? bede we wrocławiu wtorek- środa... dziekuje wszystkim za odpowiedzi
marecki_78 Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 Jesteśmy umówienie na wieczór na VAGowanie Pozdr
STANIV Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 Ja u siebie miałem -3.3 kąt synchronizacji, ustawiłem na -0.5 i czasami odpala tzw. od strzała a czasem 2-3 s trzeba kręcic zanim zaskoczy- liczyłem że jak ustawie na 0.0 bedzie palił cały czas od strzała niestety nie, dałem sobie na luz z tym problemem
GRazny Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 2-3 s trzeba kręcic zanim zaskoczy to to już bardzo dużo...
STANIV Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 oczywiscie po nocy (jak jest zimny) jak ciepły zawsze pali od strzała
marecki_78 Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 Zajrzyj na spoty lubelskie. Niestety nie wiem czy tam ktoś ma VAG'a. Jesteśmy umówienie na wieczór na VAGowanie Pozdr Ustawiliśmy kąt na 0.0 ;-) było koło 2.0. Pali niby lepiej, próba generalna jutro rano ;-)
tomek23 Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Opublikowano 24 Lutego 2009 na początku wielkie podziękowania dla kolegi marecki_78 autko jak jest ciepłe pali super, ale rano to samo:( nie poprawiło sie:( ale zacząłem bacznie sie przyglądać objawom: mocno zimny ciężko pali (po nocy), odpalę - pochodzi 10sekund, daje mu 5 minut przerwy i znowu ma problem z odpaleniem... czyli raczej nie cofa sie paliwo- gdyż pierwszy rozruch wypchnął by powietrze a on za 5 min znowu ma ciężko co może być odpowiedzialne za złe palenie na zimnym??? później może stać parę godzin, odpala ( ale wtedy jest jeszcze ciepły) ostygnie do zera i znowu problem??? koledzy proszę o pomoc bo musimy rozwiązać ten problem:)[br]Dopisany: 24 Luty 2009, 10:55_________________________________________________dodam jeszcze ze z kolega mareckim dotarliśmy do błędu 17996 jest to błąd poduszki pod silnikiem(tej z czujnikiem) w jej miejsce zamontowana jest zwykła, a kostka jest luźna, ale to chyba nie ma wpływu na odpalanie??
KONRADZIO83 Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 DOŁACZE SIE DO TEGO PROBLEMU IZ JA ZAUWAZYŁEM ZE U MNIE Z TYM PALENIE Z RANA TO MAM TAK ZE TEZ MUSZE KRECIC ALE WZIAŁEM SIE NA SPOSÓB I PODGRZEWAM 2 RAZY SWIECE ŻAROWE ZAUWAZYŁEM ZNACZNA POPRAWE
mcm Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 DOŁACZE SIE DO TEGO PROBLEMU IZ JA ZAUWAZYŁEM ZE U MNIE Z TYM PALENIE Z RANA TO MAM TAK ZE TEZ MUSZE KRECIC ALE WZIAŁEM SIE NA SPOSÓB I PODGRZEWAM 2 RAZY SWIECE ŻAROWE ZAUWAZYŁEM ZNACZNA POPRAWE Kondziu nie drzyj się na forum sprawdź wszystkie świece może nie wszystkie działają
STANIV Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 pobaw sie z temperaturą szczegóły http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html pozycja "Podstawowe procedury diagnostyczne"-----"termostat oraz G2/G62" pkt. 1
tomek23 Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Opublikowano 27 Lutego 2009 zrobiłem logi statyczne i są oki mam pytanie czy podczas próby odpalania na zaimnym, gdy bede miał podpietego Vaga, czy wtedy coś pokaże jak auto nie odpala?? na co mam patrzec??? czy to moze byc tez wina któregoś pompowtrysku?? prosze nie zostawiajcie mnie samego z problemem...
Musashi Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 - sprawdz VAG-iem, czy gdy jest zimny silnik, temperatura plynu = sie temperaturze zewnetrznej - sprawdz lub wymien wszystkie swiece, obecnosc 12V>>wlaczona stacyjka i opornosc - rzędu 1 om>> gdy wylaczona. - sprawdz napiecie akumulatora 12V - pompa podwojna paliwa - uszczelniacze pompowtryskiwaczy
czupurek Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Witam Czy ten problem z porannym odpalaniem został rozwiązany? Mój kolega ma to samo w passacie. Chciałem mu jakoś pomóc ale VAG nic nie pokazuje w silniku tylko jakieś błędy w ABSie z komunikacją z ECU, (podejrzewam że może być to wynikiem długiego kręcenia przy próbie odpalenia silniku). Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się