turdzi Opublikowano 2 Października 2018 Opublikowano 2 Października 2018 Dobrze robisz.RS4 ma skrzynie ZF a wiec jest to klasyczny torque converter a nie skrzynia dwusprzęgłowa. Plus jest taki ze jest to o wiele bezpieczniejsza dla skrzyni procedura startu i możesz jak robić w nieskończoność w przeciwieństwie do DSG która wczesniej czym pózniej przypala sprzęgła , wywala błędy przy dużej ilości startów i niszy sama skrzynie. Mniej spektakularne ale duzo bezpieczniejsze dla podzespołów.
turdzi Opublikowano 2 Października 2018 Opublikowano 2 Października 2018 9 godzin temu, Kosmita napisał: No tak - diesel ma większy moment więc przez chwilę kiedy jest on maksymalny odczuwalnie bardziej wciska w fotel lecz krócej. W benzynie rozkłada się to na dłuższy czas ale tego efektu łał nie ma, bo i moment sporo mniejszy. Takie uroki każdego z silników. Dokładnie
Kosmita Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 (edytowane) 16 godzin temu, camilo... napisał: Właśnie to jedyna rzecz która mi sie nie podoba, nie ma typowej procedury która trzyma na obrotach tylko polegająca na wyłączeniu esp Sport+hamulec+gaz i kiedy turbo sie nadmucha wtedy startujemy. Chyba że źle robie ale w sieci i w audi tak mi to przedstawiono. Plus jedynie taki żze nie niszczy podzespołów bo jest wszystko ponapinane. Lecz nie ma efektu lunch control. Chyba że źle robie to prosze oświećcie mnie No coś takiego.. To, że ma skrzynię na sprzęgle hydrokinetycznym nie oznacza, że nie ma LC.. Jest inne rozwiązanie niż S-tronic ale przecież podczas procedury startu trzyma 3 tys. obrotów, a nie 800. Jak Wam obroty nie idą w górę tzn., że procedura nie jest włączona - musi być rozgrzany silnik i skrzynia ale jednoczeńnie nie przegrzana, trzeba wyłączyć start/stop, wyłączyć auto hold, wyłączyć całkowicie esp (nie w tryb sport, bo wtedy w rs nie działa LC), włączyć tryb dynamic ze skrzynią w S, nacisnąć mocno hamulec i gaz. Obroty idą, a samochód stoi.. Działa tak jak u mnie w A4. Jak używaliście "procedury" naciskając jednocześnie gaz i hamulec, a obroty nie szły tylko go dusiliście to dopiero skrzynia dostawała po d*pie.. Chyba, że czegoś nie zrozumiałem z Waszego opisu. Ale mi w RS5 działał LC dokładnie tak samo jak w A4. Edit: Procedura zawsze obciąża skrzynię, bez względu czy to tip- czy s-tronic i nie można jej powtarzać w nieskończoność. Zresztą sam samochód wyłączy procedurę jak skrzynia ma za gorąco. Edytowane 3 Października 2018 przez Kosmita
Ogi Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 Cytat Procedura zawsze obciąża skrzynię, bez względu czy to tip- czy s-tronic i nie można jej powtarzać w nieskończoność. W Porsche mówią co innego . Ale generalnie zgadzam się .
turdzi Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 Tyczasem było tu wcześniej o spalaniu.Oto mój ekodriving z dzisiaj
Adam87 Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 2 godziny temu, turdzi napisał: Tyczasem było tu wcześniej o spalaniu.Oto mój ekodriving z dzisiaj 8,9l/100km to moje 2.0 TDI w Q tyle pije Graty spokojnej jazdy Na norweskich dróżkach da się jechać spokojnie
granatowy Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 21 minut temu, Adam87 napisał: Na norweskich dróżkach da się jechać spokojnie Trzeba jechać spokojnie ?
