Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB Prośba o analize logów dynamicznych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy mogłby ktoś przejrzeć te logi? Auto z LPG logi robione na PB.

Powodem jest to, że samochód od mniej wiecej 2 tys. obrotów ciagnie super a jakby moc słabnie przy 3tys i powyzej. Niezależnie od paliwa..

http://vaglogi.pl/log-115_118_H0LmDUY.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_1qdLweK.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_U3204j.html

Opublikowano

Auto jest po jakimś pseudo programie ???

Turbina przeładowuję i to konkretnie. Spalanie stukowe w 1 i 4 cylindrze

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, Repik napisał:

Nic mi na ten temat programu nie wiadomo.

Kupiłem takiego, moze ktos sie jeszcze wypowie i poradzimy co z tym robic..

Edytowane przez Bartek11819
Opublikowano

Tak mi sie przypomnialo, zeto spalanie stukowe pojawilo sie po wymianie swiec. A co do turbo przyczyna moglby byc zawor n75? Da rade to sprawdzic ?

Opublikowano

Przyjrzyj się n75 i podcisnieniom od niego. 

Opublikowano

Układ kontroli ciśneinia działa słabo.

Tak jak kolega wyżej, trzeba sprawdzić zaworek n75 i jego weze. Jezeli sa ok to za mocno naciągnieta jest sztanga WG > Turbina była regenerowana? 

Opublikowano
4 minuty temu, soul87 napisał:

Układ kontroli ciśneinia działa słabo.

Tak jak kolega wyżej, trzeba sprawdzić zaworek n75 i jego weze. Jezeli sa ok to za mocno naciągnieta jest sztanga WG > Turbina była regenerowana? 

Nie wiem czy byla regenerowana chyba nie. Sprawdze podcisnienia, a w jaki sposob zdiagnozowac sprawnosc tego zaworka ?

Opublikowano

Auto seria, sprawdz co sie dzieje z tym doładowaniem, czy wszystkie węze od n75 na miejscu i nie dziurawe, n75 na szybko mozesz sprawdzic wyjmujac je i dmuchajac w krócce, bez napiecia powinno dac sie dmuchnąć przez dwa krótsze, po podaniu napiecia powinno być przejscie przez wszystkie 3.

Opublikowano
Godzinę temu, Łukasz13 napisał:

Auto seria, sprawdz co sie dzieje z tym doładowaniem, czy wszystkie węze od n75 na miejscu i nie dziurawe, n75 na szybko mozesz sprawdzic wyjmujac je i dmuchajac w krócce, bez napiecia powinno dac sie dmuchnąć przez dwa krótsze, po podaniu napiecia powinno być przejscie przez wszystkie 3.

No wiec sluchajcie Panowie, rozebralem wszystko zeby sie dostac do tego n75 poniewaz sa seryjne opaski i nie moglem tego rozpiac(brak dostepu) i odrazu ustalilem ze waz ktory wychodzi ze srodka czujnika do turbiny za co on odpowiada ? Opis jest tylko turbo boost czy to moglo byc przyczyna ? 

Wlasnie jade szukac przewodu podcisnieniowego w sklepie

Opublikowano

Odpowiada on własnie za Twoje przeładowywania :)

Grucha turbiny nie otwiera się żeby ograniczyc boost jeżeli ten wezyk jest niesprawny.

Tylko skoro jak juz sie przyzwyczailes do takiego przeładowywania to sie nie zdziw ze Ci fura "zamula" jak to naprawisz :D

jako zamiennik tego weza kup wezyk silikonowy 5mm . 

Opublikowano
39 minut temu, soul87 napisał:

Odpowiada on własnie za Twoje przeładowywania :)

Grucha turbiny nie otwiera się żeby ograniczyc boost jeżeli ten wezyk jest niesprawny.

Tylko skoro jak juz sie przyzwyczailes do takiego przeładowywania to sie nie zdziw ze Ci fura "zamula" jak to naprawisz :D

jako zamiennik tego weza kup wezyk silikonowy 5mm . 