Adam87 Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 1 minutę temu, granatowy napisał: Trzeba jechać spokojnie ? To, że trzeba to wiem pracuje w drammen
DonDżonson Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 3 godziny temu, turdzi napisał: Tyczasem było tu wcześniej o spalaniu.Oto mój ekodriving z dzisiaj jedna wielka ściema z tym spalaniem, wystarczy przyjrzeć się zdjęciu i zauważymy że jeździł na wstecznym, to paliwo płynęło w drugą stronę, stąd taki wynik? 1
kamelus_ Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 (edytowane) Trochę nie rozumiem podniety spalaniem. Przy delikatnej i umiejętnej jeździe można naprawdę mocno obniżyć spalanie. Tylko po co kupować auto które ma ponad 400KM i uprawiać eco driving. Przy normalnej średnio dynamicznej jeździe RS i tak 14 połknie i nie ma się co oszukiwać. Ja w swoim 2.0 TFSI quattro kiedyś raz tak się bawiłem z ciekawości w super delikatną jazdę to na dystansie około 250 km (30% miasto 70% drogi krajowe i autostrady) zrobiłem wynik 6,9 l/100 co nie znaczy ze jest to normalne spalanie tego auta. Średnią z ostatnich 4 tys. km mam 9,7 czyli realnie trzeba 10 litrów liczyć chyba że trzeba cisnąć to i z 15 litrów połknie. Edytowane 3 Października 2018 przez kamelus_
turdzi Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 Roumie ze jak sie ma pod noga ponad 400 koni to obowiazkowo trzeba prawo jazdy stracic ? Nie do końca rozumie tok myślenia. Czasami sa takie okolicznosci że nie ma jak szybciej jechać a wtedy wrzuca się tempomat i jedzie tak jak inni jadą bez znaczenia czy ma się 80 czy 800 koni pod maską. Tak czy siak od nowość i mam 12,5 a w tym jest upalanie po wioskach i na torze , zabawy zima mnóstwo kręcenia się lokalnego więc uważam że to świetny wynik jak na moc i wagę. 1
Rabbi Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 28 minut temu, turdzi napisał: jak na moc i wagę. A tak a propos to jaka jest masa RS4 B9 ?
turdzi Opublikowano 4 Października 2018 Opublikowano 4 Października 2018 1750 ?nie pamiętam dokładnie
turdzi Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 W powrotną drogę było chyba z górki ? To jak na razie " personal best "
Kosmita Opublikowano 8 Października 2018 Opublikowano 8 Października 2018 19 godzin temu, turdzi napisał: W powrotną drogę było chyba z górki ? To jak na razie " personal best " Sprawdzałeś tę procedurę?
Kosmita Opublikowano 9 Października 2018 Opublikowano 9 Października 2018 14 godzin temu, turdzi napisał: Jaka ? startu ? No tak, o tym co pisaliśmy wyżej..
turdzi Opublikowano 9 Października 2018 Opublikowano 9 Października 2018 No tak i procedura jest taka jak tu czyli nie jest to klasyczny lunch. Co ciekawe najlepsze starty sama zawieszeniu w trybie komfort.
Kosmita Opublikowano 9 Października 2018 Opublikowano 9 Października 2018 (edytowane) 3 godziny temu, turdzi napisał: No tak i procedura jest taka jak tu czyli nie jest to klasyczny lunch. Co ciekawe najlepsze starty sama zawieszeniu w trybie komfort. To co to wg Ciebie jest klasyczny launch? Tutaj widzę klasyczny launch. Tyle, że akurat sam start nie jest pokazany na obrotomierzu. Tutaj widać lepiej: Jeżeli to nie jest klasyczny launch to już sam nie wiem co nim jest.. PS w trybie comfort nie uruchomi Ci się procedura.. Edytowane 9 Października 2018 przez Kosmita
turdzi Opublikowano 9 Października 2018 Opublikowano 9 Października 2018 To jest klasyczny lunch i rozni sie tym ze skrzynia i napedy nie są wstępie obciążone tak jak w RS4 , RS5 czy RS6 tylko połączenie silnika i napędu dzieje się za pośrednictwem elektromechanicznego sprzęgła.To cecha skrzyń dwusprzedlowych czyli inny inny typ skrzyni niż masz a RS4. Do lunch w RS4 nie musisz nic ustawiać w sport możesz sobie to robić w jakiejkolwiek konfiguracji jaki ci pasuje bo nie jest to procedura startu tylko start z hamulca. Plus jest taki że możesz to zrobić zawsze i wszędzie dzie w niektórych samochodach potrzeba 5 min żeby to aktywować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się