Wezyk wezykiem ale z ciekawosci sprawdzilem czy chodzi ciegno od gruszki i ani drgie a gruszka trzyma podcisnienie.. czyli nic nie da wymiana wezyka ? Co dalej z tym robic ?

Opublikowano

jak sprawdziles? gruszka ma sie otwierac od NADciśnienia... Tam nie ma podciśnienia a ciśnienie które generuje Turbo. To nie TDI 

Opublikowano
3 minuty temu, soul87 napisał:

jak sprawdziles? gruszka ma sie otwierac od NADciśnienia... Tam nie ma podciśnienia a ciśnienie które generuje Turbo. To nie TDI 

Ale wtopa.. dobrze, ze sa tu dobrzy ludzie jak Ty i naprowadza. Masz racje sprawdzilem malym cisnieniem i jest elegancko ciegno chodzi, teraz biore sie za skladanie i dam znac a najlepiej zrobie jeszcze wieczorem logi i wrzuce do obczajki

Opublikowano

No więc po wymianie wezykow zrobiłem logi niech ktoś rzuci okiem teraz na turbo przeplywke i te spalanie stukowe. Dzięki

http://vaglogi.pl/log-002_033_lVE9M5.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_fonx69m.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_ZNCYi.html

Opublikowano

Turbo dalej delikatnie przeladowuje, pewnie trochę za mocno naciągnięta gruszka, przepływka słabo troche, wymienisz na dobrą to stuki też powinny zniknąć.

Opublikowano
1 minutę temu, Łukasz13 napisał:

Turbo dalej delikatnie przeladowuje, pewnie trochę za mocno naciągnięta gruszka, przepływka słabo troche, wymienisz na dobrą to stuki też powinny zniknąć.

To co myślisz zostawić już to doładowanie w spokoju ?

Opublikowano
3 minuty temu, Bartek11819 napisał:

To co myślisz zostawić już to doładowanie w spokoju ?

jeszcze jakbyś mogł powiedzieć mi czy z sondą wszystko dobrze bo wywala blad ze rezystancja za duza b1 s2 , czy to wina gazu ? sonda bodajze jest wkrecona w taka przyspawana rurke do otworu w wydechu

Opublikowano

Musiałbyś jeszcze spróbować zrobić loga 118 z odpieta wtyczka od n75 żeby sprawdzić jak ustawiona jest gruszka, błąd drugiej sondy pewnie przez tą tuleje co jest wkręcona tzw. emulator, pewnie nie ma kata dlatego wkręcona, masz błąd sondy ale przynajmniej check nie swieci. Bez tulejki pewnie na okrągło by waliło błąd niskiej sprawności kąta.

Opublikowano
6 minut temu, Łukasz13 napisał:

Musiałbyś jeszcze spróbować zrobić loga 118 z odpieta wtyczka od n75 żeby sprawdzić jak ustawiona jest gruszka, błąd drugiej sondy pewnie przez tą tuleje co jest wkręcona tzw. emulator, pewnie nie ma kata dlatego wkręcona, masz błąd sondy ale przynajmniej check nie swieci. Bez tulejki pewnie na okrągło by waliło błąd niskiej sprawności kąta.

Jutro wiec zrobie loga i wrzuce z odpięta wtyczka. Właśnie "emulator" wyleciało mi z głowy, tak kat jest ale wybebeszony

Opublikowano
19 godzin temu, Łukasz13 napisał:

Musiałbyś jeszcze spróbować zrobić loga 118 z odpieta wtyczka od n75 żeby sprawdzić jak ustawiona jest gruszka, błąd drugiej sondy pewnie przez tą tuleje co jest wkręcona tzw. emulator, pewnie nie ma kata dlatego wkręcona, masz błąd sondy ale przynajmniej check nie swieci. Bez tulejki pewnie na okrągło by waliło błąd niskiej sprawności kąta.

Zrobiłem logi z odpiętym zaworkiem n75, obczaj i napisz w czym problem

 

http://vaglogi.pl/log-115_118_0J9EwuX.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...